oct. 052006
Dacia Logan MCV este noul model lansat la Paris, inspirat din conceptul Steppe, dar cu o versiune finala considerata de multi „prea departe fata de concept”. Vom testa Logan Break (parca suna mai misto asa…)saptamana viitoare si vom adauga acestui material un altul, in care va vom impartasi impresiile. Pana atunci, va oferim pe Totalauto.ro datele tehnice ale Logan MCV (informatii primite exclusiv de la producator).
DIMENSIUNI:
VOLUM PORTBAGAJ
|
(litri)
|
versiune 5 locuri
|
700
|
versiune 7 locuri
|
198
|
||
PLAN COTE
|
(mm)
|
A – Ampatament
|
2905
|
B – Lungime
|
4450
|
||
C – Consola fata
|
769
|
||
D – Consola spate
|
769
|
||
E – Tren fata
|
1481
|
||
F – Tren spate
|
1458
|
||
G – Latime (cu retrovizoare)
|
1993
|
||
H – Inaltime gol /cu bare de pavilion
|
1640 /1674
|
||
J – Inaltime la prag gol
|
564
|
||
K – Garda la sol incarcat
|
160
|
||
L – Lungime habitaclu
(pedalier / rand 2 / rand 3) |
1678 /2573
|
||
M – Latime la nivelul coatelor fata
|
1407
|
||
M1 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 2)
|
1432
|
||
M2 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 3)
|
1192
|
||
N – Latime la nivelul bandourilor fata
|
1388
|
||
N1 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 2)
|
1421
|
||
N2 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 3)
|
1287
|
||
P1 – Garda la pavilion pentru locurile fata
|
954
|
||
P2 – Garda la pavilion rand 2
|
934
|
||
P3 – Garda la pavilion rand 3
|
871
|
||
Y – Latimea accesului la portbagaj in partea superioara
|
1047
|
||
Y3 – Latimea interioara intre pasajele rotilor pe mocheta
|
1009
|
||
Z1 – Lungimea de incarcare maxima
|
1500
|
||
Z2 – Inaltimea portbagajului
|
906
|
||
Z3 – Lungimea de incarcare minima
|
450
|
DATE TEHNICE:
MOTOR |
BENZINÄ‚
|
DIESEL
|
||
K7J
|
K7M
|
K4M
|
K9K
|
|
Tip cutie de viteze |
BVM
|
BVM
|
BVM
|
BVM
|
Nivel de depoluare |
Euro 4
|
Euro 4
|
Euro 4
|
Euro 4
|
Numar de locuri |
5
|
5 (7)
|
5 (7)
|
5 (7)
|
Tip motor |
K7J 710
|
K7M 710
|
K4M 690
|
K9K 792
|
Cilindree (cm 3) |
1 390
|
1 598
|
1598
|
1 461
|
Alezaj x cursa (mm) |
79,5 x 70
|
79,5 x 80,5
|
79,5 x 80,5
|
76 x 80,5
|
Numar de cilindri |
4
|
4
|
4
|
4
|
Raport volumetric |
9,5
|
9,5
|
9,8
|
17,9
|
Numar total de supape |
8
|
8
|
16
|
8
|
Putere maxima kW CEE / CP |
55 / 75
|
64 / 90
|
77 / 105
|
50 / 70
|
Regim putere maxima (rot/min) |
5 500
|
5 500
|
5 750
|
4 000
|
Cuplu maxim Nm CEE (m.kg) |
112
|
128
|
148
|
160
|
Regim cuplu maxim (rot/min) |
3 000
|
3 000
|
3 750
|
1 700
|
Tip de injectie |
MPI
|
MPI
|
MPI
|
Directa – Common Rail+Multiinjectie
|
Alimentare |
Aer
|
Aer
|
Aer
|
Turbocompresor + Schimbator aer-aer
|
Carburant |
Benzina
|
Benzina
|
Benzina
|
Diesel
|
Catalizator |
S
|
S
|
S
|
S
|
Tip |
JH1
|
JH3 (JR5)
|
JR5
|
JR5
|
Numar de trepte AV |
5
|
5 (5)
|
5
|
5
|
Viteza (km/h) la 1 000 rot/min in treapta 1 |
7,24
|
7,24 (6,78)
|
6,78
|
7,89
|
in treapta a 2a |
13,18
|
13,18 (12,34)
|
12,34
|
14,36
