oct. 052006
Dacia Logan MCV este noul model lansat la Paris, inspirat din conceptul Steppe, dar cu o versiune finala considerata de multi „prea departe fata de concept”. Vom testa Logan Break (parca suna mai misto asa…)saptamana viitoare si vom adauga acestui material un altul, in care va vom impartasi impresiile. Pana atunci, va oferim pe Totalauto.ro datele tehnice ale Logan MCV (informatii primite exclusiv de la producator).
DIMENSIUNI:
VOLUM PORTBAGAJ
|
(litri)
|
versiune 5 locuri
|
700
|
versiune 7 locuri
|
198
|
||
PLAN COTE
|
(mm)
|
A – Ampatament
|
2905
|
B – Lungime
|
4450
|
||
C – Consola fata
|
769
|
||
D – Consola spate
|
769
|
||
E – Tren fata
|
1481
|
||
F – Tren spate
|
1458
|
||
G – Latime (cu retrovizoare)
|
1993
|
||
H – Inaltime gol /cu bare de pavilion
|
1640 /1674
|
||
J – Inaltime la prag gol
|
564
|
||
K – Garda la sol incarcat
|
160
|
||
L – Lungime habitaclu
(pedalier / rand 2 / rand 3) |
1678 /2573
|
||
M – Latime la nivelul coatelor fata
|
1407
|
||
M1 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 2)
|
1432
|
||
M2 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 3)
|
1192
|
||
N – Latime la nivelul bandourilor fata
|
1388
|
||
N1 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 2)
|
1421
|
||
N2 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 3)
|
1287
|
||
P1 – Garda la pavilion pentru locurile fata
|
954
|
||
P2 – Garda la pavilion rand 2
|
934
|
||
P3 – Garda la pavilion rand 3
|
871
|
||
Y – Latimea accesului la portbagaj in partea superioara
|
1047
|
||
Y3 – Latimea interioara intre pasajele rotilor pe mocheta
|
1009
|
||
Z1 – Lungimea de incarcare maxima
|
1500
|
||
Z2 – Inaltimea portbagajului
|
906
|
||
Z3 – Lungimea de incarcare minima
|
450
|
DATE TEHNICE:
MOTOR |
BENZINÄ‚
|
DIESEL
|
||
K7J
|
K7M
|
K4M
|
K9K
|
|
Tip cutie de viteze |
BVM
|
BVM
|
BVM
|
BVM
|
Nivel de depoluare |
Euro 4
|
Euro 4
|
Euro 4
|
Euro 4
|
Numar de locuri |
5
|
5 (7)
|
5 (7)
|
5 (7)
|
Tip motor |
K7J 710
|
K7M 710
|
K4M 690
|
K9K 792
|
Cilindree (cm 3) |
1 390
|
1 598
|
1598
|
1 461
|
Alezaj x cursa (mm) |
79,5 x 70
|
79,5 x 80,5
|
79,5 x 80,5
|
76 x 80,5
|
Numar de cilindri |
4
|
4
|
4
|
4
|
Raport volumetric |
9,5
|
9,5
|
9,8
|
17,9
|
Numar total de supape |
8
|
8
|
16
|
8
|
Putere maxima kW CEE / CP |
55 / 75
|
64 / 90
|
77 / 105
|
50 / 70
|
Regim putere maxima (rot/min) |
5 500
|
5 500
|
5 750
|
4 000
|
Cuplu maxim Nm CEE (m.kg) |
112
|
128
|
148
|
160
|
Regim cuplu maxim (rot/min) |
3 000
|
3 000
|
3 750
|
1 700
|
Tip de injectie |
MPI
|
MPI
|
MPI
|
Directa – Common Rail+Multiinjectie
|
Alimentare |
Aer
|
Aer
|
Aer
|
Turbocompresor + Schimbator aer-aer
|
Carburant |
Benzina
|
Benzina
|
Benzina
|
Diesel
|
Catalizator |
S
|
S
|
S
|
S
|
Tip |
JH1
|
JH3 (JR5)
|
JR5
|
JR5
|
Numar de trepte AV |
5
|
5 (5)
|
5
|
5
|
Viteza (km/h) la 1 000 rot/min in treapta 1 |
7,24
|
7,24 (6,78)
|
6,78
|
7,89
|
in treapta a 2a |
13,18
|
13,18 (12,34)
|
12,34
|
14,36
|
in treapta a 3a |
19,37
|
19,37 (19,12)
|
19,12
|
22,25
|
in treapta a 4a |
26,21
|
26,21 (26,01)
|
26,01
|
30,27
|
in treapta a 5a |
33,94
|
33,94 (31,79)
|
31,79
|
39,16
|
Raza de bracaj intre trotuare (m) |
11,25
|
|||
Numar de ture de volan (directie manuala/directie asistata) |
4,5 / 3,2
|
|||
Tip punte AV |
Pseudo-McPherson cu brat triunghiular
|
|||
Tip punte AR |
In H cu profil deformabil si epura programata si arcuri elicoidale
|
|||
Jante de referinta |
6,0 J 15
|
|||
Pneuri de referinta AV/AR |
185/65 R 15
|
|||
FRANARE | ||||
Tipul circuitului de franare |
Hidraulic, dublu circuit fata/spate in X
|
|||
ABS Bosch 8.0 |
Optional in functie de versiune
|
|||
Repartitor electronic de franare |
Pt. versiunile cu ABS
|
|||
AV : discuri in mm |
259
|
|||
AR : tamburi in toli |
8"
|
|||
Viteza maxima (km/h) | 155 | 167 (167) | 174 (174) | 150 (150) |
0-100 km/h (s) | 15.60 | 13.40 (13.70) | 11.80 (12.10) | 17.70 (18.00) |
1 000 m DA (s) | 36.90 | 35.00 (35.20) | 33.60 (33.80) | 38.80 (39.00) |
