oct. 052006
 

Dacia Logan MCV este noul model lansat la Paris, inspirat din conceptul Steppe, dar cu o versiune finala considerata de multi „prea departe fata de concept”. Vom testa Logan Break (parca suna mai misto asa…)saptamana viitoare si vom adauga acestui material un altul, in care va vom impartasi impresiile. Pana atunci, va oferim pe Totalauto.ro datele tehnice ale Logan MCV (informatii primite exclusiv de la producator).

DIMENSIUNI:

VOLUM PORTBAGAJ
(litri)
versiune 5 locuri
700
versiune 7 locuri
198
PLAN COTE
(mm)
A – Ampatament
2905
B – Lungime
4450
C – Consola fata
769
D – Consola spate
769
E – Tren fata
1481
F – Tren spate
1458
G – Latime (cu retrovizoare)
1993
H – Inaltime gol /cu bare de pavilion
1640 /1674
J – Inaltime la prag gol
564
K – Garda la sol incarcat
160
L – Lungime habitaclu
(pedalier / rand 2 / rand 3)
1678 /2573
M – Latime la nivelul coatelor fata
1407
M1 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 2)
1432
M2 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 3)
1192
N – Latime la nivelul bandourilor fata
1388
N1 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 2)
1421
N2 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 3)
1287
P1 – Garda la pavilion pentru locurile fata
954
P2 – Garda la pavilion rand 2
934
P3 – Garda la pavilion rand 3
871
Y – Latimea accesului la portbagaj in partea superioara
1047
Y3 – Latimea interioara intre pasajele rotilor pe mocheta
1009
Z1 – Lungimea de incarcare maxima
1500
Z2 – Inaltimea portbagajului
906
Z3 – Lungimea de incarcare minima
450

DATE TEHNICE:

MOTOR
BENZINÄ‚
DIESEL
K7J
K7M
K4M
K9K
Tip cutie de viteze
BVM
BVM
BVM
BVM
Nivel de depoluare
Euro 4
Euro 4
Euro 4
Euro 4
Numar de locuri
5
5 (7)
5 (7)
5 (7)
Tip motor
K7J 710
K7M 710
K4M 690
K9K 792
Cilindree (cm 3)
1 390
1 598
1598
1 461
Alezaj x cursa (mm)
79,5 x 70
79,5 x 80,5
79,5 x 80,5
76 x 80,5
Numar de cilindri
4
4
4
4
Raport volumetric
9,5
9,5
9,8
17,9
Numar total de supape
8
8
16
8
Putere maxima kW CEE / CP
55 / 75
64 / 90
77 / 105
50 / 70
Regim putere maxima (rot/min)
5 500
5 500
5 750
4 000
Cuplu maxim Nm CEE (m.kg)
112
128
148
160
Regim cuplu maxim (rot/min)
3 000
3 000
3 750
1 700
Tip de injectie
MPI
MPI
MPI
Directa – Common Rail+Multiinjectie
Alimentare
Aer
Aer
Aer
Turbocompresor + Schimbator aer-aer
Carburant
Benzina
Benzina
Benzina
Diesel
Catalizator
S
S
S
S
Tip
JH1
JH3 (JR5)
JR5
JR5
Numar de trepte AV
5
5 (5)
5
5
Viteza (km/h) la 1 000 rot/min in treapta 1
7,24
7,24 (6,78)
6,78
7,89
in treapta a 2a
13,18
13,18 (12,34)
12,34
14,36
in treapta a 3a
19,37
19,37 (19,12)
19,12
22,25
in treapta a 4a
26,21
26,21 (26,01)
26,01
30,27
in treapta a 5a
33,94
33,94 (31,79)
31,79
39,16
Raza de bracaj intre trotuare (m)
11,25
Numar de ture de volan (directie manuala/directie asistata)
4,5 / 3,2
Tip punte AV
Pseudo-McPherson cu brat triunghiular
Tip punte AR
In H cu profil deformabil si epura programata si arcuri elicoidale
Jante de referinta
6,0 J 15
Pneuri de referinta AV/AR
185/65 R 15
FRANARE
Tipul circuitului de franare
Hidraulic, dublu circuit fata/spate in X
ABS Bosch 8.0
Optional in functie de versiune
Repartitor electronic de franare
Pt. versiunile cu ABS
AV : discuri in mm
259
AR : tamburi in toli
8"
Viteza maxima (km/h) 155 167 (167) 174 (174) 150 (150)
0-100 km/h (s) 15.60 13.40 (13.70) 11.80 (12.10) 17.70 (18.00)
1 000 m DA (s) 36.90 35.00 (35.20) 33.60 (33.80) 38.80 (39.00)
AERODINAMICA‚
Cx
0,36
CONSUM norme CEE nr. 99/100 (in l/100 km)
CO 2 (g/km)
179
184 (189)
178 (178)
140 (140)
Conditii urbane
10,0
10,4 (10,6)
9,8 (9,8)
6,2 (6,2)
Conditii extra-urbane
6,2
6,3 (6,5)
6,3 (6,3)
4,8 (4,8)
Mixt
7,6
7,8 (8,0)
7,5 (7,5)
5,3 (5,3)
CAPACITATE
Rezervor de carburant (l)
50
MASE (kg)

