nov. 112006
 

Noul Cod Fiscal valabil de la 1 ianuarie 2007 contine atat noile impozite auto, cat si controversata taxa speciala aplicabila exclusiv la prima inmatriculare in Romania a unui automobil.

Aceasta taxa speciala se aplica tuturor automobilelor sub 3,5 tone, si celor noi si celor second hand, la prima inmatriculare in tara noastra.

Categoriile de poluare sunt – Hibride (taxa zero), Euro 4, Euro 3, Euro 2, Euro 1 si Non-Euro (cel mai scump).

Categoriile de varsta auto sunt: – sub 6 luni (inclusiv noi), 6 luni – 2 ani, 2 ani – 4 ani, 4 ani – 6 ani, peste 6 ani.

Puteti calcula taxa speciala auto cu ajutorul calculatorului aflat pe banda laterala dreapta a sitului nostru. Pentru o documentare completa, aveti mai jos un link pentru versiunea oficiala a noului Cod Fiscal, publicata in Monitorul Oficial – Download (format pdf).

  188 comentarii despre “Cod fiscal 2007”

  1. Am uitat sa ma prezint mai sus.Adruian

  2. si ce inseamna d3 si d4 nu sunt echivalente cu euro 3 resp euro4?

  3. Nu sunt familiarizat cu normele nemtesti si de aceea nu iti pot spune exact care sunt caracteristicile lor…

    Mult timp am crezut si eu acelasi lucru – ca D3=E3 si D4=E4. Am aflat ulterior ca un D3 poate fi si Euro 2 si Euro3, asa cum D4 poate fi si Euro3 si Euro4. Pragurile celor doua standardele sunt oarecum intercalate…

    Singurul care poate incadra corect standardul Euro este producatorul.

    O sa vb luni cu cineva care importa SH-uri din Germania si o sa vin aici cu mai multe precizari.

  4. ajutati-ma fratilor ca inebunesc.am un ford focus ghia care are d4.acum 3 luni am vrut sa o inmatriculez dar de la rar mi-au spus ca are euro 2 .am plecat cu ea iar in germania iar de acolo au zis ca corespunde euro 4 .intrebarea este daca romani vor recunoaste norma d4

  5. Cristi, sper sa nu zic prostii… nu cunosc exact normele D (Deustche). Insa:

    Din cate stiu, D4 nu poate fi Euro 2, ci – in cel mai rau caz – Euro 3. Dar poate fi si Euro 4. Standardele D si E nu se suprapun, ci se intrepatrund. De aceea nu poate fi „recunoscuta” norma nemteasca, avand alte valori.

    Unde in Germania ti-au zis ca e Euro4? De la Ford? Daca ti-a zis Ford, cere-le hartie si va fi suficient pentru rar.

    Daca ti-a zis vanzatorul e egal cu zero. Sunt varza la capitolul asta si vanzatorii si siturile lor de pe net. Ei sunt gata sa spuna ca si bicicletele sunt Euro4 ca sa le vanda.

    Asa cum am zis si in comentariul precedent, voi face o discutie luni cu cineva care cunoste profi normele germane si voi posta aici ceea ce aflu.

  6. Cristi, sorry. Tocmai am aflat ca D4 poate fi Euro2.

    E belea mare cu normele nemtesti – aflu luni mai multe…

  7. Baieti daca imi cumpar o masina SH din Germania de exemplu un BMW 318i care sa zicem ca are euro 3 si ii din 1994 pt. a imatricula in Romania ii 5070 de euro si mai platesc si vama de 1300 de euro???????????????

  8. taxa speciala de inmatriculare pentru 318i (1995cmc) euro3 din 1994, este daca este euro 3 este 1713 euro si nu 5070…

    Cum ai calculat tu taxa? N-ai vazut calculatorul din banda dreapta sus?

  9. SINGURA MODALITATE PTR CEI CA MINE CU NR STRAINE RAMANE DE VAZUT CE SE VA INTAMPLA,CA STITZI BINE IN ROMANIA E POSIBIL ORICE

  10. Da……din nou ma uit cum discutam fara nici un rezultat tipic romanilor.E cineva pe net care a adus masini din germania?

  11. eu am un citroen xantia din 98 pe care vreau sa-l inmatriculez si sa-l vand.am dat pe el 2000 euro si taxa ii vreo 3800 euro, iar la noi cu 6000 euro imi cumpar una din 2000-2001. ce castig eu daca o inmatriculez o vand max. cu 4000 euro.dar am gasit o solutie firma de caritate non-profit, se plateste o taxa de 150 euro…sa treaca timpul si mai vedem…daca nu merg cu numere straine pana se rupe masina si cu asigurare falsa…

  12. AR FII BINE SA FACA CINEVA UN CHAT SPECIAL PTR CEI ”SUPARATZI” PE LUMEA ”BUNA”SA DISCUTAM MAI BINE ACOLO

  13. adruian – suntem abia pe 6 ianuarie. Grozavia asta se plica de doar cateva zile… Nu cred ca a facut cineva vreo formalitate te genul asta pe 2007.

    Stiu pe cineva plecat sa aduca niste masini si voi posta toate detaliile sapt viitoare.

  14. Madalin – pe acest blog exista mult mai multe subiecte auto si neauto care pot fi comentate, pana iesim din ceata cu Sh-ul si taxele aferente.

    Spre exemplu:
    – papagalii britanici care credeau ca ca dam navala la ei http://www.totalauto.ro/2007/01/05/stupid-stupid-uk/

    – Logan scoate din c***t Renault… http://www.totalauto.ro/2007/01/05/logan-steppe-varianta-sange-proaspat/

  15. sau, pentru cei care iubesc in taina politia rutiera si noul cod rutier… http://www.totalauto.ro/2006/12/06/ultima-sansa-pentru-politia-rutiera/

    enjoy ๐Ÿ™‚