mart. 012006
 

SkodaSitul original Skoda: http://www.skoda-auto.com/

Situl Skoda in Romania: http://www.skoda.ro/

  221 comentarii despre “Skoda”

  1. In mod EVIDENT ati luat cea mai buna decizie, cea de a merge in service.

    Daca ati verificat AMBELE cutii de sigurante, intrerupatorul si becurile si toate sunt ok, inseamna ca este vorba despre un defect ascuns. Defectul in sine trebuie sa fie banal, identificarea lui se pare ca va fi partea cea mai dificila.

  2. am o fabia 1,4 16v din 2001 si de o vreme porneste greu la rece,la a2,3 cheie,am pus-o pe tester si sondele lamda ok,alternatorul ok,bateria ok,electromotorul ok,schimbat filtrul de benzina,totul ok si tot nu porneste ca lumea,iar la cald porneste la fix,ce poate fi,multumesc.

  3. V-as recomanda o verificare atenta a partii electrice. Masina dvs va face curand 8 ani si este posibil sa aveti consumuri false (apar in medii umede din cauza mizeriei si a contactelor oxidate).

    Chiar daca este ok, imi puteti spune de cand aveti bateria? Ar fi de luat in calcul si un schimb e bujii.

    Va recomand sa calcati ambreiajul cand dati cheie. Daca in acest fel masina porneste mai usor, inseamna ca bateria a imbatranit (chiar daca asigura la borne tensiunea corecta).

    Pot fi si alte cauze – uzura unor supape pe partea de alimentare (pompa combustibil sau alte dispozitive), fapt din cauza caruia benzina se scurge de pe instalatie inapoi in rezervor in timpul unei stationari lungi. Cheia lunga ajuta la reamorsarea instalatiei…

  4. tot cu fabia 2001,bujiile le-am schimbat august 2008[marca ngk],bateria in schimb e cea originala cred,si pe cine am cu testerul mi-a spus ca bateria e ok dar tot mai vreau sa mai fac o verificare,chiar si acum cand temperatura a mai crescut porneste tot la 2,3 cheie,multumesc.

  5. atunci, poate o mica uzura la pompa de combustibil…

  6. pt skoda fabia 2001,benzina,unde pot gasi sau cum ajung la pompa de benzina,poate e desfacuta vreo clema sau ceva pe acolo,sa vad daca acolo e problema sau in alta parte,mersi.

  7. Din pacate, nu sunt mecanic. In plus, nu am desfacut niciodata o Skoda. Ultima oara cand m-am innegrit pe maini, masinile aveau carburator… ๐Ÿ˜€

    Ca sa fiu sincer pana la capat, nu cred in cei care repara masini pe net. Cred ca un drum in service ar fi mai indicat. Nu cred ca puteti desface pompa fara manualul de service si fara sedevistica.

    Sau puteti, dar riscati integritatea masinii.

  8. pe cine am eu cu testerul mi-a zis sa fac un test de presiune in rampa,dar am vb cu altcineva si mi-a zis ca daca scapa presiune s-ar putea rezolva si cu o supapa de sens ca sa mentina presiunea,ce sfat imi dati,tot pt skoda fabia 2001.

  9. Sfatul meu este unul de ordin general – nu montati pe masina dispozitive neprevazute de constructor.

    Daca aveti o supapa de sens defecta – ok – inlocuiti-o. Daca nu aveti o astfel de supapa si daca este treaba pompei sa asigure o anumita etanseitate, adaugarea supapei de sens nu rezolva problema reala. Decat poate pentru cateva zile.

  10. cand misc de masina se aude benzina in rezervor. stiu ca ar trebui sa fie compartimentat.in deal scade acul la benzina si in vale creste. e normal? la diesel nu face asa

  11. Este un test la care nu m-am gandit niciodata ๐Ÿ˜€

    In mod cert, benzina este mai lichida si mai usoara decat motorina. Motorina este un pic mai uleiosa. dar chiar si asa, daca veti agita canistre umplute cu ambele lichide veti auzi sunetul respectiv.

    Cred ca o solutie ar fi sa circulati cu rezervorul plin. dinamica fluideului din rezervor va fi mai mica.

    Cat de mult scade acul in panta? Daca variatia nu depaseste 5-10% fenomenul este normal. Din ce an este masina? Fiind pe benzina, s-ar putea ca aceasta variatie sa fie accentuata de sitemul de recuperare a vaporilor de benzina. Si in acest caz, rezervorul umplut rezolva problema.

  12. am citit pe sarite comentariile si sfaturile celor de pe acest site!
    cinste voua domnilor!
    ajutati cu sfaturile voastre oameni care nu mai pot de suparare!
    va doresc numai bine!

  13. in legatura cu skoda fabia 1.4 16v AUB, de ceva timp, la pornire motorului se aude un troncanit ciudat, lA mers in gol(relanti). in momentul in care cuplez cutia zgomotul scade. am schimbat kit ambreiaj, dar zgomotul persita in continuare. care ar putea fi probelema? mersi mult

  14. Revin cu rezolvarea problemei pornirii la cald skoda fabia 11,4 16v. Dupa toate testele s-a dovedit a fi de vina carburantul. Foloseam benzina 98, evo, sau 100. Ei bine, chiar daca testul cu vag com a dat trei erori de carburant sarac, dupa doua plinuri cu benzina 95, toate erorile au disparut, inclusiv problema pornirii la cald. A disparut si martorul ceck engine, cam dupa 200 de km parcursi.
    Inca ceva, am avut fluctuatii puternice de tensiune datorita motorasului de la servodirectie si inexplicabil, de o luna de zile au disparut cu desvarsire.
    Am facut o noua diagnoza saptamana aceasta si nu mai am nici un fel de erori.
    Concluzia: pot aparea erori inexplicabile in sisteme care teoretic nu au legatura unele cu celelalte.
    Numai bine!

  15. Pentru Mihai, probleme cu pornirea la rece:
    Cuplati contactul de doua, trei ori consecutiv, lasand timp de amorsare a pompei si verificati pornirea. Posibil sa aveti filtrul de benzina cu reductor de presiune incorporat (sunt doua intrari si o iesire).
    Cat despre pompa de benzina, care se afla in partea din spate, la portbagaj, va recomand sa nu umblati singur. Oricum, la un test ar figura ca defecta. Nu circulati avand foarte putina benzina in rezervor.
    Daca bateria este slabita, veti avea multe erori la servodirectie, prin tensiuni instabile, concomitent cu „intarirea” volanului altrenata cu „slabirea” sub limita normala. Aceste manifestari apar mai ales imediat dupa prima pornire, la rece.