oct. 052006
 

Dacia Logan MCV este noul model lansat la Paris, inspirat din conceptul Steppe, dar cu o versiune finala considerata de multi „prea departe fata de concept”. Vom testa Logan Break (parca suna mai misto asa…)saptamana viitoare si vom adauga acestui material un altul, in care va vom impartasi impresiile. Pana atunci, va oferim pe Totalauto.ro datele tehnice ale Logan MCV (informatii primite exclusiv de la producator).

DIMENSIUNI:

VOLUM PORTBAGAJ
(litri)
versiune 5 locuri
700
versiune 7 locuri
198
PLAN COTE
(mm)
A – Ampatament
2905
B – Lungime
4450
C – Consola fata
769
D – Consola spate
769
E – Tren fata
1481
F – Tren spate
1458
G – Latime (cu retrovizoare)
1993
H – Inaltime gol /cu bare de pavilion
1640 /1674
J – Inaltime la prag gol
564
K – Garda la sol incarcat
160
L – Lungime habitaclu
(pedalier / rand 2 / rand 3)
1678 /2573
M – Latime la nivelul coatelor fata
1407
M1 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 2)
1432
M2 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 3)
1192
N – Latime la nivelul bandourilor fata
1388
N1 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 2)
1421
N2 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 3)
1287
P1 – Garda la pavilion pentru locurile fata
954
P2 – Garda la pavilion rand 2
934
P3 – Garda la pavilion rand 3
871
Y – Latimea accesului la portbagaj in partea superioara
1047
Y3 – Latimea interioara intre pasajele rotilor pe mocheta
1009
Z1 – Lungimea de incarcare maxima
1500
Z2 – Inaltimea portbagajului
906
Z3 – Lungimea de incarcare minima
450

DATE TEHNICE:

MOTOR
BENZINÄ‚
DIESEL
K7J
K7M
K4M
K9K
Tip cutie de viteze
BVM
BVM
BVM
BVM
Nivel de depoluare
Euro 4
Euro 4
Euro 4
Euro 4
Numar de locuri
5
5 (7)
5 (7)
5 (7)
Tip motor
K7J 710
K7M 710
K4M 690
K9K 792
Cilindree (cm 3)
1 390
1 598
1598
1 461
Alezaj x cursa (mm)
79,5 x 70
79,5 x 80,5
79,5 x 80,5
76 x 80,5
Numar de cilindri
4
4
4
4
Raport volumetric
9,5
9,5
9,8
17,9
Numar total de supape
8
8
16
8
Putere maxima kW CEE / CP
55 / 75
64 / 90
77 / 105
50 / 70
Regim putere maxima (rot/min)
5 500
5 500
5 750
4 000
Cuplu maxim Nm CEE (m.kg)
112
128
148
160
Regim cuplu maxim (rot/min)
3 000
3 000
3 750
1 700
Tip de injectie
MPI
MPI
MPI
Directa – Common Rail+Multiinjectie
Alimentare
Aer
Aer
Aer
Turbocompresor + Schimbator aer-aer
Carburant
Benzina
Benzina
Benzina
Diesel
Catalizator
S
S
S
S
Tip
JH1
JH3 (JR5)
JR5
JR5
Numar de trepte AV
5
5 (5)
5
5
Viteza (km/h) la 1 000 rot/min in treapta 1
7,24
7,24 (6,78)
6,78
7,89
in treapta a 2a
13,18
13,18 (12,34)
12,34
14,36
in treapta a 3a
19,37
19,37 (19,12)
19,12
22,25
in treapta a 4a
26,21
26,21 (26,01)
26,01
30,27
in treapta a 5a
33,94
33,94 (31,79)
31,79
39,16
Raza de bracaj intre trotuare (m)
11,25
Numar de ture de volan (directie manuala/directie asistata)
4,5 / 3,2
Tip punte AV
Pseudo-McPherson cu brat triunghiular
Tip punte AR
In H cu profil deformabil si epura programata si arcuri elicoidale
Jante de referinta
6,0 J 15
Pneuri de referinta AV/AR
185/65 R 15
FRANARE
Tipul circuitului de franare
Hidraulic, dublu circuit fata/spate in X
ABS Bosch 8.0
Optional in functie de versiune
Repartitor electronic de franare
Pt. versiunile cu ABS
AV : discuri in mm
259
AR : tamburi in toli
8"
Viteza maxima (km/h) 155 167 (167) 174 (174) 150 (150)
0-100 km/h (s) 15.60 13.40 (13.70) 11.80 (12.10) 17.70 (18.00)
1 000 m DA (s) 36.90 35.00 (35.20) 33.60 (33.80) 38.80 (39.00)
AERODINAMICA‚
Cx
0,36
CONSUM norme CEE nr. 99/100 (in l/100 km)
CO 2 (g/km)
179
184 (189)
178 (178)
140 (140)
Conditii urbane
10,0
10,4 (10,6)
9,8 (9,8)
6,2 (6,2)
Conditii extra-urbane
6,2
6,3 (6,5)
6,3 (6,3)
4,8 (4,8)
Mixt
7,6
7,8 (8,0)
7,5 (7,5)
5,3 (5,3)
CAPACITATE
Rezervor de carburant (l)
50
MASE (kg)

