oct. 052006
Dacia Logan MCV este noul model lansat la Paris, inspirat din conceptul Steppe, dar cu o versiune finala considerata de multi „prea departe fata de concept”. Vom testa Logan Break (parca suna mai misto asa…)saptamana viitoare si vom adauga acestui material un altul, in care va vom impartasi impresiile. Pana atunci, va oferim pe Totalauto.ro datele tehnice ale Logan MCV (informatii primite exclusiv de la producator).
DIMENSIUNI:
VOLUM PORTBAGAJ
|
(litri)
|
versiune 5 locuri
|
700
|
versiune 7 locuri
|
198
|
||
PLAN COTE
|
(mm)
|
A – Ampatament
|
2905
|
B – Lungime
|
4450
|
||
C – Consola fata
|
769
|
||
D – Consola spate
|
769
|
||
E – Tren fata
|
1481
|
||
F – Tren spate
|
1458
|
||
G – Latime (cu retrovizoare)
|
1993
|
||
H – Inaltime gol /cu bare de pavilion
|
1640 /1674
|
||
J – Inaltime la prag gol
|
564
|
||
K – Garda la sol incarcat
|
160
|
||
L – Lungime habitaclu
(pedalier / rand 2 / rand 3) |
1678 /2573
|
||
M – Latime la nivelul coatelor fata
|
1407
|
||
M1 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 2)
|
1432
|
||
M2 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 3)
|
1192
|
||
N – Latime la nivelul bandourilor fata
|
1388
|
||
N1 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 2)
|
1421
|
||
N2 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 3)
|
1287
|
||
P1 – Garda la pavilion pentru locurile fata
|
954
|
||
P2 – Garda la pavilion rand 2
|
934
|
||
P3 – Garda la pavilion rand 3
|
871
|
||
Y – Latimea accesului la portbagaj in partea superioara
|
1047
|
||
Y3 – Latimea interioara intre pasajele rotilor pe mocheta
|
1009
|
||
Z1 – Lungimea de incarcare maxima
|
1500
|
||
Z2 – Inaltimea portbagajului
|
906
|
||
Z3 – Lungimea de incarcare minima
|
450
|
DATE TEHNICE:
MOTOR |
BENZINÄ‚
|
DIESEL
|
||
K7J
|
K7M
|
K4M
|
K9K
|
|
Tip cutie de viteze |
BVM
|
BVM
|
BVM
|
BVM
|
Nivel de depoluare |
Euro 4
|
Euro 4
|
Euro 4
|
Euro 4
|
Numar de locuri |
5
|
5 (7)
|
5 (7)
|
5 (7)
|
Tip motor |
K7J 710
|
K7M 710
|
K4M 690
|
K9K 792
|
Cilindree (cm 3) |
1 390
|
1 598
|
1598
|
1 461
|
Alezaj x cursa (mm) |
79,5 x 70
|
79,5 x 80,5
|
79,5 x 80,5
|
76 x 80,5
|
Numar de cilindri |
4
|
4
|
4
|
4
|
Raport volumetric |
9,5
|
9,5
|
9,8
|
17,9
|
Numar total de supape |
8
|
8
|
16
|
8
|
Putere maxima kW CEE / CP |
55 / 75
|
64 / 90
|
77 / 105
|
50 / 70
|
Regim putere maxima (rot/min) |
5 500
|
5 500
|
5 750
|
4 000
|
Cuplu maxim Nm CEE (m.kg) |
112
|
128
|
148
|
160
|
Regim cuplu maxim (rot/min) |
3 000
|
3 000
|
3 750
|
1 700
|
Tip de injectie |
MPI
|
MPI
|
MPI
|
Directa – Common Rail+Multiinjectie
|
Alimentare |
Aer
|
Aer
|
Aer
|
Turbocompresor + Schimbator aer-aer
|
Carburant |
Benzina
|
Benzina
|
Benzina
|
Diesel
|
Catalizator |
S
|
S
|
S
|
S
|
Tip |
JH1
|
JH3 (JR5)
|
JR5
|
JR5
|
Numar de trepte AV |
