oct. 052006
 

Dacia Logan MCV este noul model lansat la Paris, inspirat din conceptul Steppe, dar cu o versiune finala considerata de multi „prea departe fata de concept”. Vom testa Logan Break (parca suna mai misto asa…)saptamana viitoare si vom adauga acestui material un altul, in care va vom impartasi impresiile. Pana atunci, va oferim pe Totalauto.ro datele tehnice ale Logan MCV (informatii primite exclusiv de la producator).

DIMENSIUNI:

VOLUM PORTBAGAJ
(litri)
versiune 5 locuri
700
versiune 7 locuri
198
PLAN COTE
(mm)
A – Ampatament
2905
B – Lungime
4450
C – Consola fata
769
D – Consola spate
769
E – Tren fata
1481
F – Tren spate
1458
G – Latime (cu retrovizoare)
1993
H – Inaltime gol /cu bare de pavilion
1640 /1674
J – Inaltime la prag gol
564
K – Garda la sol incarcat
160
L – Lungime habitaclu
(pedalier / rand 2 / rand 3)
1678 /2573
M – Latime la nivelul coatelor fata
1407
M1 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 2)
1432
M2 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 3)
1192
N – Latime la nivelul bandourilor fata
1388
N1 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 2)
1421
N2 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 3)
1287
P1 – Garda la pavilion pentru locurile fata
954
P2 – Garda la pavilion rand 2
934
P3 – Garda la pavilion rand 3
871
Y – Latimea accesului la portbagaj in partea superioara
1047
Y3 – Latimea interioara intre pasajele rotilor pe mocheta
1009
Z1 – Lungimea de incarcare maxima
1500
Z2 – Inaltimea portbagajului
906
Z3 – Lungimea de incarcare minima
450

DATE TEHNICE:

MOTOR
BENZINÄ‚
DIESEL
K7J
K7M
K4M
K9K
Tip cutie de viteze
BVM
BVM
BVM
BVM
Nivel de depoluare
Euro 4
Euro 4
Euro 4
Euro 4
Numar de locuri
5
5 (7)
5 (7)
5 (7)
Tip motor
K7J 710
K7M 710
K4M 690
K9K 792
Cilindree (cm 3)
1 390
1 598
1598
1 461
Alezaj x cursa (mm)
79,5 x 70
79,5 x 80,5
79,5 x 80,5
76 x 80,5
Numar de cilindri
4
4
4
4
Raport volumetric
9,5
9,5
9,8
17,9
Numar total de supape
8
8
16
8
Putere maxima kW CEE / CP
55 / 75
64 / 90
77 / 105
50 / 70
Regim putere maxima (rot/min)
5 500
5 500
5 750
4 000
Cuplu maxim Nm CEE (m.kg)
112
128
148
160
Regim cuplu maxim (rot/min)
3 000
3 000
3 750
1 700
Tip de injectie
MPI
MPI
MPI
Directa – Common Rail+Multiinjectie
Alimentare
Aer
Aer
Aer
Turbocompresor + Schimbator aer-aer
Carburant
Benzina
Benzina
Benzina
Diesel
Catalizator
S
S
S
S
Tip
JH1
JH3 (JR5)
JR5
JR5
Numar de trepte AV
5
5 (5)
5
5
Viteza (km/h) la 1 000 rot/min in treapta 1
7,24
7,24 (6,78)
6,78
7,89
in treapta a 2a
13,18
13,18 (12,34)
12,34
14,36
in treapta a 3a
19,37
19,37 (19,12)
19,12
22,25
in treapta a 4a
26,21
26,21 (26,01)
26,01
30,27
in treapta a 5a
33,94
33,94 (31,79)
31,79
39,16
Raza de bracaj intre trotuare (m)
11,25
Numar de ture de volan (directie manuala/directie asistata)
4,5 / 3,2
Tip punte AV
Pseudo-McPherson cu brat triunghiular
Tip punte AR
In H cu profil deformabil si epura programata si arcuri elicoidale
Jante de referinta
6,0 J 15
Pneuri de referinta AV/AR
185/65 R 15
FRANARE
Tipul circuitului de franare
Hidraulic, dublu circuit fata/spate in X
ABS Bosch 8.0
Optional in functie de versiune
Repartitor electronic de franare
Pt. versiunile cu ABS
AV : discuri in mm
259
AR : tamburi in toli
8"
Viteza maxima (km/h) 155 167 (167) 174 (174) 150 (150)
0-100 km/h (s) 15.60 13.40 (13.70) 11.80 (12.10) 17.70 (18.00)
1 000 m DA (s) 36.90 35.00 (35.20) 33.60 (33.80) 38.80 (39.00)
AERODINAMICA‚
Cx
0,36
CONSUM norme CEE nr. 99/100 (in l/100 km)
CO 2 (g/km)
179
184 (189)
178 (178)
140 (140)
Conditii urbane
10,0
10,4 (10,6)
9,8 (9,8)
6,2 (6,2)
Conditii extra-urbane
6,2
6,3 (6,5)
6,3 (6,3)
4,8 (4,8)
Mixt
7,6
7,8 (8,0)
7,5 (7,5)
5,3 (5,3)
CAPACITATE
Rezervor de carburant (l)
50
MASE (kg)

