mart. 012006
 

PeugeotSitul original Peugeot: http://www.peugeot.com/

Situl Peugeot in Romania: http://www.peugeot.com.ro/

  199 comentarii despre “Peugeot”

  1. Nu cunosc gradul exact de compatibilitsate (chiar daca in aparenta sunt), insa sfatul meu ar fi acela de a folosi parti de pe un model identic, cu data de fabricatie cat mai apropiata de cea a masinii dvs.

    De asemenea, incercati sa obtineti un pret bun in service, inainte de a face inlocuirea pe cont propriu.

  2. buna am si eu o intrebare …am un citroen xsara 2001 1.6 16v 110cp adus in tara in 2007 octombrie…am avut accident …am reparat-o abia acum …masina nu am apucat sa o imatriculez….se poate sa m-i se spuna si mie cat o sa platesc acum ? va rog mult…am auzit 1000 de variante …va multumesc anticipat

  3. A 1001-a varianta este aceea ca veti plati taxa in vigoare acum. Va spun 100% sigur.

    Gasiti usor un calculator de taxa, ceva mai sus pe banda bleu (cea din dreapta).

  4. Am un Peugeot 307 HDI 110CP 2005,am o fisura in radiatorul intercooler ,intrebarea mea ar fi daca pina gasesc s-a schimb acest radiator pot rula in conditii normale neafectind motorul.Am intrebat la o statie ITP (atunci cind imi faceam inspectia tehnica ) daca pot apare alte probleme din cauza fisurii din radiator si mi s-a spus ca nu ,dar va fi influentat consumul de carburant atit.Care ar fi parerea dumneavoastra?

  5. Atat timp cat intercoolerul va functiona in alt regim decat cel proiectat, arderea amestecului aer-carburant va fi deficitara (cu mai putin aer).

    Asta nu inseamna doar consum marit, ci si depuneri de funingine pe cilindri. In plus, din cauza compozitiei esapamentului, sonda lambda poate cauza (in timp) o functionare autodistructiva a motorului.

    Da, cu fisura puteti merge usurel, pe roti, doar pana la service.

    Nu, cu fisura NU puteti circula ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic la masina.

  6. Buna seara.Am un peugeot 407 diessel cu volanul pe dreapta. Daca cineva cunoaste ce implica modificarea volanului pe partea stanga, adica ce piese sunt necesare si la ce preturi aproximative pot fi ele achizitionate din tara.Va multumesc!

  7. Nu am raspuns la intrebarea dvs.

    Totusi fac cateva precizari:

    Va inhamati la un efort MARE. Ganditi-va doar la mutarea stergatoarelor sau la prelungirea TUTUROR circuitelor electrice din bord.

    Trebuie sa schimbati farurile, cele britanice nu se pot regla pentru circulatia europeana.

    Partea mecanica este migaloasa si necesita adaptari „din mana” pentru schimbarea pedalierului, caseta directie, samd.

  8. Buna ziua … URGENT cumpar Regulator de Presiune Citroen Xsara 2000 … ofer pret bun…. URGENT.

    Nr de telefon 0742.279.493 da-ti un beep si va sun eu … nu de alta dar cine stie cand mai itnru pe forum-ul acesta.
    Va multumesc la toti pt raspunsuri.

  9. Am un Peugeot307,1997,an,2003 cu injectie simens,tip motor rhy,66kw si doresc sa cumpar senzorul din capatul rampei comune,pe senzor are un cod 5ws40006,51HP01-01.NR.meu de telefon 0747020506.multumesc!

  10. buna seara am un 206 hdi 1.4 si imi ramane pedala de la ambreiaj jos o ridic cu piciorul masina ra mane in viteza si trosneste ceva pe la pedalier un arc ceva nu stiu si nu revine decat ajutata sau merg cu pedala putin apasata

  11. Ar putea fi un arc sau poate ca a aparut o uzura avansata a cablului de acceleratie sau a accesoriilor acestuia. Probabil ca nu puteti localiza defectul din cauza pozitionarii intr-un loc greu accesibil.

    E musai sa mergeti in service, chiar daca aparentele ne indica un defect usor de remediat.

  12. Vad in sfarsit un site cu foarte multe raspunsuri!
    Am un peugeot 206 sedan, 1,4 – benzina. Unde se afla bujiile la masina asta?
    Display-ul central imi arata doar temperatura, ceasul, radio, este cel pe 2 linii. Se poate pune un display pe 3 linii care sa arate si consumul de carburant? As cumpara unul, dar cei de la Eurial sunt scumpi si nu stiu daca merge.
    Cand nu baga AC, am umblat la filtrul de polen (l-am aspirat) si imediat a inceput sa bage rece. Pura coincidenta, sau chiar era necesar aspirarea lui? Ca acolo intra numai aer de afara si nu prea vad legatura cu AC ca nu era rece. Ar fi trebuit sa fie si mai rece ca intra mai putin aer fiind infundat filtrul.

  13. 1. Regret, dar nu stiu sa spun unde vin bujiile la 206. Daca aveti cea mai mica dilema in a deosebi injectorul de bujie, mai bine mergeti in service.

    2. In spatele unui display trebuie sa aveti si un fir „cald” de la calculator. Sunt aproape sigur ca nu il aveti, daca acesta nu a fost prevazut.

    3. Operatiunea de curatare are intr-adevar ca efect o racire mai buna pentru AC, datorita circulatiei mai bune a aerului. Totusi in fc de nr. de km rulati cu actualele filtre, s-ar putea sa fie nevoie sa le inlocuiti, iar aspirarea sa fie eficienta doar pentru un rastimp scurt. O idee buna ar fi sa verificati si agentul termic din instalatia de AC.

  14. Toata stima de raspunsuri!
    1) Totusi, ce inseamna un fir „cald”? Masina cred ca are asa ceva, ca la alte modele, varianta scurta are si consumul de carburant.
    2) Masina are un an si 12000 km. Nu cred ca este necesar schimbarea filtrului de polen si nici verificarea agentului termic.
    3) Este posibil, ca schimband-ui bujiile cu NGK iridium sa mearga mai tare? Am mers cu 168 km/h. Atat este trecut si in talon. Am mers in continu destul timp. Nu poate mai mult, este maxim.

  15. 1) Fir „cald” inseamna fir cu semnal. Indicatoarele din bord sunt cel mai probabil conectate printr-o mufa cu multi pini, indiferent ca masina este prevazuta (sau nu) cu display informational. Este posibil ca in cazul dvs, firul care ar trebui sa aduca informatia pe display sa fie „rece”, sa nu aibe informatie, sa fie deconectat.

    2) Sa stiti ca 1 an este ff mult pentru filtrele de aer/polen ale masinilor care ruleaza in Romania, indiferent de kilometraj. Mai ales daca sunteti din Bucuresti, oras in care toti respiram… nisip. Totodata, aveti dreptate, este prematur sa schimbati agentul termic din AC, daca instalatia este ok.

    3) O scanteie ramane o scanteie. Viteza maxima a masinii dvs nu depinde de marca bujiei, atat timp cat carburantul arde complet in cilindri. Din cate povestiti, se pare ca nu aveti probleme cu aprinderea.