mart. 012006
 

SkodaSitul original Skoda: http://www.skoda-auto.com/

Situl Skoda in Romania: http://www.skoda.ro/

  221 comentarii despre “Skoda”

  1. remus – intrebarea ta este prea specifica pentru un jurnalist.

    Sper sa nu te simti dezamagit si sa nu te superi pe mine daca te rog sa apelezi la un mecanic bun…

    In alta ordine de idei, personal, ca prieten electronic ๐Ÿ˜€ , te sfatuiesc sa nu iti schimbi filtrul de pe Fabia. Un filtru sport permite accesul unui debit mai mare de aer spre motor, iar – in conditii identice de presiune si fara vreun turbo sau cooler – acest lucru este posibil DOAR prin marirea sectiunii, adica a unui filtru mai „rar”, care va filtra mai prost aerul…

    Pe scurt, in cazul motoarelor aspirate natural (cum banuiesc ca este Fabia ta) un filtru sport inseamna un filtru mai prost de aer, nu unul mai bun.

    Ca gluma – cel mai sport filtru de aer cu putinta este scoaterea lui definitiva ๐Ÿ˜€

    Repet, e sfat de prieten, nu de mecanic. Daca ti s-a pus pata sa schimbi filtrul, schimba-l. Dar gresesti.

  2. aurel – sunt de acord, este cam uratica, insa britanicii sunt f multumiti de ea. Asa reiese din studiul JD Power incheiat in Mai 2008.

  3. mie imi place foarte mult volvo C30, n-as da-o pe 10 fabii; nu stiu ce au putut sa vada englezii la fabia, chiar si hidosul de logan e mai simpatic

  4. sal am o skoda fabia sedan 1.4 16V, din 2002 si am o problema se pare comuna.
    cand fac un drum lung si merg cu viteza o perioada mai indelungata mi se aprinde in bord senzorul check engine, am fost de vreo 4-5 ori la service si tit nu am aflat ce are .
    eroarea care o indica este 17559 (vagcom)
    poate cineva a aflat totusi care e problema

  5. alex branzei – 3 intrebari:

    1. ati nurmarit si indicatorul de temperatura a lichidului de racire?

    2. apare vreo modificare sesizabila in buna functionare a motorului?

    3. ati sesizat vreo crestere a consumului de carburant care ar putea avea legatura cu perioada in care martorul se aprinde?

  6. am urmarit indicatorul – nu are treaba
    poate exista si nu imi dau eu seama- am impresia ca nu trage cum trebuie cate o data motorul
    cred totusi ca are un consum ridicat de benzina – adik am mers vreo 480 km cu 45 de litri

  7. alex branzei – pornim de la faptul ca nimeni nu poate constata un defect pe Internet, ok?

    Atat timp cat temperatura la apa nu creste, nu aveti o urgenta.

    Sunt tentat sa cred ca aveti (un inceput de) probleme cu sonda Lambda, o piesa cu rol decisiv in gestiunea regimului de functionare a motorului. Eroarea indicata de dvs se poate referi si la acest tip de defect.

    Spun asta deoarece mai multi detinatori de Fabia au intalnit aceasta problema. Cred ca nu ar strica sa cereti si parerea unui alt service Skoda.

    Cu toate acestea, daca ati alergat masina la drum intins cu 4-5 mii de ture si AC deschis, consumul indicat de dvs nu este exagerat. Daca ati obtinut acest consum fara sa fortati masina, inseamna ca aveti un nou simptom legat de sonda L. Chiar si reprizele in care masina nu trage cum ar trebui se potrivesc acestui diagnostic.

    Insa repet – v-am impartasit doar o parere personala. Ma mira ca cei din service nu v-au putut da un raspuns. Nu-i blamez, poate ca problema este mai complicata decat am inteles-o eu aici.

  8. nu am ajuns la 4 5 mii de ture , schimb cam in 3 – 3.5 asa am fost sfatuit sa o turez si nici cu AC nu am mers. eroarea care mi-o da cu vag com este 17559 am fost de vreo 5 ori sa o resetez , asa am aflat ca pompa de alimentare nu imi scoatea presiunea care trebuie si am schimbat-o
    acum urmeaza sa schimb si sonda lamda – sper asta sa fie pt ca am citit pe un forum de prin germania am impresia de unu care a shimbat sonda lamda de trei ori si tot i se aprindea acest senzor
    din cate am vazut nu prea ea dat de cap nimeni la acest
    defect
    sper dupa ce schimb sonda sa nu mai am probleme
    multumesc pentru promtitudine

  9. alex branzei – succes.

  10. As dori sa stiu ce poate avea o Fabia 1.4 MPI 16V, veche de doar 8 luni de simt ca vibreaza motorul cand il pornesc. Vibreaza prea tare. Apoi mai este si consumul ridicat dupa defectiune(ultimul calcul-10l/100km).
    Am fost la service Adria SV pt ca este in garantie. Mi-au schimbat un injector dar tot trepidatii are. Ar putea fi altceva si ei nu stiu. Oricum mi-au facut o noua programare si astept. Stiti un alt service autorizat Skoda dar cu specialisti care stiu prea bine cum functioneaza o noua fabia 1.4 MPI 16V
    Va multumesc anticipat si astept un raspuns.

  11. Andrei – vibreaza doar la pornire, adica doar atunci cand invarte electromotorul? Sau doar cand e rece? Vibratia excesiva este permanenta?

  12. ce se schimba la 2 ani la o skoda octavia 1[1.6 mpi 102 cp]

  13. tip ulei……………..

  14. laurentiu – nu inteleg exact ce vrei sa afli. E vb despre a doua revizie Skoda? Altceva nu leg cu cei 2 ani…

    Daca despre asta este vorba, te-as ruga sa te adresezi unui service autorizat. Daca eu iti zic ce stiu/cred/banuiesc, iar ei au alte pretentii, poti pierde garantia.

    Oricum, rezizia este prevazuta in caietul de service. Acolo trebuie sa scrie absolut toate detaliile.

  15. Buna seara.Am o Skoda Octavia, 1.9 TDI de vreo 4 luni si am facut cu ea 13000 si as dori sa intreb :Care este motina cea mai indicata si calitativa? De la ce PECO trebuie pus? As dori, chiar sa stiu care dintre Petrom, Rompetrol sau Lukoil.Multumesc.