mart. 012006
 

SkodaSitul original Skoda: http://www.skoda-auto.com/

Situl Skoda in Romania: http://www.skoda.ro/

  221 comentarii despre “Skoda”

  1. Am o skoda 1,2 sedan de 5 luni….si au inceput sigurantele sa se arda?Am schimbat 3 sigurante pana acum.Ce fac ?Merg la Service?cE MA SFATUITI?mULTUMESC

  2. Arderea unor sigurante nu trebuie sa va sperie – asa functioneaza ele corect :o)

    Lasand la o parte glumitele, o siguranta se arde la masina din doua motive – ori masina este ok, iar sigurantele sunt subcalibrate (mici sanse), ori consumatorii (becuri, vetnilator, etc) nu functioneaza corect. De aceea va sfatuiesc ca inainte sa mergeti in service sa verificati daca valorile sigurantelor montate pe masina au aceeasi valoare cu cele din prospectul masinii.

    Atentie – nu toate sigurantele din tablou au aceeasi valoare. Schimbarea accidentala a doua sigurante intre ele poate conduce la simptomul descris de dvs.

    Daca sigurantele sunt calibrate corect, e MUSAI sa mergeti in service.

    Si inca ceva – exista vreun „martor” in bordul masinii care palpaie sau ramane continuu aprins?

  3. am o skoda fabia sedan 19sdi pe care nu au reusit sa o repare toti electricienii din lume.sa fie toti la fel sau masina mea e deosebita?? in timpul mersului se aprinde senzorul de pericol si nu mai functioneaza servodirectia.adica „cade”tot bordul.am bagat in ea zeci de milioane dar nimic.oare chiar sunt toti „meseriasi”la fel?testerele folosite sunt doar pentru luat banii sau si pentru rezolvat probleme.multumesc.

  4. waw 😯

    nona pot avea fotocopii dupa documentele din service ?

    in ce service-uri ai fost? ai fost la ei la skoda?

  5. detin o scoda octavia 1,9 tdi 90 cp 2004 oct. si vreau sa o dau

  6. calin iulian – n-am nimic importiva sa postati aici astfel de anunturi, insa ma indoiesc ca veti avea mai mult succes decat pe un site dedicat anunturilor de vanzare-cumparare auto.

    Oricum, bafta!

  7. Am o Skoda Octavia Kombi 2.0 85kw an 2000 euro4 typ motor AQY.S-a aprins becul galben(indica motorul/check),am fost la service,au constatat ca este sonda lambda 2 de dupa catalizator,am schimbat-o(630 ron) la cateva zile aceeasi poveste.Acelasi diagnosic.La motor nu s-a modificat nimic din parametri de functionare sau consum.Am facut de atunci aproape 7000 km timp in care s-a stins, s-a mai aprins beculetul,iar acum de vreo 1000 de kilometri nu se mai stinge.Credeti ca este o problema daca mai merg cu el asa?

  8. Puiu – martorii galbeni permit conducerea in continuare a masinii (spre diferenta de cei rosii). Dar nu la infinit.

    Problema poate fi rezolvata doar in service, in nici un caz in fata blocului cu prietenii. Eventual schimbati sevice-ul…

  9. Salutare! Sunt din CTA si vreau sa-mi cumpar o skoda octavia tour diesel, vreau sa stiu si eu daca acum de sarbatori au oferte la ea, la pret sau la optiuni.

  10. Aici avem in catalog doar preturi de lista. Pentru oferte trebuie mers in showroom si vorbit direct.

    Reducerile le dau doar vanzatorii, nu jurnalistii. Bafta. 😀

  11. Am o skod fabia 1,4 MPI,model 2003 si de vreo 2 luni ma atentioneaza computerul de bord ca am o problema la motor. Mergand la service mi s-a spus ca vorba de sonda lamda. Costa mult sa o schimb si daca nu o schimb se poate agrava in timp problema?Multumesc.

  12. Sonda Lambda „citeste” concentratia oxigenului din esapament si „deduce” raportul aer-carburant, care ideal ar trebui sa fie de 14,7:1.

    Informatia „citita” este transmisa calculatorului care gestioneaza functionarea motorului. Daca sonda se strica, motorul functioneaza anormal, primul simptom fiind cresterea aberanta a consumului.

    Un amestec prea sarac in benzina poate conduce la pierderi importante de putere ale motorului. Un amestec prea bogat poate conduce la „afumarea” anumitor elemente (bujie cilindru, etc). In principiu, defectarea sondei lambda nu este urmata imediat de un defect major, martorul din bord fiind portocaliu (si nu rosu). Cred ca puteti circula cu ea, dar n-o lungiti cu mersul la service…

    Din pacate, sonda Lambda este o piesa scumpa pe la cam toate marcile. Nu vreau sa va zic vreun pret, deoarece mi-e frica sa nu gresesc. AM AUZIT ca sonda de Fabia ar costa vreo 750-800 RON…

    Cred ca o intrebare in service v-ar putea oferi un raspuns mult mai exact. Succes.

  13. si eu am aceeasi problema cu sonda lamda si am aflat ca costa in jur de cca 350-400 lei. Dar ami am si eu o intrebare : Un prieten de-al meu are tot o skoda fabia iar in bord i s-a aprins becul galben de la ABS? ce s-a intamlat ? se poate sa nu ii mai functioneze ABS – ul?

  14. Martorul ABS este normal sa se aprinda (de control) la cheia de pronire a motorului si (de lucru) atunci cand sistemul lucreaza in momentul unei franari puternice.

    Orice alta aprindere a martorului anunta o defectiune si trebuie mers in service de urgenta.

    Nefunctionarea ABS nu inseamna anularea franelor, ci doar faptul ca ABS nu lucreaza (sau lucreaza defectuos). Franele tin ca la o masina fara ABS.

  15. am o masina skoda fabia 1.2 benzina si de cateva zile nu se mai stinge becul de la abs. ramane galben. pot sa circul cu ea asa cam o luna sau ar trebui sa ma duc la service urgent. se poate defecta si altceva daca ma duc cu abs-ul aprins?