|
in treapta a 3a |
19,37
|
19,37 (19,12)
|
19,12
|
22,25
|
in treapta a 4a |
26,21
|
26,21 (26,01)
|
26,01
|
30,27
|
in treapta a 5a |
33,94
|
33,94 (31,79)
|
31,79
|
39,16
|
Raza de bracaj intre trotuare (m) |
11,25
|
|||
Numar de ture de volan (directie manuala/directie asistata) |
4,5 / 3,2
|
|||
Tip punte AV |
Pseudo-McPherson cu brat triunghiular
|
|||
Tip punte AR |
In H cu profil deformabil si epura programata si arcuri elicoidale
|
|||
Jante de referinta |
6,0 J 15
|
|||
Pneuri de referinta AV/AR |
185/65 R 15
|
|||
FRANARE | ||||
Tipul circuitului de franare |
Hidraulic, dublu circuit fata/spate in X
|
|||
ABS Bosch 8.0 |
Optional in functie de versiune
|
|||
Repartitor electronic de franare |
Pt. versiunile cu ABS
|
|||
AV : discuri in mm |
259
|
|||
AR : tamburi in toli |
8"
|
|||
Viteza maxima (km/h) | 155 | 167 (167) | 174 (174) | 150 (150) |
0-100 km/h (s) | 15.60 | 13.40 (13.70) | 11.80 (12.10) | 17.70 (18.00) |
1 000 m DA (s) | 36.90 | 35.00 (35.20) | 33.60 (33.80) | 38.80 (39.00) |
AERODINAMICA‚ | ||||
Cx |
0,36
|
|||
CONSUM norme CEE nr. 99/100 (in l/100 km) | ||||
CO 2 (g/km) |
179
|
184 (189)
|
178 (178)
|
140 (140)
|
Conditii urbane |
10,0
|
10,4 (10,6)
|
9,8 (9,8)
|
6,2 (6,2)
|
Conditii extra-urbane |
6,2
|
6,3 (6,5)
|
6,3 (6,3)
|
4,8 (4,8)
|
Mixt |
7,6
|
7,8 (8,0)
|
7,5 (7,5)
|
5,3 (5,3)
|
CAPACITATE | ||||
Rezervor de carburant (l) |
50
|
|||
MASE (kg)
|
||||
GOM (Gol, in ordine de mers) |
1165
|
1165 (1195)
|
1195 (1225)
|
1205 (1245)
|
GOM pe puntea fata |
650
|
650 (660)
|
680 (690)
|
700 (715)
|
GOM pe puntea spate |
515
|
515 (535)
|
515 (535)
|
505 (530)
|
Masa maxima autorizata (MMAC) |
1740
|
1740 (1810)
|
1770 (1840)
|
1796 (1860)
|
Total rulant (MTR) |
2650
|
2650 (2650)
|
2650 (2700)
|
2700 (2700)
|
Sarcina utila (CU) |
515
|
515 (555)
|
515 (555)
|
515 (555)
|
Masa maxima cu remorca cu franare |
1300
|
1300 (1300)
|
1300 (1300)
|
1300 (1300)
|
Masa maxima cu remorca fara franare |
620
|
620 (635)
|
635 (650)
|
640 (660)
|
am cumparat un logan preferance 1.4 din 2006,cu 5000 euro. eu sunt multumit de felul cum se comporta,problema e ca are 56000km, stie cineva cat ma costa revizia de la 60000km.multumesc!
Foarte greu de spus cu revizia de 60k la Logan. 10-15 milioane daca nu aveti uzuri mari. La uzuri mari (masini de firma) se poate ajunge si la 20-22 de mil. Depinde de service.
fane spania,incearca 0667.cred ca asta este codul[95%].
merci mihai!o sa incerc codul cand o sa ajung acasa.sunt plecat 3 zile.oricum iti spun!multumesc mult
vreau sa aflu daca am castigat
ghinea daniela – nu avem niciun concurs in desfasurare. Cred ca fie ati incurcat borcanele, fie sunteti tinta unei glume proaste sau a unui escroc.
La fel ca si Ghinea Daniela, si eu am primit un SMS prin care eram instiintat ca am castigat un Logan MCV si ca sa contactez firma la un nr. de tel. Era si o adresa web (http://www.renault-dacia-logan-mcv.com/) in SMS. Azi nu mai exista adresa.
