oct. 052006
Dacia Logan MCV este noul model lansat la Paris, inspirat din conceptul Steppe, dar cu o versiune finala considerata de multi „prea departe fata de concept”. Vom testa Logan Break (parca suna mai misto asa…)saptamana viitoare si vom adauga acestui material un altul, in care va vom impartasi impresiile. Pana atunci, va oferim pe Totalauto.ro datele tehnice ale Logan MCV (informatii primite exclusiv de la producator).
DIMENSIUNI:
VOLUM PORTBAGAJ
|
(litri)
|
versiune 5 locuri
|
700
|
versiune 7 locuri
|
198
|
||
PLAN COTE
|
(mm)
|
A – Ampatament
|
2905
|
B – Lungime
|
4450
|
||
C – Consola fata
|
769
|
||
D – Consola spate
|
769
|
||
E – Tren fata
|
1481
|
||
F – Tren spate
|
1458
|
||
G – Latime (cu retrovizoare)
|
1993
|
||
H – Inaltime gol /cu bare de pavilion
|
1640 /1674
|
||
J – Inaltime la prag gol
|
564
|
||
K – Garda la sol incarcat
|
160
|
||
L – Lungime habitaclu
(pedalier / rand 2 / rand 3) |
1678 /2573
|
||
M – Latime la nivelul coatelor fata
|
1407
|
||
M1 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 2)
|
1432
|
||
M2 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 3)
|
1192
|
||
N – Latime la nivelul bandourilor fata
|
1388
|
||
N1 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 2)
|
1421
|
||
N2 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 3)
|
1287
|
||
P1 – Garda la pavilion pentru locurile fata
|
954
|
||
P2 – Garda la pavilion rand 2
|
934
|
||
P3 – Garda la pavilion rand 3
|
871
|
||
Y – Latimea accesului la portbagaj in partea superioara
|
1047
|
||
Y3 – Latimea interioara intre pasajele rotilor pe mocheta
|
1009
|
||
Z1 – Lungimea de incarcare maxima
|
1500
|
||
Z2 – Inaltimea portbagajului
|
906
|
||
Z3 – Lungimea de incarcare minima
|
450
|
DATE TEHNICE:
MOTOR |
BENZINÄ‚
|
DIESEL
|
||
K7J
|
K7M
|
K4M
|
K9K
|
|
Tip cutie de viteze |
BVM
|
BVM
|
BVM
|
BVM
|
Nivel de depoluare |
Euro 4
|
Euro 4
|
Euro 4
|
Euro 4
|
Numar de locuri |
5
|
5 (7)
|
5 (7)
|
5 (7)
|
Tip motor |
K7J 710
|
K7M 710
|
K4M 690
|
K9K 792
|
Cilindree (cm 3) |
1 390
|
1 598
|
1598
|
1 461
|
Alezaj x cursa (mm) |
79,5 x 70
|
79,5 x 80,5
|
79,5 x 80,5
|
76 x 80,5
|
Numar de cilindri |
4
|
4
|
4
|
4
|
Raport volumetric |
9,5
|
9,5
|
9,8
|
17,9
|
Numar total de supape |
8
|
8
|
16
|
8
|
Putere maxima kW CEE / CP |
55 / 75
|
64 / 90
|
77 / 105
|
50 / 70
|
Regim putere maxima (rot/min) |
5 500
|
5 500
|
5 750
|
4 000
|
Cuplu maxim Nm CEE (m.kg) |
112
|
128
|
148
|
160
|
Regim cuplu maxim (rot/min) |
3 000
|
3 000
|
3 750
|
1 700
|
Tip de injectie |
MPI
|
MPI
|
MPI
|
Directa – Common Rail+Multiinjectie
|
Alimentare |
Aer
|
Aer
|
Aer
|
Turbocompresor + Schimbator aer-aer
|
Carburant |
Benzina
|
Benzina
|
Benzina
|
Diesel
|
Catalizator |
S
|
S
