mart. 012006
 

SkodaSitul original Skoda: http://www.skoda-auto.com/

Situl Skoda in Romania: http://www.skoda.ro/

  221 comentarii despre “Skoda”

  1. pt chris(si iulian), ca sa fiu rau……..am depistat blocul de sigurante(nu eu, un vecin).se afla in stanga bordului, chiar linga usa(paralel cu ea, e un capac, care aparent nu se desface, dar cu ajutorul unei surubelnite, f usor se desface)
    chiar in stanga volanului, si face parte din bord! desfaceti fara grija, ca eu raspund!!
    al naibii l-au ascuns astia)))

  2. ๐Ÿ˜€

    Sunt absolut sigur ca si Chris a descoperit usor locul. Doar ca nu ne-a mai scris.

    In ce ma priveste, promit ca la toate modelele viitoare pe care le voi recenza sa scriu si despre locul in care se afla sigurantele. E o idee pertinenta. ๐Ÿ™‚

  3. Buna, am o skoda fabia 1.2 ( din 2005 ) si de dimineata cand am pornit-o vibra motorul, mergea foarte greu, daca incercam sa accelerez aproape ca se oprea..s-a aprins in partea dreapta a bordului un martor dreptunghiular ca un robinet, nu stiu ce inseamna si nu am avut nici cartea tehnica in masina. va rog ma puteti lamuri? Ce ar putea fi ? Multumesc

  4. Inseamna ca trebuie sa mergeti in service. Acel semn indica o functionare defectuoasa a motorului. Orice incercare de reparatie „cu surubelnita” poate fi riscanta.

    Nu este neaparat un defect grav. Poate vi se schimba bujiile si gata. Acest lucru este valabil DOAR daca vibratia puternica de azi dimineata (o dimineata extrem de rece si de umeda) este o surpriza, in sensul ca pana aseara masina a functionat perfect.

    Eu asta banuiesc ca este, linistiti-va, dar mergeti in service. Banuielile mele sunt simple speculatii.

  5. Multumesc, voi merge la service, recunosc ca am pornit masina ff repede si am plecat imediat, pe bord imi arata si semnul de zapada si ca erau 3 grade..sper sa nu fie ceva mai grav.pana acum nu am avut nici o problema cu ea.
    Toate cele bune,

  6. Salut.
    As dori si eu un sfat mic dak se poate:
    1.Imi doresc sa imi montez o toba sport…pana in 250 RON.
    2.+ un filtru de aer sport pana in 150 RON (sa nu fie ceva ieftin dar nici prea prea….)

    Despre filtru m-am interesat un pic pe net…pare ca ele functioneaza chiar mai bine decat cele din fabrica si pot fi curatate acasa cu soluti speciale…si nu cred ca vor strica nici buna functionare a motorului …chiar dak este mic 1.4 50kw

    Vreau de la filtru cred ca cel mai mult sa obtin sunetul sport.

  7. Salut. Aici suntem doar copii cuminti. Nu ne tunam masinile nici macar cu un abtibild. Ne montam optionalele numai in fabrica. ๐Ÿ˜€

    Stiu ca daca ti s-a pus pata e greu sa te mai opreasca cineva, insa nu iti recomand filtrul sport, deoarece este greu de intretinut si pot aparea in timp complicatii.

    Pentru praful de la noi, este ff bun filtrul clasic.

  8. Sal Iulian .Sant Vio(rautaciosul cu sigurantele))))))))))(apropo, cine da berea?)))
    Posed de curand o skoda fabia, 1,2 MPI (unii zic junior, altii temptation…. in fine))))
    Intrucat nu am carte tehnica la ea in lb romana, masina fiind adusa din Ungaria, as dori sa aflu principalele caracteristici ale ei, in sensul ca…….la cat e bine sa fie turata(turatia optima de meers)(la tester mi-a aparut ca sondele labda funcioneaza”greoi”),ce tre sa mai stiu despre ea(in sensul ca……….ce e bine si ce nu e bine sa fac……cu/la ea), si……….chestii de astea, intrucat am masina de cateva zile!
    in speranta ca ma poti ajuta, iti multumesc anticipat(si dau eu berea,k?)

  9. Va salut pe totzi. de curand am cumparat o skoda fabia clasic 1.4 anul 2001. motorul se misca f tare , la anceput am crezut ca datorita tampoanelor,si in mersse intrerupe, iar acul turometrului oscileaza f tare. pbl este ca sunt in Suedia si tre sa ajung cu ea an tzara,pot circula cu aceste pbl ???/ multzumesc anticipat

  10. vio – sonda lambda se pare ca este o problema sensibila la Skoda. O sonda uzata poate creste consumul.

    In acelasi timp, un motor mic (1.2 MPI) consuma mult daca este folosit sportiv.

    Singurul meu sfat (altul nu-mi trece prin cap acum…) este sa te porti bland cu ea.

  11. aurelian – raspunsul este NU categoric. Mergeti intr-un service si aflati macar ce are. Cauzele pot fi simple (si relativ ieftine), chiar daca manifestarea este asa de urata.

    Folosirea motorului intr-un regim atat de brutal de vibratii poate cauza distrugerea ireparabila.

  12. Multumesc tare mult pt raspuns, din pacate am fost ,pt 2 diagnoze am platit 150 eur,fara rezultat, prima oara am schimbat fisele, si am pus o sol de curatzat injectoarele, apoi am aflat ca ar trebui sa schmb nu stiu ce piesa, cam vreo 500 eur, deja nu prea mai am incredere in mec de aici.speram ca pot ajunge sa o repar in tzara, dar….multzumesc tare mult si mult noroc

  13. aurelian – piesa aceea scumpa este sonda Lambda. Schimbarea ei poate rezolva toata problema. In acest moment motorul dvs functioneaza intr-un regim autodistructiv. Cred ca merita investitia. Desigur, doar daca asta e cauza…

  14. da, voi merge maine la un service autorizat pt o noua evaluare. va multzumesc d.le Iulian ,mult noroc si succes in activitatea dvs. o sa mai revin poate dupa aflarea rezultatului

  15. iulian, am si eu o intrebare!
    la punerea masinii pe tester(fabia, i,2mpi), a fost diagnosticata cu „sondele lambada(nu lambda) daca vrei iti scanez si trimit)functioneaza”greoi”. (binenteles, la service autorizat, capabil sa imi spuna asta(reprez skoda)
    as vrea sa aflu ce inseamna asta, si……..cat mai pot circula cu ea asa, intrucat, dupa „diagnostic” am mai circulat cu ea vreo 20 mii km