mart. 012006
 

SkodaSitul original Skoda: http://www.skoda-auto.com/

Situl Skoda in Romania: http://www.skoda.ro/

  221 comentarii despre “Skoda”

  1. am constatat defectul acum patru zile,cind am pornit masina.prima data au disparut cifrele si au ramas niste liniute,apoi au disparut si acestea.afisajul nu isi mai revine deloc de atunci.nu se vede nimic nici noaptea cu farurile aprinse.mentionez ca am o skoda octavia combi 1,6 I din 2001.
    multumesc.

  2. Daca nu puteti asocia cu defectul nicio intruziune in circuitul electric din bord, cred ca simptomul prezentat de dvs este cauzat de intreruiperea alimentarii cu curent a displayului.

    Asta inseamna ca fie s-a ars o siguranta, fie afisajul are o problema fizica, ce ar putea conduce la inlocuirea sa.

    Cred totusi ca aveti un fir intrerupt (eventual siguranta). In cazul unui defect de natura mecanica (dezlipire contacte, etc) pierderea elementelor afisate ar fi fost mai lenta decat ati spus dvs.

    Cred ca decizia cea mai buna este sa mergeti pana in service pentru o constatare. Altfel riscati agravarea defectului.

  3. pt cristi cu sonda lamda,sa verifici si unitatea de clapeta ca si eu am avut prb cu fabia mea si mi s-a spus sa vad de benzina si pana la urma a fost unitatea de clapeta defecta,sa o cureti,apoi faci o setare de baza si vezi dupa,bafta mihai.

  4. am si eu o intrebare… daca nu gasesc bujii cu 3 electrozi (asa cum le am acum pe masina) si pun altele cu 4 electrozi dauneaza la ceva. ce ma sfatuiti. pentru o Skoda Fabia motor 1.4 AME din 2001. cu stima

  5. Chiar daca – in principiu – bujia este „ceva care da o scanteie si gata”,nu este intamplatoare varietatea de bujii din piata.

    Geometria capului bujiei este decisiva pentru o aprindere corecta. Este important sa respectati geometria originala.

    O scanteie prea mare conduce la uzuri premature. O scanteie prea mica poate schimba eficienta aprinderii.

    Adevarul este ca INTAMPLATOR o bujie in 4 electrozi poate functiona foarte corect pe masina dvs.

    Totusi nu va sfatuiesc sa testati asa ceva pe masina dvs. Ganditi-va totusi ca daca ar fi fost nevoie de ele le-ar fi montat constructorul din uzina.

  6. merci mult Iulian. dar dilema mea este…daca cei care au avut-o inaintea mea (sunt al 3-lea proprietar) le-au pus pe cele cu 3 electrozi. nici eu acum nu stiu ce tip de bujie corespunde motorului meu (n-am nici cartea masinii) poate atunci cand a fost fabricata inca nu aparusera cele cu 4 electrozi. am cerut parerea la un mecanic si la un electrician de masini si mi-au dat unda verde pentru cele cu 4 electr. deci… inca ???? semne de intrbare.

    Rog pe cei care au Fabia 1.4, AME, 50 Kw, 2001 sa consulte cartea masinii si sa-mi spuna si mie ca sincer imi pare rau daca o stric.

    Cu stima

  7. Am gasit recomandarile exprese ale NGK si BOSCH pt Fabia 1,4 AME din 2001:

    NGK – tip BKUR5ET-10
    BOSCH – tip FR 78 X

    Priviti:

    In mod surprinzator, capetele arata diferit. Probabil ca au comuna doar geometria corpului ceramic, de care depinde disiparea caldurii. Cel mai intelept este sa intrebati la service. O intrebare nu costa.

    Intre noi fie vorba, nu cred ca stricati masina cu niciuna din bujiile recomandate de cei 2 producatori.

  8. merci mult Iulian. raman dator ๐Ÿ™‚ esti tare

  9. salut ! are cineva un sfat pentru un posesor de skoda octavia tour 1,9 tdi, dupa ce opresc motorul trec 4-5 secunde si se aude in motor o bufnitura surda ca int-un vas inchis.se aude indiferent cat de mult a mers motorul,ce ma sfatuiti ati mai intalnit aceasta cauza? va multumrsc!

  10. Personal nu am intalnit acest tip de defect. Nici macar nu am auzit la altcineva.

    Sa nu fie cumva un zgomot functional de la turbina. Poate se depresurizeaza ceva. Sau poate se raceste ceva cu zgomot… Cred ca ar trebui auzit acest zgomot inainte de a formula o teorie serioasa. Intr-adevar, doar cineva care s-a mai lovit de asta poate intelege fenomenul fara sa-l auda.

  11. multumesc pentru sugestie,am avut probleme cu turbina sa stambat axul si sa inlocuit nu stiu daca doar axul sau complecta, trebuie sa o auda un specialist neaparat.

  12. tot eu va sacai,am auzit ca exista pachet pentru drumuri grele pentru octavia, care contine inaltatoare pentru amortizoare si scut metalic,stie cineva cat costa si cum se face rost, va multumesc.

  13. Ati auzit bine, exista acest pachet, care echipeaza versiunea Scout.

    Din pacate, intrebarea dvs este atat de specifica,incat nu cred ca vreo publicatie auto va fi in masura sa va ofere un raspuns exact.

    De aceea, va propun sa intrebati chiar la Skoda despre aceste detalii.

    Cat despre sacaiala, nici vorba ๐Ÿ™‚

  14. nu stie cineva de unde poate sa scoata fum asa albastrui si cu miros de motorina o octavia 1.9TDI din 2000,si la rece si la cald si mai ales cand o accelerez,chiar si la 1500ture,ms Adi

  15. salut,am si eu o intrebare:daca are cineva de vanzare un proiector de ceata,partea dreapta pt o skoda fabia,2001,1,4 16v,101cp,astept aici un raspuns sau o sugestie,bafta mihai.