oct. 052006
Dacia Logan MCV este noul model lansat la Paris, inspirat din conceptul Steppe, dar cu o versiune finala considerata de multi „prea departe fata de concept”. Vom testa Logan Break (parca suna mai misto asa…)saptamana viitoare si vom adauga acestui material un altul, in care va vom impartasi impresiile. Pana atunci, va oferim pe Totalauto.ro datele tehnice ale Logan MCV (informatii primite exclusiv de la producator).
DIMENSIUNI:
VOLUM PORTBAGAJ
|
(litri)
|
versiune 5 locuri
|
700
|
versiune 7 locuri
|
198
|
||
PLAN COTE
|
(mm)
|
A – Ampatament
|
2905
|
B – Lungime
|
4450
|
||
C – Consola fata
|
769
|
||
D – Consola spate
|
769
|
||
E – Tren fata
|
1481
|
||
F – Tren spate
|
1458
|
||
G – Latime (cu retrovizoare)
|
1993
|
||
H – Inaltime gol /cu bare de pavilion
|
1640 /1674
|
||
J – Inaltime la prag gol
|
564
|
||
K – Garda la sol incarcat
|
160
|
||
L – Lungime habitaclu
(pedalier / rand 2 / rand 3) |
1678 /2573
|
||
M – Latime la nivelul coatelor fata
|
1407
|
||
M1 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 2)
|
1432
|
||
M2 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 3)
|
1192
|
||
N – Latime la nivelul bandourilor fata
|
1388
|
||
N1 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 2)
|
1421
|
||
N2 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 3)
|
1287
|
||
P1 – Garda la pavilion pentru locurile fata
|
954
|
||
P2 – Garda la pavilion rand 2
|
934
|
||
P3 – Garda la pavilion rand 3
|
871
|
||
Y – Latimea accesului la portbagaj in partea superioara
|
1047
|
||
Y3 – Latimea interioara intre pasajele rotilor pe mocheta
|
1009
|
||
Z1 – Lungimea de incarcare maxima
|
1500
|
||
Z2 – Inaltimea portbagajului
|
906
|
||
Z3 – Lungimea de incarcare minima
|
450
|
DATE TEHNICE:
MOTOR |
BENZINÄ‚
|
DIESEL
|
||
K7J
|
K7M
|
K4M
|
K9K
|
|
Tip cutie de viteze |
BVM
|
BVM
|
BVM
|
BVM
|
Nivel de depoluare |
Euro 4
|
Euro 4
|
Euro 4
|
Euro 4
|
Numar de locuri |
5
|
5 (7)
|
5 (7)
|
5 (7)
|
Tip motor |
K7J 710
|
K7M 710
|
K4M 690
|
K9K 792
|
Cilindree (cm 3) |
1 390
|
1 598
|
1598
|
1 461
|
Alezaj x cursa (mm) |
79,5 x 70
|
79,5 x 80,5
|
79,5 x 80,5
|
76 x 80,5
|
Numar de cilindri |
4
|
4
|
4
|
4
|
Raport volumetric |
9,5
|
9,5
|
9,8
|
17,9
|
Numar total de supape |
8
|
8
|
16
|
8
|
Putere maxima kW CEE / CP |
55 / 75
|
64 / 90
|
77 / 105
|
50 / 70
|
Regim putere maxima (rot/min) |
5 500
|
5 500
|
5 750
|
4 000
|
Cuplu maxim Nm CEE (m.kg) |
112
|
128
|
148
|
160
|
Regim cuplu maxim (rot/min) |
3 000
|
3 000
|
3 750
|
1 700
|
Tip de injectie |
MPI
|
MPI
|
MPI
|
Directa – Common Rail+Multiinjectie
|
Alimentare |
Aer
|
Aer
|
Aer
|
Turbocompresor + Schimbator aer-aer
|
Carburant |
Benzina
|
Benzina
|
Benzina
|
Diesel
|
Catalizator |
S
|
S
|
S
|
S
|
Tip |
JH1
|
JH3 (JR5)
|
JR5
|
JR5
|
