mart. 012006
 

PeugeotSitul original Peugeot: http://www.peugeot.com/

Situl Peugeot in Romania: http://www.peugeot.com.ro/

  199 comentarii despre “Peugeot”

  1. am un 307 1,6i 109cp am schimbat distributia de curind si mecanicul mia recomandat sa schimb uleiul (acum arecam 4700km cu actualul ulei mobil) sai pun total quartz as dorii o parere va multumesc

  2. masina este din anul 2002 am adus-o din spania

  3. Daca sunt originale, toate uleiurile de firma isi fac treaba decent, daca alegeti clasa corecta (5w40 cred…).

    Total Quartz este ok. Am auzit ca si la ei in service este folosit. Sa fiti atent sa nu fie cumva contrafacut. chiar daca este un pic mai scump, cumparati-l de la ei din service.

    Uleiurile contrafacute (din ce in ce mai putine in piata) sunt dificil de identifcat. Eu folosesc NUMAI din service-ul marcii. Nu cumpar niciodata separat din magazin.

  4. Stimate domnule,

    Am achizitionat 1 Peugeot 407 1,6 HDi nou de la distribuitorul local al marcii respective.
    Am parcurs cu ea doar 10 km si dupa aceasta am lasat-o in parcare.
    Dupa 5 zile am pornit-o fara nici o problema (a aparut pe bord semnul de la baterie) dar nu mergea AC !!!
    Am dus-o in service si dansii m-au acuzat ca A/C nu mergea din cauza baterii descarcate si ca eu trebuia sa parcurg vreo 300km pentru a avea bateria incarcata complet.
    Am solicitat ca aceste explicatii sa fie trecute in cartea de service a masinii si dansii au refuzat eliberandu-mi in schimb o hartie cu testul facut pentru bateria incarcata ( a stat in service 6 ore pentru a incarca bateria).

    1. – este normal ca la o masina noua dupa 5 zile sa ai bateria descarcata?

    2. – masina a fost cumparata in iunie 2009 dar dansii mi-au zis ca a fost produsa in 2007!!! si ca e bateria originala pe ea Este posibil acest lucru?

    3. – 1 baterie care a stat 2 ani fara a fi folosita mai poate avea o durata de viata normala?

    4. – am cerut sa imi schimbe bateria si dansii au refuzat spunandu-mi ca testul bateriei este ok. Am refuzat categoric si am cerut inlocuirea cu o baterie noua, fapt agreat in final de reprezentata. Este normal sa se refuze dreptul la inlocuirea unei piese care evident nu functioneaza la paramentrii din specificatie datorita mentenantei defectuase a masinilor care sunt in stoc?

    Va cer sprijinul deoarece nu sunt un expert in domeniu

    Cu stima,

    Gabriel

  5. Domnule Gabriel, ar trebui inainte de orice altceva sa lamurim un lucru: – eu NU sunt expert in inginerie auto. Ceea ce va scriu mai jos NU are efect juridic si NU se poate constitui in proba. Este doar o informare particulara a dvs.

    Plecand din acest punct, iata parerea mea, structurata exact pe punctele scrise de dvs:

    1. Nu este normal. Este vina dvs doar daca ei pot dovedi ca dvs ati folosit masina contrar celor scrise in manualul produsului. Puteti merge linistit la „Protectia Consumatorului” si veti avea castig de cauza.

    2. Este posibil, nu si probabil. Nu inteleg de ce sunteti in aceasta dilema, atat timp cat anul de fabricatie al masinii este scris in acte. Uitati-va in talon la punctul 15, langa culoare. Ce an scrie? Ce scrie pe cartea de identitate?

    Daca nu ati apucat inca sa scoateti certificatul de inmatriculare sau CIV, uitati-va la seria sasiu. Care este al 10-lea caracter din serie?

    Uitati-va la inscriptiile producatorului de pe geamuri. Anul trecut acolo poate fi mai vechi decat cel de productie al masinii, insa – daca pe geam scrie 2009 – este exclus sa fi foist montate in 2007…

    Daca totusi masina chiar este din 2007, mi-e teama ca a existat un motiv serios pentru care nu s-a vandut 2 ani. ATENTIE!

    3. Nu exista baterie auto care sa stea 2 ani si care sa functioneze fara a fi reincarcata. Nu a fost inventata inca o astfel de tehnologie. Viata unei baterii se masoara in nr. de cicluri de incarcare, insa va puteti astepta la anumite probleme de imbatranire din cauza nefolosintei. Intr-adevar decizia de a fi schimbata bateria este corecta.

    Dvs ati platit INTREAGA MASINA si aceasta trebuie sa functioneze in parametri descrisi in manual (sau certificatul de conformitate).

    4. In situatia descrisa de dvs este nevoie de arbitraj. Lasati „Protectia Consumatorului” sa lucreze pt dvs. Este o institutie care (dupa cunostinta mea) functioneaza decent.

    Daca va luati „la tranta” cu mecanicii si vanzatorii de la Peugeot, pierdeti (timp, cel putin…). Cu P.Cons. veti rezolva usor. Daca aveti probleme la P.Cons., va rog sa ne scrieti.

  6. Buna ziua,

    Revin cu mentiunea ca bateria a fost inlocuita de catre reprezentanta respectiva.

