oct. 052006
Dacia Logan MCV este noul model lansat la Paris, inspirat din conceptul Steppe, dar cu o versiune finala considerata de multi „prea departe fata de concept”. Vom testa Logan Break (parca suna mai misto asa…)saptamana viitoare si vom adauga acestui material un altul, in care va vom impartasi impresiile. Pana atunci, va oferim pe Totalauto.ro datele tehnice ale Logan MCV (informatii primite exclusiv de la producator).
DIMENSIUNI:
VOLUM PORTBAGAJ
|
(litri)
|
versiune 5 locuri
|
700
|
versiune 7 locuri
|
198
|
||
PLAN COTE
|
(mm)
|
A – Ampatament
|
2905
|
B – Lungime
|
4450
|
||
C – Consola fata
|
769
|
||
D – Consola spate
|
769
|
||
E – Tren fata
|
1481
|
||
F – Tren spate
|
1458
|
||
G – Latime (cu retrovizoare)
|
1993
|
||
H – Inaltime gol /cu bare de pavilion
|
1640 /1674
|
||
J – Inaltime la prag gol
|
564
|
||
K – Garda la sol incarcat
|
160
|
||
L – Lungime habitaclu
(pedalier / rand 2 / rand 3) |
1678 /2573
|
||
M – Latime la nivelul coatelor fata
|
1407
|
||
M1 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 2)
|
1432
|
||
M2 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 3)
|
1192
|
||
N – Latime la nivelul bandourilor fata
|
1388
|
||
N1 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 2)
|
1421
|
||
N2 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 3)
|
1287
|
||
P1 – Garda la pavilion pentru locurile fata
|
954
|
||
P2 – Garda la pavilion rand 2
|
934
|
||
P3 – Garda la pavilion rand 3
|
871
|
||
Y – Latimea accesului la portbagaj in partea superioara
|
1047
|
||
Y3 – Latimea interioara intre pasajele rotilor pe mocheta
|
1009
|
||
Z1 – Lungimea de incarcare maxima
|
1500
|
||
Z2 – Inaltimea portbagajului
|
906
|
||
Z3 – Lungimea de incarcare minima
|
450
|
DATE TEHNICE:
MOTOR |
BENZINÄ‚
|
DIESEL
|
||
K7J
|
K7M
|
K4M
|
K9K
|
|
Tip cutie de viteze |
BVM
|
BVM
|
BVM
|
BVM
|
Nivel de depoluare |
Euro 4
|
Euro 4
|
Euro 4
|
Euro 4
|
Numar de locuri |
5
|
5 (7)
|
5 (7)
|
5 (7)
|
Tip motor |
K7J 710
|
K7M 710
|
K4M 690
|
K9K 792
|
Cilindree (cm 3) |
1 390
|
1 598
|
1598
|
1 461
|
Alezaj x cursa (mm) |
79,5 x 70
|
79,5 x 80,5
|
79,5 x 80,5
|
76 x 80,5
|
Numar de cilindri |
4
|
4
|
4
|
4
|
Raport volumetric |
9,5
|
9,5
|
9,8
|
17,9
|
Numar total de supape |
8
|
8
|
16
|
8
|
Putere maxima kW CEE / CP |
55 / 75
|
64 / 90
|
77 / 105
|
50 / 70
|
Regim putere maxima (rot/min) |
5 500
|
5 500
|
5 750
|
4 000
|
Cuplu maxim Nm CEE (m.kg) |
112
|
128
|
148
|
160
|
Regim cuplu maxim (rot/min) |
3 000
|
3 000
|
3 750
|
1 700
|
Tip de injectie |
MPI
|
MPI
|
MPI
|
Directa – Common Rail+Multiinjectie
|
Alimentare |
Aer
|