Numar de trepte AV |
5
|
5 (5)
|
5
|
5
|
Viteza (km/h) la 1 000 rot/min in treapta 1 |
7,24
|
7,24 (6,78)
|
6,78
|
7,89
|
in treapta a 2a |
13,18
|
13,18 (12,34)
|
12,34
|
14,36
|
in treapta a 3a |
19,37
|
19,37 (19,12)
|
19,12
|
22,25
|
in treapta a 4a |
26,21
|
26,21 (26,01)
|
26,01
|
30,27
|
in treapta a 5a |
33,94
|
33,94 (31,79)
|
31,79
|
39,16
|
Raza de bracaj intre trotuare (m) |
11,25
|
|||
Numar de ture de volan (directie manuala/directie asistata) |
4,5 / 3,2
|
|||
Tip punte AV |
Pseudo-McPherson cu brat triunghiular
|
|||
Tip punte AR |
In H cu profil deformabil si epura programata si arcuri elicoidale
|
|||
Jante de referinta |
6,0 J 15
|
|||
Pneuri de referinta AV/AR |
185/65 R 15
|
|||
FRANARE | ||||
Tipul circuitului de franare |
Hidraulic, dublu circuit fata/spate in X
|
|||
ABS Bosch 8.0 |
Optional in functie de versiune
|
|||
Repartitor electronic de franare |
Pt. versiunile cu ABS
|
|||
AV : discuri in mm |
259
|
|||
AR : tamburi in toli |
8"
|
|||
Viteza maxima (km/h) | 155 | 167 (167) | 174 (174) | 150 (150) |
0-100 km/h (s) | 15.60 | 13.40 (13.70) | 11.80 (12.10) | 17.70 (18.00) |
1 000 m DA (s) | 36.90 | 35.00 (35.20) | 33.60 (33.80) | 38.80 (39.00) |
AERODINAMICA‚ | ||||
Cx |
0,36
|
|||
CONSUM norme CEE nr. 99/100 (in l/100 km) | ||||
CO 2 (g/km) |
179
|
184 (189)
|
178 (178)
|
140 (140)
|
Conditii urbane |
10,0
|
10,4 (10,6)
|
9,8 (9,8)
|
6,2 (6,2)
|
Conditii extra-urbane |
6,2
|
6,3 (6,5)
|
6,3 (6,3)
|
4,8 (4,8)
|
Mixt |
7,6
|
7,8 (8,0)
|
7,5 (7,5)
|
5,3 (5,3)
|
CAPACITATE | ||||
Rezervor de carburant (l) |
50
|
|||
MASE (kg)
|
||||
GOM (Gol, in ordine de mers) |
1165
|
1165 (1195)
|
1195 (1225)
|
1205 (1245)
|
GOM pe puntea fata |
650
|
650 (660)
|
680 (690)
|
700 (715)
|
GOM pe puntea spate |
515
|
515 (535)
|
515 (535)
|
505 (530)
|
Masa maxima autorizata (MMAC) |
1740
|
1740 (1810)
|
1770 (1840)
|
1796 (1860)
|
Total rulant (MTR) |
2650
|
2650 (2650)
|
2650 (2700)
|
2700 (2700)
|
Sarcina utila (CU) |
515
|
515 (555)
|
515 (555)
|
515 (555)
|
Masa maxima cu remorca cu franare |
1300
|
1300 (1300)
|
1300 (1300)
|
1300 (1300)
|
Masa maxima cu remorca fara franare |
620
|
620 (635)
|
635 (650)
|
640 (660)
|
sorine eu miam luat un mcv 16+gpl,cred ca merita
salut loganul mcv are consumul real mai mare decat cel dat de producator.este sub motorizat.de 2 ori mi-sa aprins becul la motorina si dupa 2km sa oprit motorul.este adevarat.sunt masini pentru vest si est.vedeti site-urile de reclae franceze ca masinile arata altfel.preturile difera.p.s.lucrez la un institut de cercetari avand legatura directa cu fabricantu inclusiv Dir.Gen.si stiu multe dedesupturi.caroseria a fost proectata si pentru utilitara fara ai aduce modificari.costuri in plus.si apropo.nu ma injurati este prima data cand scriu pe calculator.