AERODINAMICA‚ | ||||
Cx |
0,36
|
|||
CONSUM norme CEE nr. 99/100 (in l/100 km) | ||||
CO 2 (g/km) |
179
|
184 (189)
|
178 (178)
|
140 (140)
|
Conditii urbane |
10,0
|
10,4 (10,6)
|
9,8 (9,8)
|
6,2 (6,2)
|
Conditii extra-urbane |
6,2
|
6,3 (6,5)
|
6,3 (6,3)
|
4,8 (4,8)
|
Mixt |
7,6
|
7,8 (8,0)
|
7,5 (7,5)
|
5,3 (5,3)
|
CAPACITATE | ||||
Rezervor de carburant (l) |
50
|
|||
MASE (kg)
|
||||
GOM (Gol, in ordine de mers) |
1165
|
1165 (1195)
|
1195 (1225)
|
1205 (1245)
|
GOM pe puntea fata |
650
|
650 (660)
|
680 (690)
|
700 (715)
|
GOM pe puntea spate |
515
|
515 (535)
|
515 (535)
|
505 (530)
|
Masa maxima autorizata (MMAC) |
1740
|
1740 (1810)
|
1770 (1840)
|
1796 (1860)
|
Total rulant (MTR) |
2650
|
2650 (2650)
|
2650 (2700)
|
2700 (2700)
|
Sarcina utila (CU) |
515
|
515 (555)
|
515 (555)
|
515 (555)
|
Masa maxima cu remorca cu franare |
1300
|
1300 (1300)
|
1300 (1300)
|
1300 (1300)
|
Masa maxima cu remorca fara franare |
620
|
620 (635)
|
635 (650)
|
640 (660)
|
fane spania – numeste un singur model facut in china si care este pe piata la noi (normal, in afara de marcile chinezesti) si il mananc piesa cu piesa in Piata Constitutiei.
adevarul ca noi romanii am invatat in scoala cum se munceste ca sa castigam bani,dar s-a uitat materia de baza:cum sa cheltuim banii.Noi cumparam lucruri ieftine la preturi mari.
stai,stai chestia cu china m-am referit ca unele sunt de buna calitate,iar altele……..ca cuzinetii de dacie facuti de turci si cei facuti de uzina
m-am exprimat gresit.sorry
e adevarat ca loganul vine din fabrica cu radio cu caseta?iar daca nu il schimbi la ei pierzi garantia la masina?
k. nu sunt fan Logan (eu sunt cu japonezii). Dar nu pot fi de acord cu tine ca Logan ar avea vreo problema la motor…
au avut cateva serii cu tabla proasta, alte cateva serii cu cricul subdimensionat si… cam atat. nimeni nu face masini perfecte. nici Mertzul.
nu se poate compara un Logan nou cu o masina de 10 ani, indiferent de marca sau clasa. Accept ca poate fi mai confortabila, dar Logan va bate de departe la costuri de intretinere.
Daca esti atat de bogat incat sa intreti o masina de 10 ani, mai bine pui ban pe ban si iei ceva mai sus de Logan. NOU.
fane spania – nu cunosc detaliul cu radioul, insa stiu sigur ca:
– este ilegal sa tai garantia la masina pt scula muzicala.
– intradevar, exista posibilitatea de comanda cu casetofon (si hyundai mai are), insa nu e obligatorie. ceri cd si gata…
uitati-va si din cand in cand pe autoscout24.es.Eu am gasit valorosul Logan si la 2800 eur.l-am vandut la un roman care l-a dus in tara sa-l vanda si el.MATIZ-1050eur.CIELO(NEXIA)-800-900EUR.ASTA e adevarata lor valoare nu 4-7000eur.NOAPTE BUNA!
om bun, m-ai facut curios si am intrat pe situl indicat de tine, iar cel mai ieftin Logan este 6000 euro… Daca ai vazut tu Logan la 2800 euro inseamna ca era avariat si nu te-ai uitat cu atentie.
Noapte buna si tie.
am luat un focus din 2000 lovit la 800 eur.aripa noua 50eur,iar usa 50eur(din dezmembrari)i-am schimbat bordul(cel vechi avea 300000de km)pe unul de 102000 de km.vopsit:350eur(nu in cuptor)cat valoreaza masina?schimba si tu la LOGAN si mai vedem.a bordul 30eur.
incearca la http://www.segundamano.es ai 2 loganuri la 2900
mertz-ul parca are un milion de km garantie la motor?si honda acord parca?.
iti respect opinia, chiar daca nu sunt de acord cu ea.
ref la garantia de 1.000.000 km la Mertz sau Honda, te asigur ca e doar legenda.
Nu exista niciun constructor auto nicaieri in lume care sa ofere o asemenea garantie.
Exista in schimb smecherii gen „2 ani fara limita de km” ceea ce s-ar putea socoti si 2 mil de km daca ar putea fi facuti in 2 ani… dar e doar marketing.
sigur?
cine ma poate ajuta sa aflu codul de la un radiocass de pe un ford?am deconectat bateria si acum imi cere codul.este un model 5000RDS EON, Serial No. M324641, Part.No. 98AP-18K876-BA si are gravat pe carcasa FD5000XM324641 este fabricatie Portugalia.Multumesc!