La aceasta adresa se gasea textul ce urmeaza:
„Cu ocazia a implinirii a 41 de ani de la infiintarea uzinei Dacia Renault S.A. , s-a organizat o promotie la care ne-au sprijinit cele 4 mari retele de telefonie Mobila , la care tot odata ne-au oferit spre desemnarea castigatorilor , 400 de numere de telefon . B.R.D (Banca Romana Dce Dezvoltare) care ne-a sprijinit financiar prin intermediul unor conturi bancare . A.I.G (Asigurari pe viata) si R.C.A(Astra Asigurari Auto) ce va asigura acest autoturism pe termen de 60 de luni . Aceasta promotie a fost organizata de catre conducerea uzinei Dacia Grup Renault Pitesti , orasul Mioveni , Judetul Arges , cat si de sponsorii oficiali , B.R.D , A.I.G , R.C.A .
Totii castigatorii vor fii anuntati printr-un sms (serviciul mesajelor scurte) cu textul urmator : „Felicitari din partea Uzinei Dacia Renault , a-ti castigat un autoturism Dacia Renault MCV . Pentru detalii contactati-ne , cod unic 2413../L.G.B/… ” .la care vor fi specificat denumirea premiului si codul unic . In totalitate premile acordate vor fi aduse de catre firma Cargo Curier Rapid ce asigura transportul pana la domiciliul fiecarui castigator . Tot odata castigatorii vor fii obligati sa plateasca o taxa pentru transport ce este cuprinsa intre 100 si 200 EUR prin intermediul unor carduri sau bonuri valorice , in diferite retele de telefonie mobila . Toti cei care sunt peste hotare vor fii obligati sa plateasca o suma de la 600 EUR pana la 850 EUR , reprezentand transferul bancar al contravaloarei autoturismului castigat”
Dupa ce am sunat prima data, m-am prins ca sunt niste hoti cei de la care am primit mesajul. Trebuia sa cumpar niste bonuri valorice sau cartele de telefon si sa le trimit codurile iar abia apoi eram vrajit ca mai stiu eu ce si cum… bla, bla. Vrajeala ieftina. Pagina respectiva (din SMS) am reusit sa o dau jos si sa ma uit putin peste ea. Personal, am verificat la BRD si Astra si logic ca cele doua societati habar n-avea de nimic.
CONCLUZII:
1. Nu dati curs acestor vrajeli.
2. Verificati daca societatile la care se face referire, au idee macar de ceea ce se intampla.
Da, este unul din punctele slabe ale netului. Am anuntat politia cybercrime, situl a disparut de pe un server si a aparut pe un altul.
Probabil ca se va organiza undeva cumva candva un flagrant (clasic sau electronic). Doar asa se poate pune punct.
si eu am primit un msj din ala ca am castigat o dacia,lucru care m-a mirat pt ca nu participasem la niciun concurs…si mi-am dat seama ca e teapa ca na….de unde atata noroc pe capul meu?:))..asa ca aveti si voi grija…
Noi am avut grija si am anuntat Politia. Situl pirat a fost inchis pe un server, dar s-a deschis pe altul. Mai devreme sau mai tarziu escrocul va fi prins.
am promit si eu acelasi sms, doar ca de data asta fac trimitere pe http://www.orange-international.org. ciudat mi s-a parut ca primeam un sms pe numar de vodafone, de la un numar de cosmote, si faceau trimitere la orange.initial am crezut ca niste pustani vor sa-si incarce cartela. se pare ca premiul e mult mai mare. nu va lasati pacaliti.
Mi se pare ca este prea usor folosit numele unor marci mari…
Pagina voastra a fost clonata la aceasta adresa de niste tepari, care trimit sms-uri cum ca respectivul a castigat o Dacie Logan. Nr. lor de telefon este 0767971838. Pb. ca au mai multe nr. de telefon, iar adresa este
http://www.orange-international.org
pagina voastra clonata – am anuntat de mai multe ori politia si tot ce s-a putut face a fost inchiderea sitului pe un server, urmata invariabil pe redeschiderea pe alt server (in afara Romaniei).
Cred ca acest gen de tepe incepe sa fie fumat, iar acest gen de clonare sa se autoelimine.