banuiesc ca aveti dieselul mic (de putere mica). Oricum, felicitari pentru debut 😀
salut,am un mcv 1,5 diesel si cate o data cand plec de pe loc are o mica tendinta sa vibreze,.de la ce ar putea fi?
Este un defect pacatos, poate avea multe cauze si nu cred ca poate fi identificat in orb.
Iertati-ma ca am ochelari de cal, dar sfatul meu este sa va adresati unui service specializat. Pe net riscurile sunt mari.
arcurile discului de ambreaj sunt dure si debraerea nu se face calm.este una din posibilitati.dar este bine sa consulti un service.
nu va mai dati cu parerea dac nu aveti un mcv in posesie!
am un mcv de 1,5 dci 70 cp de 2 ani. am avut multe masini: zafira, sharan, cady, pasat, megane, punto, fiat multipla etc.
am luat mcv de nou si va spun ca isi face banii! nu spun ca este mai bun sau mai slab decat celelalte, dar isi face toti banii!
atentie la ce vreti de la o masina: este de familie, lent, economic, stabil, silentios in interior. este o placere la drum lung.
are si dezavantaje: bancheta incomoda in spate, demaraj slab, dar este cea mai spatioasa masina din clasa ei. si va spun asta din practica!
nu sunt fan dacia, dar sunt absolut de acord cu brusolo.
Am un MCV 1,5 DCI 85 de cai si sunt foarte multumit de el.Depinde la ce-ti trebe.II o masina fiabila si mai linistita fata dece masina aveam inainte:Peugeot 205 GTI
am si eu un mcv de un an.sunt multumit de el dar am o problema
stie cineva de ce imi consuma 6,2mixt vara si 7,1 pe timp de iarna.mi se pare cam mult fata de datele tehnice date de fabrica
este 1.5 de 75 cp.
Absolut toate masinile au aceasta diferenta de consum intre iarna si vara. De la Mertan la Lastun. Nu trebuie sa va ingrijorati.
Rau este ca producatorul tranteste niste consumuri in manual, fara sa indice conditiile in care a fost obtinut si fara sa precizeze conditiile in care acesta poate varia sever:
– pe vreme rece,
-cu aer conditionat deschis
– cu geamuri deschise la viteze de peste 60 km/h
– pe drumuri cu relief variat
– la incarcarea masinii
– in ambuteiaje (ceea ce este altceva decat consumul intraurban) etc.
Sfatul meu este sa nu va stresati de ceea ce ati constatati. La felul in care ati prezentat dvs lucrurile, masina dvs nu este defecta.
am un logan mcv 1,6/16v de un an su un pic, am 60000km facuti cu el, merge bine, fuge si daca nu te dai la el consuma putin.
de curand am constatat ca fata de viteza aratata pe un gps, el arata cu 10% mai mult. la fel si kilometrajul…cam inregistreaza cu 5% mai mult (test facut pe autostrada soarelului, la 40km pe autostrada el a inredistrat 42)
a mai patit cineva asa ceva?
Fenomenul la care faceti referire se numeste popular „eroare de ceas” si este prezent la toate marcile.
Intotdeauna indicatoarele de tip ceas (vitezometre, manometre, etc) au precizie maxima la mijlocul scalei si eroare maxima in capat de scala.
Totusi, este bine sa tineti cont ca indicatia vitezometrului depinde si de presiunea din pneuri. O presiune mai mica induce afisarea unei viteze mai mari decat cea reala.