5
|
5 (5)
|
5
|
5
|
Viteza (km/h) la 1 000 rot/min in treapta 1 |
7,24
|
7,24 (6,78)
|
6,78
|
7,89
|
in treapta a 2a |
13,18
|
13,18 (12,34)
|
12,34
|
14,36
|
in treapta a 3a |
19,37
|
19,37 (19,12)
|
19,12
|
22,25
|
in treapta a 4a |
26,21
|
26,21 (26,01)
|
26,01
|
30,27
|
in treapta a 5a |
33,94
|
33,94 (31,79)
|
31,79
|
39,16
|
Raza de bracaj intre trotuare (m) |
11,25
|
|||
Numar de ture de volan (directie manuala/directie asistata) |
4,5 / 3,2
|
|||
Tip punte AV |
Pseudo-McPherson cu brat triunghiular
|
|||
Tip punte AR |
In H cu profil deformabil si epura programata si arcuri elicoidale
|
|||
Jante de referinta |
6,0 J 15
|
|||
Pneuri de referinta AV/AR |
185/65 R 15
|
|||
FRANARE | ||||
Tipul circuitului de franare |
Hidraulic, dublu circuit fata/spate in X
|
|||
ABS Bosch 8.0 |
Optional in functie de versiune
|
|||
Repartitor electronic de franare |
Pt. versiunile cu ABS
|
|||
AV : discuri in mm |
259
|
|||
AR : tamburi in toli |
8"
|
|||
Viteza maxima (km/h) | 155 | 167 (167) | 174 (174) | 150 (150) |
0-100 km/h (s) | 15.60 | 13.40 (13.70) | 11.80 (12.10) | 17.70 (18.00) |
1 000 m DA (s) | 36.90 | 35.00 (35.20) | 33.60 (33.80) | 38.80 (39.00) |
AERODINAMICA‚ | ||||
Cx |
0,36
|
|||
CONSUM norme CEE nr. 99/100 (in l/100 km) | ||||
CO 2 (g/km) |
179
|
184 (189)
|
178 (178)
|
140 (140)
|
Conditii urbane |
10,0
|
10,4 (10,6)
|
9,8 (9,8)
|
6,2 (6,2)
|
Conditii extra-urbane |
6,2
|
6,3 (6,5)
|
6,3 (6,3)
|
4,8 (4,8)
|
Mixt |
7,6
|
7,8 (8,0)
|
7,5 (7,5)
|
5,3 (5,3)
|
CAPACITATE | ||||
Rezervor de carburant (l) |
50
|
|||
MASE (kg)
|
||||
GOM (Gol, in ordine de mers) |
1165
|
1165 (1195)
|
1195 (1225)
|
1205 (1245)
|
GOM pe puntea fata |
650
|
650 (660)
|
680 (690)
|
700 (715)
|
GOM pe puntea spate |
515
|
515 (535)
|
515 (535)
|
505 (530)
|
Masa maxima autorizata (MMAC) |
1740
|
1740 (1810)
|
1770 (1840)
|
1796 (1860)
|
Total rulant (MTR) |
2650
|
2650 (2650)
|
2650 (2700)
|
2700 (2700)
|
Sarcina utila (CU) |
515
|
515 (555)
|
515 (555)
|
515 (555)
|
Masa maxima cu remorca cu franare |
1300
|
1300 (1300)
|
1300 (1300)
|
1300 (1300)
|
Masa maxima cu remorca fara franare |
620
|
620 (635)
|
635 (650)
|
640 (660)
|
Ai inteles gresit ceea ce am zis 🙂 . Vroiam sa intreb daca chiar exista asemenea diferente ( daca cineva s-a mai confruntat cu asemenea situatie ) sau doar au fost niste pareri eronate din motive subiective. Eu cred ca este un mit ( provenit de la vechea Dacie ) legat de masinile de export. Nu cred sa fie diferente intre calitate. In momentul cand am cumparat masina nu stiam ca a fost cumparata din Spania. Am aflat ulterior.
Nu stiu nimic oficial de la Dacia, insa Renault trateaza diferit masinile pentru zona Euromed, din care face parte si Romania. Aceste masini sunt echipate pentru asa-zisele „drumuri grele”.
