oct. 052006
 

Dacia Logan MCV este noul model lansat la Paris, inspirat din conceptul Steppe, dar cu o versiune finala considerata de multi „prea departe fata de concept”. Vom testa Logan Break (parca suna mai misto asa…)saptamana viitoare si vom adauga acestui material un altul, in care va vom impartasi impresiile. Pana atunci, va oferim pe Totalauto.ro datele tehnice ale Logan MCV (informatii primite exclusiv de la producator).

DIMENSIUNI:

VOLUM PORTBAGAJ
(litri)
versiune 5 locuri
700
versiune 7 locuri
198
PLAN COTE
(mm)
A – Ampatament
2905
B – Lungime
4450
C – Consola fata
769
D – Consola spate
769
E – Tren fata
1481
F – Tren spate
1458
G – Latime (cu retrovizoare)
1993
H – Inaltime gol /cu bare de pavilion
1640 /1674
J – Inaltime la prag gol
564
K – Garda la sol incarcat
160
L – Lungime habitaclu
(pedalier / rand 2 / rand 3)
1678 /2573
M – Latime la nivelul coatelor fata
1407
M1 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 2)
1432
M2 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 3)
1192
N – Latime la nivelul bandourilor fata
1388
N1 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 2)
1421
N2 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 3)
1287
P1 – Garda la pavilion pentru locurile fata
954
P2 – Garda la pavilion rand 2
934
P3 – Garda la pavilion rand 3
871
Y – Latimea accesului la portbagaj in partea superioara
1047
Y3 – Latimea interioara intre pasajele rotilor pe mocheta
1009
Z1 – Lungimea de incarcare maxima
1500
Z2 – Inaltimea portbagajului
906
Z3 – Lungimea de incarcare minima
450

DATE TEHNICE:

MOTOR
BENZINÄ‚
DIESEL
K7J
K7M
K4M
K9K
Tip cutie de viteze
BVM
BVM
BVM
BVM
Nivel de depoluare
Euro 4
Euro 4
Euro 4
Euro 4
Numar de locuri
5
5 (7)
5 (7)
5 (7)
Tip motor
K7J 710
K7M 710
K4M 690
K9K 792
Cilindree (cm 3)
1 390
1 598
1598
1 461
Alezaj x cursa (mm)
79,5 x 70
79,5 x 80,5
79,5 x 80,5
76 x 80,5
Numar de cilindri
4
4
4
4
Raport volumetric
9,5
9,5
9,8
17,9
Numar total de supape
8
8
16
8
Putere maxima kW CEE / CP
55 / 75
64 / 90
77 / 105
50 / 70
Regim putere maxima (rot/min)
5 500
5 500
5 750
4 000
Cuplu maxim Nm CEE (m.kg)
112
128
148
160
Regim cuplu maxim (rot/min)
3 000
3 000
3 750
1 700
Tip de injectie
MPI
MPI
MPI
Directa – Common Rail+Multiinjectie
Alimentare
Aer
Aer
Aer
Turbocompresor + Schimbator aer-aer
Carburant
Benzina
Benzina
Benzina
Diesel
Catalizator
S
S
S
S
Tip
JH1
JH3 (JR5)
JR5
JR5
Numar de trepte AV
5
5 (5)
5
5
Viteza (km/h) la 1 000 rot/min in treapta 1
7,24
7,24 (6,78)
6,78
7,89
in treapta a 2a
13,18
13,18 (12,34)
12,34
14,36
in treapta a 3a
19,37
19,37 (19,12)
19,12
22,25
in treapta a 4a
26,21
26,21 (26,01)
26,01
30,27
in treapta a 5a
33,94
33,94 (31,79)
31,79
39,16
Raza de bracaj intre trotuare (m)
11,25
Numar de ture de volan (directie manuala/directie asistata)
4,5 / 3,2
Tip punte AV
Pseudo-McPherson cu brat triunghiular
Tip punte AR
In H cu profil deformabil si epura programata si arcuri elicoidale
Jante de referinta
6,0 J 15
Pneuri de referinta AV/AR
185/65 R 15
FRANARE
Tipul circuitului de franare
Hidraulic, dublu circuit fata/spate in X
ABS Bosch 8.0
Optional in functie de versiune
Repartitor electronic de franare
Pt. versiunile cu ABS
AV : discuri in mm
259
AR : tamburi in toli
8"
Viteza maxima (km/h) 155 167 (167) 174 (174) 150 (150)
0-100 km/h (s) 15.60 13.40 (13.70) 11.80 (12.10) 17.70 (18.00)
1 000 m DA (s) 36.90 35.00 (35.20) 33.60 (33.80) 38.80 (39.00)
AERODINAMICA‚
Cx
0,36
CONSUM norme CEE nr. 99/100 (in l/100 km)
CO 2 (g/km)
179
184 (189)
178 (178)
140 (140)
Conditii urbane
10,0
10,4 (10,6)
9,8 (9,8)
6,2 (6,2)
Conditii extra-urbane
6,2
6,3 (6,5)
6,3 (6,3)
4,8 (4,8)
Mixt
7,6
7,8 (8,0)
7,5 (7,5)
5,3 (5,3)
CAPACITATE
Rezervor de carburant (l)
50
MASE (kg)