GOM (Gol, in ordine de mers)
1165
1165 (1195)
1195 (1225)
1205 (1245)
GOM pe puntea fata
650
650 (660)
680 (690)
700 (715)
GOM pe puntea spate
515
515 (535)
515 (535)
505 (530)
Masa maxima autorizata (MMAC)
1740
1740 (1810)
1770 (1840)
1796 (1860)
Total rulant (MTR)
2650
2650 (2650)
2650 (2700)
2700 (2700)
Sarcina utila (CU)
515
515 (555)
515 (555)
515 (555)
Masa maxima cu remorca cu franare
1300
1300 (1300)
1300 (1300)
1300 (1300)
Masa maxima cu remorca fara franare
620
620 (635)
635 (650)
640 (660)

  134 comentarii despre “Dacia Logan MCV (fise tehnice complete)”

  1. La bani mai putini, Logan MCV e peste Caddy. E mai mare, sta mai bine pe drum (ampatament mai mare ca la Logan sedan) si este chiar mai frumos decat Caddy.

    Eu m-am dat cu mai multe motorizari si mi-a placut MCV. Desigur este o parere absolut subiectiva.

  2. Exista motorizare diesel de 85 CP(am auzit)Unde as putea vedea preturile?

  3. Pe MCV, varianta Ambiente nu poate fi motorizata cu dieselul de 85CP. La toate celelalte variante dieselul de 85CP costa cu 450€ mai mult decat versiunea corespunzatoare cu motorizare diesel de 70CP.

    La pretul de la dieselul mic, adaugati 450€ (tva inclus) si obtineti pretul in versiune de motorizare 85CP.

  4. Am un Logan Mcv, am facut deja cu el 51.000 km.
    NICI O PROBLEMA
    In afara de schimburile de la revizii nu am platit nimic.
    As fi vrut sa mai aibe cateva optionale, dar asta e. La cati bani am dat pe el, a fost cea mai buna varianta.

  5. Conduc un MCV diesel de 85 cp.sa stiti ca sunt destul de multumit de el.motorul merge de rupe,la depasiri este cel mai perfect.eu zic ca benzinarul de 1.6 nu se compara cu diesel-ul in unele situatii.
    eu zic ca merita cumparat!

  6. Pentru stilul de condus, motorizarea diesel si cea pe benzina sunt lumi diferite pentru orice marca 😀

    Cat despre „My MCV is Fantastic” – he he he – e furaciune de la Fiat. 😀

    SARBATORI FERICITE.

  7. M-ar interesa un manual tehnic (de reparatii) ptr dacia logan cu motor diesel.
    Stie careva de unde pot sa fac rost de el?
    Va multumesc

  8. sorin urzica – Doar din surse Dacia. Francezii nu scot la liber manualul, deoarece – zic ei – este nevoie obligatoriu si de antrenement asistat de un specialist.

    Poate te ajuta apropierea de vreun service. Nu exista manuale la download, nici free, nici contra cost.

  9. Sint posesorul unui Logan MCV de 6luni am observat o uzura accentuata la rotile din fata spre interior,am fost cu ea la verificare dupa ce au verificat unghiurile de fuga si au reglat geometria rotilor asa zic ei…dar ajuns acasa am constatat ca nu au facut nimic fotografiind tot ,totul era plin de praf neatins…
    Cei de la servis zic ca asteapta raspuns de la Dacia Pitesti ptr inlocuirea rotilor dar cum ramine cu geometria rotilor…
    Deci deduc ca masina face parte dintrun lot cu probleme daca nu a fost nevoie de interventii la reglat geometria rotilor…
    Mâine primesc raspuns….

  10. Am loganMCV si… fratilor nu vrea nimeni s-o cumpere ca vreau sa scap de ea,am 7 luni si 10000kmdar nu cred ca mai tine mult ,am fost la prima revizie si acolo am vazut ce au facur romanii,rezervor de plastic,toba cade,scutul de la baia de ulei este gros cat o foaie de ceapa,la aprtea electrica este jale ,ce sa mai zic m-am pacalit singur

  11. sorinw – la ce dealer traiesti inaltatoarea aventura?

  12. ptr. balaceanu ion , da-mi un mail cu pretul cerut pe mcv ca sunt interesat . poate vrea cineva sa facem schimb +diferenta din partea mea? , am un ambiance din 2006 rosu pasion si il dau la schimb pe un mcv urgent……. de programul rabla ce se mai aude

  13. sorin urzica: da-mi un email si poate rezolvam cu manualele logan in format electronic

  14. Buna. Mi-am cumparat si eu de curand un Logan MCV 1.5 DCi second ( are 3 luni si 15.000 la bord ) Laureat cu toate dotarile ( inclusiv ABS ). Masina este extraordinara , se comporta excelent si vreau sa fac o precizare: masina a fost cumparata ( la nou ) din Spania. Multi dintre cunoscuti care poseda Logan MCV diesel mi-au spus ca sunt diferente vizibile intre masinile lor cumparate din RO si masina mea. A nu se intelege diferente de design , ci de calitate. Masina a venit noua cerata 🙂

  15. Mai Ionut: vrei sa mergem toti in spania sa ne luam MCV-uri ???????