GOM (Gol, in ordine de mers)
1165
1165 (1195)
1195 (1225)
1205 (1245)
GOM pe puntea fata
650
650 (660)
680 (690)
700 (715)
GOM pe puntea spate
515
515 (535)
515 (535)
505 (530)
Masa maxima autorizata (MMAC)
1740
1740 (1810)
1770 (1840)
1796 (1860)
Total rulant (MTR)
2650
2650 (2650)
2650 (2700)
2700 (2700)
Sarcina utila (CU)
515
515 (555)
515 (555)
515 (555)
Masa maxima cu remorca cu franare
1300
1300 (1300)
1300 (1300)
1300 (1300)
Masa maxima cu remorca fara franare
620
620 (635)
635 (650)
640 (660)

  134 comentarii despre “Dacia Logan MCV (fise tehnice complete)”

  1. O sa ma interesez.

    Mi se pare ciudat ca AC-ul nu se simte cand intra in functiune pe un motor de 75 de cai.

  2. N se simte, dar totusi functiooneaza bine

  3. voi fi in citeva zile posesor de dacia logan mcv diesel.Deja cei de la adras sunt in intirziere adica mi-au spus ca masina va veni pe 1,2 iunie si ca va vom suna.Pina in prezent nu ma sunat nimeni de la adras. Spuneti-mi ce sa fac?

  4. Parca as renunta la acest autoturism romanesc, deja am un cielo are 80.000 km parcursi numai pe autostrazi in europa si sunt foarte multumit de el. Voi ce ziceti? sa-l vind si sai iau loganu mcv sau sa ramin cu cielo?

  5. Strict subiectiv, imi place MCV-ul. Constructiv, pentru versiunea diesel, as avea de reprosat lipsa demarajului la viteze mari. Peste 100 km/h depasirea presupune multa vizibilitate intrucat motorul este mai lenes.

    In ce priveste ADRAS, decizia este numai a ta…

  6. doresc si eu sa achizitionez un logan break.vreau sa aflu mai multe detalii despre ea,si pretul.observ ca sunt diferente.vreau detalii..

  7. un coleg a luat-o cu banii jos….12000 euro…inca nu stiu ce are pe ea….o sa revin!

  8. gaby_77 – articolul la care facem noi acum comentarii a fost publicat pe 5 octombrie, in preajma lansarii acestui model.

    Preturile unei masini sunt cel de catalog si cel de oferta. Pretul de catalog este pretul oficial, neajustat de promotii (si il poti avea pe LINKUL DE AICI), iar cel de oferta de la dealeri. Pretul de oferta este in general mai mic decat cel de catalog, dar nu e obligatoriu sa apara aceasta diferenta. Un exemplu de dealer Dacia este ADRAS. .

  9. va multumesc pt raspuns.de curand ne-am hotarat.imi place loganul cu 7 locuri.este spatios si incape toata familia.multumesc..

  10. Ieri a fost lansata si motorizarea 1,5dCi de 85 CP…

    In versiune full se duce tot pe la vreo 12.000 E.

  11. vreau sa-mi cumpar un logan mcv diesel dar vad ca parerile sunt foarte impartite precum ca nar fi asa de reusit si ar fi unele probleme la sistemul de injectie ce parere aveti merita sa-mi cumpar

  12. Vio – in Europa clientii auto dau note masinilor in functie de cat sunt de multumiti de masinuta lor. din pacate acest sondaj se face DOAR in Marea Britanie, Franta si Germania.

    Cea mai mica nota din Europa este 7,32, iar cea mai mare 8,62. Te linistesti? Omenirea este incapabila sa faca o masina de serie de nota 8,75, dar in acelasi timp nici nu coboara sub 7,30.

    Renault (implicit si Logan) a primit urmatoarele note:
    – Germania 7,89
    – Franta 7,92
    – Marea Britanie 7,75

    Vio, in ziua de astazi nu se mai fac masini proaste, insa productia de serie nu este perfecta. Poti avea surprize la ORICE marca.

    Urcate in masina, fa drive-test cu cat mai multe modele (minim 5) si lasa inima sa aleaga.

  13. merci de raspuns, merg pe varianta ca o voi cumpara pe cea reusita; de obicei la primele serii mai sunt si probleme dar se mai si corecteaza aceste greseli

  14. Dacia MCV diesel 1,5 de 85 de cai este marfa.Consum ciuciu spatiu cat china masina ieftina.Undei concurenta?

  15. Momentan am un Caddy 1.4 ,5 locuri(2001). Ma gandesc sa-l schimb cu un logan 7locuri si AC.Ce parere aveti?