    Multumesc pentru suportul informational oferit. Aditional doresc sa postez cateva comentarii

    Raman la parerea ca in Romania:

    – Serviciile oferite de producatori, importatori si distribuitori sunt lamentabil de proaste
    – Aceasta criza „…” a re asezat bunul simt de la nivelul „nesimtit” la unul „multumitor”.
    – Atitudinea impertinenta al acestor importatori si distribuitori se datoreaza exclusiv cumparatorilor romani care achizitioneaza „orice” si „oricum”
    – Concurenta in Romania este sub nivelul european si mult sub cel AFRICAN
    – Am avut ocazia sa lucrez in Africa si:
    – in Namibia reprezentanta auto marca Toyota ofera garantie si service gratuit !!! pana la 100 mii km.
    Am condus masina pana la service si dansii m-au condus inapoi acasa cu masina mea, spunandu-mi ca in 3 ore masina va fi in fata casei. Poate pare o poveste exagerata, dar functioneaza 100%.
    Dupa 3 ore,conform mentalitatii romanesti am pregatit o suma de bani pentru a achita contra valoarea serviciilor – service la 20 mii km (prima revizie). Masina am primit-o spalata complet (comentariu – in orice tara in afara de Romania, masinile se spala complet – adica se urca pe un elevator, se spala si se greseaza) si mi-au zis ca dansii nu percep taxe pentru reviziile periodice pana la 100 mii km.

    Africa de Sud – criteriul clasic pentru achizitie este numarul de km garantati si perioada pentru care nu se plateste revizia.
    Am condus o masina Isuzu si la revizia de 15 km nu au avut filtu original pentru ulei in stoc si m-au „RUGAT” sa mai astept 1 ora suplimentara fate de perioada comunicata anterior pentru a aduce filtrul solicitat.
    Programarile pentru revizii se fac in avans cu 4 sau 5 zile si ti se comunica timpul estimat pentru revizie in conditii normale.

    Pot continua cu tarile arabe dar cred ca plictisec utilizatorii acestui site …

    – In Romania inca mai intalnim replica „nu iti convine du-te la altul”
    – Suntem slab pregatiti in a oferi servicii dar ne plangem ca suntem „in criza”

    – Bunul simt, tratarea clientului cu respect, servicii de calitate sunt domenii ce trebuiesc dezvoltate.

    – Afaceristii romani au deschis o reprezentata auto, o cladire de sticla frumoasa si gata … suntem distribuitorii marcii respective… ca oricum se vinde orice in Romania.Au trimis 2 nea Mitica la specializare pe plaiurile mioritice (poate la un prieten din alt oras care are un show room pentru aceasi marca de masina) si gata avem mecanici calificati….
    Un comentariu mic de tot: Iordania – reprezentanta auto Hyunday are un perete imens de sticla prin care ai privelistea intregului departament de revizii. Poti vedea masina „on line” pe tot parcursul reviziei…..

    Salutare de la mare departare si regret momentul deciziei de a-mi cumpara o masina din Romania.

  7. Nu plictisiti pe nimeni. Sper sa nu aveti nimic impotiva daca voi transforma comentariul dvs, intr-un articol de sine statator.

    „Romania Auto – sub Africa”. Credeti ca este un titlu bun? In cursul acestei saptamani vom publica impresiile dvs despre serviciile romanesti…

  8. Am de un an o masina Peugeot 206 sedan,deci este inca in garantie.De cand am cumparat-o se aude un zgomot in portiera din fata stinga,sofer.Am mers de 4 ori in service si nu au dat de capat.Are masina asta ceva vicii ascunse ,inca de la fabricare si eu am avut ghinioul sa o cumpar?Ce pot face?

  9. Va rog sa ma ajutati sa inteleg exact problema dvs:

    Ati fost de 4 ori in service si nu ati identificat cauza zgomotului sau ati gasit cauza, dar reparatia a fost executata prost?

  10. Doresc sa stiu la cati km trebuie sa schimb distributia la un peugeot 307 sw din 2004,motor de 1560 diesel, mentionez ca are 110000 de km. Masina este adusa din Italia, iar in carte nu figureaza ca ar fi fost schimbata distributia. Cel care a vandut-o mi-a spus ca are distributia pe lant. Este adevarat? Ajutati-ma ca nu ma pricep la masini!

  11. La Peugeot 307 se intalnesc ambele tipuri de ditributie, si pe curea si pe lant. Din cate stiu, distributia pe lant intra doar in dotarea versiunilor mai puternice. Insa cel mai corect este sa mergeti la un service ca sa aflatie exact ce distributie aveti.

    Daca este pe curea, limita garantata de Peugeot este (in fc de model) intre 80,000-120,000 km. Prin urmare, este bine sa aflati rapid cum stati.

    Cea mai buna miscare ar fi sa mergeti in service si sa cereti – nu uitati, totul in scris, pe comanda – sa vi se schimbe cureaua de distributie, in cazul in care aveti curea. Daca aveti lant, va vor spune ei.

    Daca nu aveti bugetul pregatit pentru revizie, poate fi o idee buna si o simpla constatare in service, ca sa stiti exact care este situatia.

  12. am un peugeot 306 break,2001,cmc1.6,doresc sa schimb filtru polen ,si nu cunosc locatia…ma poate ajuta cineva?

  13. TotalAuto promoveaza ideea ca masina trebuie reparata in service.

    In general, accesul la filtrul de polen se face prin sau pe sub torpedou (prin habitaclu, nu pe la motor).

    Atentie mare la plasticaraie… Daca se rupe, piesa de schimb este INCREDIBIL de scumpa.

  14. EXCEPTIONAL FORUM.PROFESIONIST
    FELICITARI!
    INTREBARE:CUM SE SCHIMBA BUJIILE INCADESCENTE LA PEUGEOT 207 1,6 HDI

  15. Va multumim pentru aprecieri, insa nu avem niciun manual 207.

    Nu va pasez, ci doar imi exprim o parere foarte sincera: – in service, o astfel de operatiune este si simpla si ieftina…