Aer
|
Aer
|
Turbocompresor + Schimbator aer-aer
|
Carburant |
Benzina
|
Benzina
|
Benzina
|
Diesel
|
Catalizator |
S
|
S
|
S
|
S
|
Tip |
JH1
|
JH3 (JR5)
|
JR5
|
JR5
|
Numar de trepte AV |
5
|
5 (5)
|
5
|
5
|
Viteza (km/h) la 1 000 rot/min in treapta 1 |
7,24
|
7,24 (6,78)
|
6,78
|
7,89
|
in treapta a 2a |
13,18
|
13,18 (12,34)
|
12,34
|
14,36
|
in treapta a 3a |
19,37
|
19,37 (19,12)
|
19,12
|
22,25
|
in treapta a 4a |
26,21
|
26,21 (26,01)
|
26,01
|
30,27
|
in treapta a 5a |
33,94
|
33,94 (31,79)
|
31,79
|
39,16
|
Raza de bracaj intre trotuare (m) |
11,25
|
|||
Numar de ture de volan (directie manuala/directie asistata) |
4,5 / 3,2
|
|||
Tip punte AV |
Pseudo-McPherson cu brat triunghiular
|
|||
Tip punte AR |
In H cu profil deformabil si epura programata si arcuri elicoidale
|
|||
Jante de referinta |
6,0 J 15
|
|||
Pneuri de referinta AV/AR |
185/65 R 15
|
|||
FRANARE | ||||
Tipul circuitului de franare |
Hidraulic, dublu circuit fata/spate in X
|
|||
ABS Bosch 8.0 |
Optional in functie de versiune
|
|||
Repartitor electronic de franare |
Pt. versiunile cu ABS
|
|||
AV : discuri in mm |
259
|
|||
AR : tamburi in toli |
8"
|
|||
Viteza maxima (km/h) | 155 | 167 (167) | 174 (174) | 150 (150) |
0-100 km/h (s) | 15.60 | 13.40 (13.70) | 11.80 (12.10) | 17.70 (18.00) |
1 000 m DA (s) | 36.90 | 35.00 (35.20) | 33.60 (33.80) | 38.80 (39.00) |
AERODINAMICA‚ | ||||
Cx |
0,36
|
|||
CONSUM norme CEE nr. 99/100 (in l/100 km) | ||||
CO 2 (g/km) |
179
|
184 (189)
|
178 (178)
|
140 (140)
|
Conditii urbane |
10,0
|
10,4 (10,6)
|
9,8 (9,8)
|
6,2 (6,2)
|
Conditii extra-urbane |
6,2
|
6,3 (6,5)
|
6,3 (6,3)
|
4,8 (4,8)
|
Mixt |
7,6
|
7,8 (8,0)
|
7,5 (7,5)
|
5,3 (5,3)
|
CAPACITATE | ||||
Rezervor de carburant (l) |
50
|
|||
MASE (kg)
|
||||
GOM (Gol, in ordine de mers) |
1165
|
1165 (1195)
|
1195 (1225)
|
1205 (1245)
|
GOM pe puntea fata |
650
|
650 (660)
|
680 (690)
|
700 (715)
|
GOM pe puntea spate |
515
|
515 (535)
|
515 (535)
|
505 (530)
|
Masa maxima autorizata (MMAC) |
1740
|
1740 (1810)
|
1770 (1840)
|
1796 (1860)
|
Total rulant (MTR) |
2650
|
2650 (2650)
|
2650 (2700)
|
2700 (2700)
|
Sarcina utila (CU) |
515
|
515 (555)
|
515 (555)
|
515 (555)
|
Masa maxima cu remorca cu franare |
1300
|
1300 (1300)
|
1300 (1300)
|
1300 (1300)
|
Masa maxima cu remorca fara franare |
620
|
620 (635)
|
635 (650)
|
640 (660)
|
La bani mai putini, Logan MCV e peste Caddy. E mai mare, sta mai bine pe drum (ampatament mai mare ca la Logan sedan) si este chiar mai frumos decat Caddy.
Eu m-am dat cu mai multe motorizari si mi-a placut MCV. Desigur este o parere absolut subiectiva.