GOM (Gol, in ordine de mers)
1165
1165 (1195)
1195 (1225)
1205 (1245)
GOM pe puntea fata
650
650 (660)
680 (690)
700 (715)
GOM pe puntea spate
515
515 (535)
515 (535)
505 (530)
Masa maxima autorizata (MMAC)
1740
1740 (1810)
1770 (1840)
1796 (1860)
Total rulant (MTR)
2650
2650 (2650)
2650 (2700)
2700 (2700)
Sarcina utila (CU)
515
515 (555)
515 (555)
515 (555)
Masa maxima cu remorca cu franare
1300
1300 (1300)
1300 (1300)
1300 (1300)
Masa maxima cu remorca fara franare
620
620 (635)
635 (650)
640 (660)

  134 comentarii despre “Dacia Logan MCV (fise tehnice complete)”

  1. Cred ca motorizarile nu „tin pasul” cu clasa masinii. Au scos motorul de 1,6 in 16v – pe care il consider primul decent pentru Logan – si iata ca noul break este in aparenta submotorizat. De fapt, se vede din fisa producatorului ca versiunea de 1,4 locuri nu poate fi echipata cu 7 locuri…

    In schimb ramane dieslul de 1,5 dCi. Se prabuseste industria auto daca pun pe MCV un diesel de 1,9 ??? Se rupe masina din cauza puterii motorului??? Nu-i inteleg…

  2. Este o masina perfecta pentru familie mai ales prin faptul ca are 7 locri.Motorizarile sunt exceptionale pentru o asemenea masina iar spatiul interior este imens.

  3. Pentru Renault Grand Scenic exista un diesel 1.5dCi cu 100CP. De ce 1.5dCi in logan are numai 70CP?

  4. 🙂

    1. Raspuns sincer personal
    Dacia este ruda saraca a Renault… E clar ca motorizarile trebuie sa fie sub Renault.

    2. Raspuns oficial Dacia (in conferinta de presa de la Sighisoara)
    Logan nu a fost proiectat pentru puteri mari. Cica n-ar face fata platforma. 1,5-ul de 100 de cai, are un cuplu maxim prea mare… (240 Nm)…

    3. Raspuns stiintific
    Habar n-am de ce Loganul nu are motorizarea de 1,5 dci de 100 de cai

  5. santem o tara bananiera iar taxele pentru prima inmatriculare au legatura cu rebuturile de la pitesti.numai cine n-a mers cu o altfel de masina decat dacia poate spune prostii despre cat de minunata e conserva romano-franceza.

  6. Taxele de care zici sunt rodul unei „conspiratii” mai mari. E adevarat, si Dacia este partizanul „apararii” in fata posibilei halucinante „invazii” second-hand, insa alaturi de Pitesti sunt TOTI importatorii romani (indiferent de marca).

    Cat despre „conserva” Logan, cu treaba asta nu prea sunt de acord. Oricum o pui, oricum o calculezi – „conserva” are cel mai bun raport calitate/pret.

    (pt. Ivan) – apropo, ce crezi ca e nashpa la Logan? Eu unul am studiat un pic subiectul si nu am putut ajunge la o concluzie clara despre un punct slab al sau. Au fost serii de productie cu tabla mai proasta, cu probleme la injectia diesel, dar nu am putut constata un defect major Logan de proiectare.

    Poate doar balamalele din portbagajul versiunii sedan…

  7. dacia logan…1.4 mpi
    ce fel de benzina pot sa alimentez ? de 95 , sau de 98,
    am vazut si de 100 la omv ?
    de la ce benzinare ? care are
    carburanti mai buni ?
    va multumesc!

  8. salut adrian – 1,4 mpi merge cu benzina fara plumb CO95. Intrucat nu exista (in lume) rezervor de statie fara transpiratie (adica apa in carburant) celai bine este sa pui benzina de 98 fara plumb.

    repet – nu e musai, masina merge f bine si cu cea de 95

  9. Salut!
    Cred ca daca se poate face la diesel un chip tunning care sa-l duca la 80de cp ar fi ok.
    Stie cineva daca se poate face fara sapierzi garantia?
    Sanatate tuturor!

  10. Din pacate producatorul nu agreaza nici o varianta de chip-tuning.

    Dimpotriva, ei atrag atentia asupra iminentei apariitii de probleme la motor in caz de chip-tuning.

  11. Salut!
    Va rog, stie cineva in cite secunde face Dacia break 1310 cli 0-100 km/ora?
    Vreau sa compar cu Logan break 1.5 dci.
    Ori o adresa de unde sa ma informez.
    Multumesc.
    Sanatate tuturor!

  12. Nu am o cifra exacta, peste 16 sec., dar sub 20.

    Strict orientativ, Oltcitul avea un demaraj de 13,5 sec pentru motorizarea 1,1. Dacia veche (chiar si in motorizarea de 1,6) este sub Oltcit la demaraj.

    Daca nu ma crezi, ne-ntrecem 🙂

  13. Multumesc!
    Ma intereseaza pt.ca eu am un break cu injectie din 2004 si vreau sa cumpar Logan break diesel si nu prea as vrea sa fie mai lent cel din urma.
    E normal sa fie oltcit ul mai rapid daca avea motor boxer si era mai usor
    Motorul la masina mea este de1397 parca si are 60cp
    Multumesc inca odata.
    Sanatate tuturor!

  14. Buna seara,
    Sunt posesorul unui Logan break, 1.5 dci si ma intereseza ce probleme tehnice au aparut pina in prezent pe sistemul de directie si pe c.v.
    Multumesc,
    O seara placuta

  15. Buna seara!
    Pt. Romeo.
    Spune, te rog, ai avut probleme de natura tehnica de genul celor mentionate de tine?
    Multumesc.
    Sanatate tuturor!