mart. 012006
 

SkodaSitul original Skoda: http://www.skoda-auto.com/

Situl Skoda in Romania: http://www.skoda.ro/

  221 comentarii despre “Skoda”

  1. Nu i-am adaugat nimic. Si in sezonul cald a avut acelasi comportament. Singura modificare (facuta probabil de nemti) este la filtrul de benzina, care e un model 2005, cu reductor de presiune incorporat. Am aflat asta comandand filtrul simplu, dupa modelul masinii, constatand ulterior ca nu se potriveste (cel montat are tur si retur pe el). Filtrul l-am schimbat pana la urma.
    Singurele probleme electrice au fost bateria si un modul de la inchiderea centtralizata dar cred ca acesta tine de calculatorul de confort. E posibil ca turatia la pornire sa nu fie cea normala iar calculatorul sa nu comande aprinderea ? Senzorul de turatie oare?
    Va rog sa ma credeti ca am fost cam la 7 service cu VAG si degeaba. Am intrebat la telefon un mecanic de motoare VAG si mi-a spus ca pe admisie se mai afla si un fel de placuta de grafit, care la uzura poate sa dea aceste simptome. Am mai facut o experienta: dupa ce am incercat sa pornesc la cald si nu am reusit, am scos mufa senzorului de la vasul de expansiune iar in 8 din 10 cazuri a pornit ori imediat, ori mult mai usor.
    Credeti-ma, nu-mi mai vine sa intru nici in peco, pentru nu mai pot pleca de la pompa.

  2. Am uitat sa adaug ca la diagnoze nu a aparut nici-un cod eroare pentru Lambda.
    Imi e frica deasemenea sa nu afecteze catalizatorul. In rest,m-am obisnuit sa alimentez dimineata, cand merg numai 1 km pana la peco, fiind sigur ca pleaca, iar in rest, ori nu opresc motorul daca stau putin, ori pauza sa fie mai mare. Astfel macar nu-i fac rau motorului. Orice idee imi e de folos, caci am inceput sa strang toate posibilele cauze, dupa care o voi lua sistematic, inclusiv pe posibilele cauze care nu apar la diagnoza.
    Multumesc frumos.

  3. Iar am uitat ceva. Pe diagnoza nu apar subansamble sau sisteme schimbate; de un an si jumatate, de cand am masina, nu s-a intamplat sa am vreo siguranta arsa.
    acum am programata schimbarea senzorului de la servodirectie.
    Calculatorul poate fi resetat complet, ori rescris? Poate sa fie o eroare de soft ori chiar o componenta a calculatorului decalibrata ori sa nu mearga la parametri fara sa arate asta decat prin pornire grea la cald?
    Sunt unii care au avut aceeasi problema si au rezolvat-o ori prin setarea calculatorului pentru cutie hidramata (cica necesita o turatie mai mica la pornire) dar au probleme la turatii mai mai, iar altii au montat nu stiu ce rezistor, dar sincer, nu imi surade asa ceva caci nu cred ca e sanatos pentru motor.

  4. Detaliul cu senzorul la dezactivarea caruia masina porneste usor la cald, imi intareste convingerea ca aveti o problema de electronica (sau electrica).

    Sper sa nu gresesc, dar functionarea perfecta in timpul mersului, precum si pornirea perfecta la rece, consider ca exclud cauzele pur mecanice, placute de grafit, etc.

    Cred ca ar fi interesant de vazut pornirea la cald a masinii in conditiile dezafectarii succesive si cate unul a mai multor senzori.

    Cu putin noroc, puteti avea chiar surpriza unui contact imperfect/murdar/oxidat/etc. Cred ca-i ori un senzor, ori o problema de soft. Ar fi bine sa faceti testul impreuna cu un mecanic de la Skoda.

    Altceva nu-mi trece prin minte…

    Aveti dreptate, nu trebuie sa interveniti in schema electrica a producatorului.

  5. Oricum, ca o paranteza, pana rezolv cred ca o sa ajung sa cunosc fiecare coltisor al motorului, iar asta cred ca e partea plina a paharului.
    Multa sanatate !