Exista motorizare diesel de 85 CP(am auzit)Unde as putea vedea preturile?
Pe MCV, varianta Ambiente nu poate fi motorizata cu dieselul de 85CP. La toate celelalte variante dieselul de 85CP costa cu 450€ mai mult decat versiunea corespunzatoare cu motorizare diesel de 70CP.
La pretul de la dieselul mic, adaugati 450€ (tva inclus) si obtineti pretul in versiune de motorizare 85CP.
Am un Logan Mcv, am facut deja cu el 51.000 km.
NICI O PROBLEMA
In afara de schimburile de la revizii nu am platit nimic.
As fi vrut sa mai aibe cateva optionale, dar asta e. La cati bani am dat pe el, a fost cea mai buna varianta.
Conduc un MCV diesel de 85 cp.sa stiti ca sunt destul de multumit de el.motorul merge de rupe,la depasiri este cel mai perfect.eu zic ca benzinarul de 1.6 nu se compara cu diesel-ul in unele situatii.
eu zic ca merita cumparat!
Pentru stilul de condus, motorizarea diesel si cea pe benzina sunt lumi diferite pentru orice marca 😀
Cat despre „My MCV is Fantastic” – he he he – e furaciune de la Fiat. 😀
SARBATORI FERICITE.
M-ar interesa un manual tehnic (de reparatii) ptr dacia logan cu motor diesel.
Stie careva de unde pot sa fac rost de el?
Va multumesc
sorin urzica – Doar din surse Dacia. Francezii nu scot la liber manualul, deoarece – zic ei – este nevoie obligatoriu si de antrenement asistat de un specialist.
Poate te ajuta apropierea de vreun service. Nu exista manuale la download, nici free, nici contra cost.
Sint posesorul unui Logan MCV de 6luni am observat o uzura accentuata la rotile din fata spre interior,am fost cu ea la verificare dupa ce au verificat unghiurile de fuga si au reglat geometria rotilor asa zic ei…dar ajuns acasa am constatat ca nu au facut nimic fotografiind tot ,totul era plin de praf neatins…
Cei de la servis zic ca asteapta raspuns de la Dacia Pitesti ptr inlocuirea rotilor dar cum ramine cu geometria rotilor…
Deci deduc ca masina face parte dintrun lot cu probleme daca nu a fost nevoie de interventii la reglat geometria rotilor…
Mâine primesc raspuns….
Am loganMCV si… fratilor nu vrea nimeni s-o cumpere ca vreau sa scap de ea,am 7 luni si 10000kmdar nu cred ca mai tine mult ,am fost la prima revizie si acolo am vazut ce au facur romanii,rezervor de plastic,toba cade,scutul de la baia de ulei este gros cat o foaie de ceapa,la aprtea electrica este jale ,ce sa mai zic m-am pacalit singur
sorinw – la ce dealer traiesti inaltatoarea aventura?
ptr. balaceanu ion , da-mi un mail cu pretul cerut pe mcv ca sunt interesat . poate vrea cineva sa facem schimb +diferenta din partea mea? , am un ambiance din 2006 rosu pasion si il dau la schimb pe un mcv urgent……. de programul rabla ce se mai aude
sorin urzica: da-mi un email si poate rezolvam cu manualele logan in format electronic
Buna. Mi-am cumparat si eu de curand un Logan MCV 1.5 DCi second ( are 3 luni si 15.000 la bord ) Laureat cu toate dotarile ( inclusiv ABS ). Masina este extraordinara , se comporta excelent si vreau sa fac o precizare: masina a fost cumparata ( la nou ) din Spania. Multi dintre cunoscuti care poseda Logan MCV diesel mi-au spus ca sunt diferente vizibile intre masinile lor cumparate din RO si masina mea. A nu se intelege diferente de design , ci de calitate. Masina a venit noua cerata 🙂
Mai Ionut: vrei sa mergem toti in spania sa ne luam MCV-uri ???????