|
S
|
S
|
Tip |
JH1
|
JH3 (JR5)
|
JR5
|
JR5
|
Numar de trepte AV |
5
|
5 (5)
|
5
|
5
|
Viteza (km/h) la 1 000 rot/min in treapta 1 |
7,24
|
7,24 (6,78)
|
6,78
|
7,89
|
in treapta a 2a |
13,18
|
13,18 (12,34)
|
12,34
|
14,36
|
in treapta a 3a |
19,37
|
19,37 (19,12)
|
19,12
|
22,25
|
in treapta a 4a |
26,21
|
26,21 (26,01)
|
26,01
|
30,27
|
in treapta a 5a |
33,94
|
33,94 (31,79)
|
31,79
|
39,16
|
Raza de bracaj intre trotuare (m) |
11,25
|
|||
Numar de ture de volan (directie manuala/directie asistata) |
4,5 / 3,2
|
|||
Tip punte AV |
Pseudo-McPherson cu brat triunghiular
|
|||
Tip punte AR |
In H cu profil deformabil si epura programata si arcuri elicoidale
|
|||
Jante de referinta |
6,0 J 15
|
|||
Pneuri de referinta AV/AR |
185/65 R 15
|
|||
FRANARE | ||||
Tipul circuitului de franare |
Hidraulic, dublu circuit fata/spate in X
|
|||
ABS Bosch 8.0 |
Optional in functie de versiune
|
|||
Repartitor electronic de franare |
Pt. versiunile cu ABS
|
|||
AV : discuri in mm |
259
|
|||
AR : tamburi in toli |
8"
|
|||
Viteza maxima (km/h) | 155 | 167 (167) | 174 (174) | 150 (150) |
0-100 km/h (s) | 15.60 | 13.40 (13.70) | 11.80 (12.10) | 17.70 (18.00) |
1 000 m DA (s) | 36.90 | 35.00 (35.20) | 33.60 (33.80) | 38.80 (39.00) |
AERODINAMICA‚ | ||||
Cx |
0,36
|
|||
CONSUM norme CEE nr. 99/100 (in l/100 km) | ||||
CO 2 (g/km) |
179
|
184 (189)
|
178 (178)
|
140 (140)
|
Conditii urbane |
10,0
|
10,4 (10,6)
|
9,8 (9,8)
|
6,2 (6,2)
|
Conditii extra-urbane |
6,2
|
6,3 (6,5)
|
6,3 (6,3)
|
4,8 (4,8)
|
Mixt |
7,6
|
7,8 (8,0)
|
7,5 (7,5)
|
5,3 (5,3)
|
CAPACITATE | ||||
Rezervor de carburant (l) |
50
|
|||
MASE (kg)
|
||||
GOM (Gol, in ordine de mers) |
1165
|
1165 (1195)
|
1195 (1225)
|
1205 (1245)
|
GOM pe puntea fata |
650
|
650 (660)
|
680 (690)
|
700 (715)
|
GOM pe puntea spate |
515
|
515 (535)
|
515 (535)
|
505 (530)
|
Masa maxima autorizata (MMAC) |
1740
|
1740 (1810)
|
1770 (1840)
|
1796 (1860)
|
Total rulant (MTR) |
2650
|
2650 (2650)
|
2650 (2700)
|
2700 (2700)
|
Sarcina utila (CU) |
515
|
515 (555)
|
515 (555)
|
515 (555)
|
Masa maxima cu remorca cu franare |
1300
|
1300 (1300)
|
1300 (1300)
|
1300 (1300)
|
Masa maxima cu remorca fara franare |
620
|
620 (635)
|
635 (650)
|
640 (660)
|
am logan mcv dci;bucurie mare cind am plecat cu ea de la ipso otopeni si cred ca am sa ma bucur si mai tare cind am sa scap de ea.
de ce?scirtie motorulpe la 2500 de ture precum tranvaiul 45 cind intoarce la capat,
la servis alexandria zice sa merg cu ea asa [zice ca are un zgomot anormal, dar nu stie dela ce],[oare calculatorul dedecteaza si cind scirtie turbina?]
soglu viorel – se pare ca problemele de acest gen nu sunt din motor ci din transmisie. Am citit si eu pe un forum dedicat Logan.