  6. Multumesc mult. Promit ca va tin la curent cu ce s-a rezolvat.
    Sarbatori fericite!

  7. Ar fi bine sa pastram legatura si sa postam aici solutia pe care o veti descoperi.

  8. Ok. Cu siguranta!

  9. buna ziua ! am o problema cu o skoda 1.2 htp ,am fost la un service si mi-a zis ca pompa de benzina e dusa….stie cineva cat ar costa o pompa de benzina?sau daca s-ar reconditiona?
    de ce spun asta pt ca masina inca mai porneste dimineata la rece ,dar ma lasa dupa ce o opresc dupa niste drumuri scurte prin oras …daca-mi poate da cineva o informatie va multumesc

  10. Cred ca 2-3 telefoane date fie in service, fie la dezmembrari (gasiti pe net…) v-ar ajuta mai mult decat o intrebare adresata utilizatorilor, la care puteti primi raspunsuri aproximative.

    Sincer, ma indoiesc ca pompele de benzina de pe Fabia pot fi reparate, in sensul solid al cuvantului.

  11. vreau si eu sa stiu cum se schimba uleiul la cutia de viteze tip tronic la bmw seria 3 an 2001 si daca necesita scule speciale multumesc.

  12. cornel, esti off-topic. ai pus o intrebare bmw la skoda.

    insa oricum nu te putem ajuta. ai nevoie de un mecanic, pe care nu-l vei gasi aici.

    poate vei avea mai mult succes pe forumul bmw.

  13. buna ziua ! revin cu „noutati” am fost la skoda dealerul autorizat din bacau ,am lasat-o o zi in service mi-au verificat-o masina e in stare buna :verificare vas si verificare pompa pe banc -am plecat cu ea bucuros si azi dimineata aceeasi problema n-a pornit!
    curios pana acum pornea la rece acum nu mai porneste nici asa ….care ar fi problema? daca cei de la reprezentanta au zis ca pompa e buna de ce nu merge? la pornire motorul se invarte …e posibil ca pompa sa fie de vina ? nu-mi vine de loc sa schimb un lucru despre care cei de la skoda au zis ca e bun….nu vreau altceva decat sa aflu daca si altii s-au confruntat cu astfel de problema si cum au rezolvat-o . masina e o fabie 1,2 htp 64 cp 2004,57 000km pana acum doua saptamani super multumit ,iar de atunci super furios….scuze multumesc anticipat

  14. daca cei de la skoda au zis ca pompa este buna, inseamna ca trebuie cautat altceva.

    este crucial pentru dezlegarea enigmei, ca sa legati aparitia defectului de un anume moment: un anumit zgomot, primul inghet, schimbarea statiei de alimentare, etc.

    Chiar daca uzura unei componente produsa in timp (mai lung sau prematur) este cauza reala a defectului, localizarea acestuia poate fi usurata prin stabilirea cu precizie a momentului in care defectul s-a manifestat fara echivoc.

  15. buna ziua ! masina mea n-a mai pornit prima data cand eram in parcarea unui supermarket–am pornit masina dupa o noapte geroasa fara nici o problema la prima cheie ,am mers circa 700-800m am oprit-o am cumparat ce aveam de cumparat cca 15 min si nu a mai pornit–deci fenomenul poate fi legat de ger si faptul ca am folosit-o pe distante scurte…culmea azi dimineata iar a pornit imi e inexplicabil fenomenul .A pornit ce-i drept mai greu dar a pornit.Va mai adresez o intrebare :bateria mea inca mai indica ca mai e buna ,este de 44A ,e mica e normal pe fabia classic ,eu am cerut in plus ABS .Intrebarea este ACum cand bateria e slabita are peste 4 ani ,si cand ii dau cheie trebuie sa mi se aprinda inclusiv ABS-ul in bord ,sa fie ea cauza ? sa fie la limita ? si uneori sa mai porneasca alteori nu?adica faptul ca am ABS in plus si bateria poate e la limita sa-mi faca cum s-ar zice „figuri”…multumesc