GOM (Gol, in ordine de mers)
1165
1165 (1195)
1195 (1225)
1205 (1245)
GOM pe puntea fata
650
650 (660)
680 (690)
700 (715)
GOM pe puntea spate
515
515 (535)
515 (535)
505 (530)
Masa maxima autorizata (MMAC)
1740
1740 (1810)
1770 (1840)
1796 (1860)
Total rulant (MTR)
2650
2650 (2650)
2650 (2700)
2700 (2700)
Sarcina utila (CU)
515
515 (555)
515 (555)
515 (555)
Masa maxima cu remorca cu franare
1300
1300 (1300)
1300 (1300)
1300 (1300)
Masa maxima cu remorca fara franare
620
620 (635)
635 (650)
640 (660)

  134 comentarii despre “Dacia Logan MCV (fise tehnice complete)”

  1. fane spania – numeste un singur model facut in china si care este pe piata la noi (normal, in afara de marcile chinezesti) si il mananc piesa cu piesa in Piata Constitutiei.

  2. adevarul ca noi romanii am invatat in scoala cum se munceste ca sa castigam bani,dar s-a uitat materia de baza:cum sa cheltuim banii.Noi cumparam lucruri ieftine la preturi mari.

  3. stai,stai chestia cu china m-am referit ca unele sunt de buna calitate,iar altele……..ca cuzinetii de dacie facuti de turci si cei facuti de uzina

  4. m-am exprimat gresit.sorry

  5. e adevarat ca loganul vine din fabrica cu radio cu caseta?iar daca nu il schimbi la ei pierzi garantia la masina?

  6. k. nu sunt fan Logan (eu sunt cu japonezii). Dar nu pot fi de acord cu tine ca Logan ar avea vreo problema la motor…

    au avut cateva serii cu tabla proasta, alte cateva serii cu cricul subdimensionat si… cam atat. nimeni nu face masini perfecte. nici Mertzul.

    nu se poate compara un Logan nou cu o masina de 10 ani, indiferent de marca sau clasa. Accept ca poate fi mai confortabila, dar Logan va bate de departe la costuri de intretinere.

    Daca esti atat de bogat incat sa intreti o masina de 10 ani, mai bine pui ban pe ban si iei ceva mai sus de Logan. NOU.

  7. fane spania – nu cunosc detaliul cu radioul, insa stiu sigur ca:

    – este ilegal sa tai garantia la masina pt scula muzicala.

    – intradevar, exista posibilitatea de comanda cu casetofon (si hyundai mai are), insa nu e obligatorie. ceri cd si gata…

  8. uitati-va si din cand in cand pe autoscout24.es.Eu am gasit valorosul Logan si la 2800 eur.l-am vandut la un roman care l-a dus in tara sa-l vanda si el.MATIZ-1050eur.CIELO(NEXIA)-800-900EUR.ASTA e adevarata lor valoare nu 4-7000eur.NOAPTE BUNA!

  9. om bun, m-ai facut curios si am intrat pe situl indicat de tine, iar cel mai ieftin Logan este 6000 euro… Daca ai vazut tu Logan la 2800 euro inseamna ca era avariat si nu te-ai uitat cu atentie.

    Noapte buna si tie.

  10. am luat un focus din 2000 lovit la 800 eur.aripa noua 50eur,iar usa 50eur(din dezmembrari)i-am schimbat bordul(cel vechi avea 300000de km)pe unul de 102000 de km.vopsit:350eur(nu in cuptor)cat valoreaza masina?schimba si tu la LOGAN si mai vedem.a bordul 30eur.

  11. incearca la http://www.segundamano.es ai 2 loganuri la 2900

  12. mertz-ul parca are un milion de km garantie la motor?si honda acord parca?.

  13. iti respect opinia, chiar daca nu sunt de acord cu ea.

    ref la garantia de 1.000.000 km la Mertz sau Honda, te asigur ca e doar legenda.

    Nu exista niciun constructor auto nicaieri in lume care sa ofere o asemenea garantie.

    Exista in schimb smecherii gen „2 ani fara limita de km” ceea ce s-ar putea socoti si 2 mil de km daca ar putea fi facuti in 2 ani… dar e doar marketing.

  14. sigur?

  15. cine ma poate ajuta sa aflu codul de la un radiocass de pe un ford?am deconectat bateria si acum imi cere codul.este un model 5000RDS EON, Serial No. M324641, Part.No. 98AP-18K876-BA si are gravat pe carcasa FD5000XM324641 este fabricatie Portugalia.Multumesc!