de ce s-au pus motoare mici pe un logan
de ex pe un logan motor de 1,4 MPI.Este un motor mic pe o caroserie grea…si motorul se forteaza
toti care au logan 1,4Mpi nu sunt bcucurosi de el
un vecin s-a dus cu el la munte si nu am urcat o panta cu el care o poate urca si o dacie normala iar loganul nu poate asa cv
Eu cred ca sunt prost concepute
dorian – la lansare, am pus aceeasi intrebare chiar proiectantului francez al MCV. El a zis ca exista cerere pentru aceasta motorizare, intrucat nu toata lumea asteapta demaraj de la o masina spatioasa.
ce sa m-ai zic ca intru in disperare.nu am ajuns la 50000km si probleme m-ai rau ca la un .trabantcei de la srevice-uri isi bat joc de bani nostri da-ti pe ele.la 22600km am facut revizia la ei si au uitat sa-mi puna busonul la gura de umplere cu ulei.si am picat vinovat planutind in jur de 40mil vechi.ptr ca nu am verificat dupa ei.iar acum caci a iesit si din garantia de 18 luni trebuie sa desfac c.v vitezometrul nu m-ai arata
dogaru alexandru – la ce service au uitat sa puna busonul la ulei?
pina am platit avansul la dacia logan toata lumea draguta ,cica in 2 zile de la avans primesc si masina ,au trecut 10 zile si n-am primit-o inca ,cred ca inca nu au fabrica-o. sunt foarte dezamagit ,am fost aminat de citeva ori si rabdarea are si ea limite , daca intirzii cu rata asa cum fac ei cu clientul te bombardeaza cu penalitatile ,dar pe ei ,noi cum ii penalizam . rusine domnilor . mai bine luam un SH si nu-mi bateam capul cu birocratia imbecila din romania.
Daca aveti termene scrise pe contract, puteti sa cereti linistit banii inapoi. Dupa codul civil puteti pretinde chiar dublu inapoi. Cel mai simplu atac este prin protectia consumatorului.
feriti-va de leasing si mai ales de de OTPleasing care trimite facturi cu nemiluita si fara acoperiri si nu mai spun la ce cursuri valutare. sunt criminali oamenii ,au angajat incompetenti care-si bat joc de clienti. feritiva de OTP. sunt criminali.
Greu de facut diferente intre institutiile financiare din Romania. Toate au personal slab calificat.
sa traiti!!! fratilor si eu am un logan brek 1.5 dci 85cp!!! am ajuns cu el la 100km/h in 14.1s poate si mai putin ce sa zic se duce dar sa ii pui ceva in motorina si sa ii faci schimburile la timp filtru si alte chesti!!! ce imi place cel mai mult cand sunt pe sosea toti cand vad a dacie a il fac si nu au seanse se duce are splint bine cand zic ca ma face ma refer la soferi care fac diferente intre marci si nu motorizare!!! da!!! sincer sunt interesat sa o fac mai puternica ca motor nu vreau viteza ci splint asa frumos!!! stiti voi asa bagi picioru se lasa si iup a si plecat!!! folositi aditiv da dinala bun!!! dai un ban da face credetima!!! nu neaparat aditiv pentru viteza dar motorul se aude mai usor se acelereaza usor!!! a si mergeti cu ea turata nu o lasati sub 1500 rot intr-o treapta dauneaza turbinei!!! mereu peste 2000 2500!!! eu unu mis multumit!!! cel mai mult am loat 175km/h cu ea!!!
si? politia nimic? niste puncte, o amenda? he he 😀
fratilor am mici nemultumiri legate de nenorociti de oameni care scot loganul pe strada ne aranjat pus la munct!!! eu il am nou cand ma dus sa imi pun anvelope de iarna ce ziceti fratilor niste genti strambe pe ea!!! retineti lucru nou dar facut de roman!!!si de la ei avea o gramada de plumb pe roti!!! nesimtiti!!! si cica ei lucru nou!!! asta mia lasat un gust amar de uzina dacia!!!
salut vreau sa iau un mcv si intreb ce motorizare ar fi buna
nu exista raspunsuri corecte sau gresite la aceasta intrebare.
Mie personal mi-a placut motorul de 1.6 16valve 105 cai, care echipeaza si anumite versiuni de Megane.
Cred ca este cel mai bine adaptat pt MCV.