Ei nu sufla nicio vorba despre alte diferente, insa e limpede ca procesul de productie da posibilitatea certa pentru un tratament diferit fata de vest.
verificati ce e cu siteul asta : http://www.renault-dacia-logan-mcv.com aveti vreo legatura cu acets site? seamana cu al dvs si contine info false
adina dinu – ESTE O ESCROCHERIE. Nu are nicio legatura cu noi.
Salut. Sunt posesor de Logan Laureat Plus ,1,4 MPI, din 4 Iunie 2007.Am facut deja 20000 km. Sincer,nu am avut nici o problema.Intradevar , motorul este putin cam mic pt. caroserie.Una peste alta, sunt multumit.Urmatoarea masina va fi un MCV , 1,5 dci, 85 cai.
factaxi cu un logan 1,5 dci si am cu el putin peste 100.000 km si nu are nimic motorul si schimburile de ulei si filtre le-am schimbat acasa eu service-ul la vazut la 90.000 km la revizie totala dar nu au avut ce sa schimbe la ia , dupa 95.000 km am schimbat primul rulmentpe stanga si la 100.000 km pe dreapta dar asta din vina cauciucurilor pt. ca erau reesapate si vibreaza rau si nu pot fi echilibrate bine daca erau cauciucuri bune pun pariu ca nu schimbam nimic la masina si apropo cu injectoarele spunea cineva mai sus ca le-a schmbat de 3 ori asta se intampla cand mergi cu masina subturata (sub2.000 turatii),motorul trebuie curatat ca si in jectoarele scrie in cartea tehnica a masini cum sa mergi cu ia si cand sa scimbi vitezele mai ales diesl-ul mai turat nu mereu, cand se poate ,dar 2.500-3.000 turatii nu face decat bine la injectoare
intrebati si voi taximetristi pentru ca noi supunem masinile la teste de nu au vazut ele la fabricare ,peste 60-70 de porniri pe zi,mers bara la bara 10-12 ore pe zi plecari si opriri fara numar in 10-12 va puteti imagina ,frana si demaraj ca se grabeste clientul sau intarzii la comanda si asa mai departe, pai cu dacia veche aveam 6-7 schmburi de pivoti si bucsi pana la 100.000 km si discul de ambreaj plus altele asa ca DACIA a facut un pas urias
daca nu erau bune mai era bucurestiul plin de loganuri,era plin de masini sh din germania daca alea erau mai fiabile DACIA NOUA ESTE MULT MAI FIABILA DECA O MASINA SH DIN GERMANIA CREDETI CA NEMTII NU AU INVATAT SA DEA KILOMETRAJUL INAPOI,plus ca piesele sunt mai ieftine decat la BMW,MERCEDES,AUDI SAU VW
zozo ai dreptate 100%. 90% din taxiuri sunt Loganuri. De ce nu sunt SH-uri nemtesti? Misto…
O (alta) explicatie ar fi ca Loganurile taxiuri NU se cumpara cu banu jos ca SH-urile…
nu tine dane… 😀 exista leasing pt SH pana la 6 ani.
din toata europa numai romanii folosesc dacia ca taxi.restul habar nu au ce pierd.
adevarul e ca Dacia e si „scula”.
fratilor nu va suparati pe mine ca am avut si eu dacie si chiar imi placea,dar sa fim realisti ca suntem in 2008.Dacia ce garantie are cati km?Din start a fost gandit ca nu merge?si 8000 de euro e putin?eu am mers cu un Seat din „98 cu motor de vw 40000 de km si am schimbat doar un releu de semnalizare si intrerupatorul de la stergatoare(fara consumabile).masina are 220000 km.Sa vedem si Loganul.dar nu va preocupati de asta ca peste 2-3 ani mai scoate iar guvernul vreo lege gen”RABLA”ptr Logan.
stiati ca exista diferente intre masinile care sunt facuta ptr.romani si cele facute ptr.ei(UE)?????Ma refer si la celelelte marci de masini?Incepand de la nr.de puncte de sudura si terminand cu aparatura audio.Unii made in japan altii made in china.Mai discutam.Salutare Romania!