oct. 052006
 

Dacia Logan MCV este noul model lansat la Paris, inspirat din conceptul Steppe, dar cu o versiune finala considerata de multi „prea departe fata de concept”. Vom testa Logan Break (parca suna mai misto asa…)saptamana viitoare si vom adauga acestui material un altul, in care va vom impartasi impresiile. Pana atunci, va oferim pe Totalauto.ro datele tehnice ale Logan MCV (informatii primite exclusiv de la producator).

DIMENSIUNI:

VOLUM PORTBAGAJ
(litri)
versiune 5 locuri
700
versiune 7 locuri
198
PLAN COTE
(mm)
A – Ampatament
2905
B – Lungime
4450
C – Consola fata
769
D – Consola spate
769
E – Tren fata
1481
F – Tren spate
1458
G – Latime (cu retrovizoare)
1993
H – Inaltime gol /cu bare de pavilion
1640 /1674
J – Inaltime la prag gol
564
K – Garda la sol incarcat
160
L – Lungime habitaclu
(pedalier / rand 2 / rand 3)
1678 /2573
M – Latime la nivelul coatelor fata
1407
M1 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 2)
1432
M2 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 3)
1192
N – Latime la nivelul bandourilor fata
1388
N1 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 2)
1421
N2 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 3)
1287
P1 – Garda la pavilion pentru locurile fata
954
P2 – Garda la pavilion rand 2
934
P3 – Garda la pavilion rand 3
871
Y – Latimea accesului la portbagaj in partea superioara
1047
Y3 – Latimea interioara intre pasajele rotilor pe mocheta
1009
Z1 – Lungimea de incarcare maxima
1500
Z2 – Inaltimea portbagajului
906
Z3 – Lungimea de incarcare minima
450

DATE TEHNICE:

MOTOR
BENZINÄ‚
DIESEL
K7J
K7M
K4M
K9K
Tip cutie de viteze
BVM
BVM
BVM
BVM
Nivel de depoluare
Euro 4
Euro 4
Euro 4
Euro 4
Numar de locuri
5
5 (7)
5 (7)
5 (7)
Tip motor
K7J 710
K7M 710
K4M 690
K9K 792
Cilindree (cm 3)
1 390
1 598
1598
1 461
Alezaj x cursa (mm)
79,5 x 70
79,5 x 80,5
79,5 x 80,5
76 x 80,5
Numar de cilindri
4
4
4
4
Raport volumetric
9,5
9,5
9,8
17,9
Numar total de supape
8
8
16
8
Putere maxima kW CEE / CP
55 / 75
64 / 90
77 / 105
50 / 70
Regim putere maxima (rot/min)
5 500
5 500
5 750
4 000
Cuplu maxim Nm CEE (m.kg)
112
128
148
160
Regim cuplu maxim (rot/min)
3 000
3 000
3 750
1 700
Tip de injectie
MPI
MPI
MPI
Directa – Common Rail+Multiinjectie
Alimentare
Aer
Aer
Aer
Turbocompresor + Schimbator aer-aer
Carburant
Benzina
Benzina
Benzina
Diesel
Catalizator
S
S
S
S
Tip
JH1
JH3 (JR5)
JR5
JR5
Numar de trepte AV
5
5 (5)
5
5
Viteza (km/h) la 1 000 rot/min in treapta 1
7,24
7,24 (6,78)
6,78
7,89
in treapta a 2a
13,18
13,18 (12,34)
12,34
14,36
in treapta a 3a
19,37
19,37 (19,12)
19,12
22,25
in treapta a 4a
26,21
26,21 (26,01)
26,01
30,27
in treapta a 5a
33,94
33,94 (31,79)
31,79
39,16
Raza de bracaj intre trotuare (m)
11,25
Numar de ture de volan (directie manuala/directie asistata)
4,5 / 3,2
Tip punte AV
Pseudo-McPherson cu brat triunghiular
Tip punte AR
In H cu profil deformabil si epura programata si arcuri elicoidale
Jante de referinta
6,0 J 15
Pneuri de referinta AV/AR
185/65 R 15
FRANARE
Tipul circuitului de franare
Hidraulic, dublu circuit fata/spate in X
ABS Bosch 8.0
Optional in functie de versiune
Repartitor electronic de franare
Pt. versiunile cu ABS
AV : discuri in mm
259
AR : tamburi in toli
8"
Viteza maxima (km/h) 155 167 (167) 174 (174) 150 (150)
0-100 km/h (s) 15.60 13.40 (13.70) 11.80 (12.10) 17.70 (18.00)
1 000 m DA (s) 36.90 35.00 (35.20) 33.60 (33.80) 38.80 (39.00)
AERODINAMICA‚
Cx
0,36
CONSUM norme CEE nr. 99/100 (in l/100 km)
CO 2 (g/km)
179
184 (189)
178 (178)
140 (140)
Conditii urbane
10,0
10,4 (10,6)
9,8 (9,8)
6,2 (6,2)
Conditii extra-urbane
6,2
6,3 (6,5)
6,3 (6,3)
4,8 (4,8)
Mixt
7,6
7,8 (8,0)
7,5 (7,5)
5,3 (5,3)
CAPACITATE
Rezervor de carburant (l)
50
MASE (kg)

GOM (Gol, in ordine de mers)
1165
1165 (1195)
1195 (1225)
1205 (1245)
GOM pe puntea fata
650
650 (660)
680 (690)
700 (715)
GOM pe puntea spate
515
515 (535)
515 (535)
505 (530)
Masa maxima autorizata (MMAC)
1740
1740 (1810)
1770 (1840)
1796 (1860)
Total rulant (MTR)
2650
2650 (2650)
2650 (2700)
2700 (2700)
Sarcina utila (CU)
515
515 (555)
515 (555)
515 (555)
Masa maxima cu remorca cu franare
1300
1300 (1300)
1300 (1300)
1300 (1300)
Masa maxima cu remorca fara franare
620
620 (635)
635 (650)
640 (660)

  134 comentarii despre “Dacia Logan MCV (fise tehnice complete)”

  1. am logan mcv dci;bucurie mare cind am plecat cu ea de la ipso otopeni si cred ca am sa ma bucur si mai tare cind am sa scap de ea.
    de ce?scirtie motorulpe la 2500 de ture precum tranvaiul 45 cind intoarce la capat,
    la servis alexandria zice sa merg cu ea asa [zice ca are un zgomot anormal, dar nu stie dela ce],[oare calculatorul dedecteaza si cind scirtie turbina?]

  2. soglu viorel – se pare ca problemele de acest gen nu sunt din motor ci din transmisie. Am citit si eu pe un forum dedicat Logan.

  3. de ce s-au pus motoare mici pe un logan
    de ex pe un logan motor de 1,4 MPI.Este un motor mic pe o caroserie grea…si motorul se forteaza
    toti care au logan 1,4Mpi nu sunt bcucurosi de el
    un vecin s-a dus cu el la munte si nu am urcat o panta cu el care o poate urca si o dacie normala iar loganul nu poate asa cv
    Eu cred ca sunt prost concepute

  4. dorian – la lansare, am pus aceeasi intrebare chiar proiectantului francez al MCV. El a zis ca exista cerere pentru aceasta motorizare, intrucat nu toata lumea asteapta demaraj de la o masina spatioasa.

  5. ce sa m-ai zic ca intru in disperare.nu am ajuns la 50000km si probleme m-ai rau ca la un .trabantcei de la srevice-uri isi bat joc de bani nostri da-ti pe ele.la 22600km am facut revizia la ei si au uitat sa-mi puna busonul la gura de umplere cu ulei.si am picat vinovat planutind in jur de 40mil vechi.ptr ca nu am verificat dupa ei.iar acum caci a iesit si din garantia de 18 luni trebuie sa desfac c.v vitezometrul nu m-ai arata

  6. dogaru alexandru – la ce service au uitat sa puna busonul la ulei?

  7. pina am platit avansul la dacia logan toata lumea draguta ,cica in 2 zile de la avans primesc si masina ,au trecut 10 zile si n-am primit-o inca ,cred ca inca nu au fabrica-o. sunt foarte dezamagit ,am fost aminat de citeva ori si rabdarea are si ea limite , daca intirzii cu rata asa cum fac ei cu clientul te bombardeaza cu penalitatile ,dar pe ei ,noi cum ii penalizam . rusine domnilor . mai bine luam un SH si nu-mi bateam capul cu birocratia imbecila din romania.

  8. Daca aveti termene scrise pe contract, puteti sa cereti linistit banii inapoi. Dupa codul civil puteti pretinde chiar dublu inapoi. Cel mai simplu atac este prin protectia consumatorului.

  9. feriti-va de leasing si mai ales de de OTPleasing care trimite facturi cu nemiluita si fara acoperiri si nu mai spun la ce cursuri valutare. sunt criminali oamenii ,au angajat incompetenti care-si bat joc de clienti. feritiva de OTP. sunt criminali.

  10. Greu de facut diferente intre institutiile financiare din Romania. Toate au personal slab calificat.

  11. sa traiti!!! fratilor si eu am un logan brek 1.5 dci 85cp!!! am ajuns cu el la 100km/h in 14.1s poate si mai putin ce sa zic se duce dar sa ii pui ceva in motorina si sa ii faci schimburile la timp filtru si alte chesti!!! ce imi place cel mai mult cand sunt pe sosea toti cand vad a dacie a il fac si nu au seanse se duce are splint bine cand zic ca ma face ma refer la soferi care fac diferente intre marci si nu motorizare!!! da!!! sincer sunt interesat sa o fac mai puternica ca motor nu vreau viteza ci splint asa frumos!!! stiti voi asa bagi picioru se lasa si iup a si plecat!!! folositi aditiv da dinala bun!!! dai un ban da face credetima!!! nu neaparat aditiv pentru viteza dar motorul se aude mai usor se acelereaza usor!!! a si mergeti cu ea turata nu o lasati sub 1500 rot intr-o treapta dauneaza turbinei!!! mereu peste 2000 2500!!! eu unu mis multumit!!! cel mai mult am loat 175km/h cu ea!!!

  12. si? politia nimic? niste puncte, o amenda? he he 😀

  13. fratilor am mici nemultumiri legate de nenorociti de oameni care scot loganul pe strada ne aranjat pus la munct!!! eu il am nou cand ma dus sa imi pun anvelope de iarna ce ziceti fratilor niste genti strambe pe ea!!! retineti lucru nou dar facut de roman!!!si de la ei avea o gramada de plumb pe roti!!! nesimtiti!!! si cica ei lucru nou!!! asta mia lasat un gust amar de uzina dacia!!!

  14. salut vreau sa iau un mcv si intreb ce motorizare ar fi buna

  15. nu exista raspunsuri corecte sau gresite la aceasta intrebare.

    Mie personal mi-a placut motorul de 1.6 16valve 105 cai, care echipeaza si anumite versiuni de Megane.

    Cred ca este cel mai bine adaptat pt MCV.