mart. 012006
 

PeugeotSitul original Peugeot: http://www.peugeot.com/

Situl Peugeot in Romania: http://www.peugeot.com.ro/

  199 comentarii despre “Peugeot”

  1. Pe mine ce ma intereseaza acum este ca sa am o masina functionala multa vreme.

    Si intrebarea mea este care-i probabilitatea ca ea sa functioneze vreo 2-3 ani fara ca sa mai apara alte probleme la motor datorate schimbariid piese.

    Cum se poate ca in viitor la problemel legate de motor sa stiu de unde-i problema: ca nu s-au schimbat toate piesele, pentru ca nu au fost asamblate corect?

  2. Daca va propuneti sa deveniti mecanic nu cred ca rezolvati mare lucru.

    Ideea este ca atunci cand aveti o nemultumire sa o formulati in scris si sa luati numar de inregistrare de la ei. Mai departe, daca masina are probleme dupa reparatie este responsabilitatea lor.

    Astfel, service-ul pagubit va cerceta cine si CUM a facut revizia. TOTUL IN SCRIS.

    Daca nu ii puteti trage la raspundere, veti plati probabil reparatia. Daca dupa reparatie sesizati orice problema (zgomot, vibratie, bataie, etc) reclamati in scris si refuzati orice explicatie verbala. Doar in scris. Blindata cu acte, fiti sigura ca reparatia dvs va fi facuta exemplar. ๐Ÿ˜€

  3. Multumesc.

    Am scris la relatieclientela@trustmotors.ro

    Si le-am cerut sa faca o verificare a masinii si sa-mi spuna ei care este concluzia lor, pe e-mail am cerut asta, si n-am primit nici un raspuns.

    Cum sa fac in scris?

    Sa ma duc acuma si sa scriu o reclamatie la Mega Group in care sa-mi dea in scris cat costa reparatia masinii?

  4. Aveti dreptate, „a face in scris” nu are sensul direct, ci mai de graba acela de „cu confirmare de primire”.

    Adica:
    – fie scrieti si depuneti la registratura si primiti numar de inregistrare.
    – fie prin posta cu confirmare de primire.
    – fie prin comanda scrisa (sau alt document de service), semnata de ei. Concret, orice document scris care poarta semnatura unui oficial din service sau stampila.

    E-mail-ul nu este proba. Poate fi doar un argument in plus intr-o discutie neoficiala.

    Dvs stiti ce trebuie sa contina plangerea. Incercati sa nu depasiti 2 pagini A4, deoarece oamenii nu au rabdare sa citeasca mai mult.

  5. Am primit asta de la Timisoara pe e-mail:

    „Luni va veni la Timisoara un reprezentant al Importatorului, pt a raspunde sesizarii dvs.
    Deoarece nu stim exact ora la care va ajunge (va veni cu masina) va vom contacta telefonic cu aproximativ o ora inaintea sosirii lui.

    Pe anuntam ca piesele au ajuns astazi.
    Dupa expertiza reprezentantului Importatorului de luni, vom incepe lucrarile de reparatie.”

    1. Cine va plati reprezentantul importatorului?

    2. Ei deja mi-au dat o oferat cu piesele in care spuneau „ca urmare a mesajului dvs trimis in atentia Departamentului Relatie Clientela a Importatorului Peugeot…”.
    De ce mai vine reprezentantul, daca e-mailul de acum 1 saptamina au discutat?

    3. Expertiza se va face in fata mea? EU ce rol am aici?
    Am nevoie de un mecanic sa iau cu mine?

    Multumesc

  6. Rolul dvs este de client, nu de mecanic. De cate ori veti uita asta, de atate ori se vor incurca lucrurile. ๐Ÿ˜€

    Este treaba lor sa vina sa expertizeze si sa decida. Nu trebuie sa ii supravegheati. Este treaba lor sa repare.

    Daca va baga la plata refuzati si le spuneti ca reveniti cu cineva de la Protectia Consumatorului, deoarece masina s-a stricat din vina service-ului. Nu trebuie sa aduceti argumente de ordin tehnic. va delimitati de partea tehnica si le spuneti ca dvs nu ati facut altceva decat sa conduceti masina exact ca in manual.

    Spuneti-le si de presa, insa atentie, daca prin asta comiteti un abuz, se poate intoarce impotriva dvs…

    Dvs luati in primire sau nu. Daca auziti un zgomot suspect, va plangeti. Daca ei sustin ca este normal zgomotul, cereti-le sa va arate ca zgomotul exista si pe alta masina. Daca zgomotul este doar la dvs, este evident ca nu e normal.

    Dvs va stresati cand sunteti la serviciu. Acolo EI sunt la serviciu si ei trebuie sa fie sub tensiune…

    Si inca ceva EXTREM de important. Pastrati tonul jos. fara tipete, ca pierdeti. Fermitatea se exprima cu tonul jos. Oamenii care tipa sunt vulnerabili, nu-i asa? ๐Ÿ™‚

  7. AM si eu o intrebare pentru dumneavostra . Am cumparat un 407 SW din Franta iar pe talon nu este specificata norma de poluare va dau niste detalii poate i-mi puteti spune daca este euro 4
    Peujeot 407 SW Sport
    fabricatie 05.2005 motor 2l hdi 16 v cutie hidramata 4 manse

    i-mi este frica sa nu fie euro 3 ca dupa ce se aude cu taxa dca este euro 3 ma va costa vreo 4 de euro.

  8. „Cutia hidramata cu 4 manse” – se refera cumva la o adaptare pentru persoane cu handicap?

    HDI-ul sport de 2 litri a avut o schimbare de generatie chiar in 2005. E generatia RFN sau RFJ?

    RFJ cred ca e Euro4.

  9. de unde sa stiu daca este RFN sau RFJ de unde sa constat asta ?

  10. cat despre treaba asta cu 4 manse m-am uitat si eu pe site la Peujeot si am vazut ca sunt doua cutii automate una in 4 si una in 6 manse eu cand dau pe tiptronic mod am vazut ca am doar 4 manse

  11. Expertul a fost din drept.

    Si daca vreau expert mecanic ar fi luat piesa, adica pompa de apa, s-o duca la Bucuresti.

  12. Neagu Constantin – in legatura cu RFN si RFJ acestea sunt denumirile versiunilor care apar in tabele pentru HDI de 2 litri din 2005 (parca).

    Sper ca aceste secvente sa fie inscrise si pe motor, mai exact pe placuta producatorului la motor.

    Din pacate ceea ce va spun este doar o presupunere, eu nefiind familiarizat cu detaliile Peugeot.

    Banuiesc ca mansele sunt de fapt trepte de viteza. In acest caz, ideea cu scapatul de taxe pica. Cand ati zis 4 manse, ma gandisem la un dispozitiv special…

  13. Diana – nu am inteles. Cum a fost expertul „din drept”? Adica a fost un jurist?

    Intr-adevar, pompa ar fi trebuit dusa la Bucuresti. Insa nu este neaparat necesar, daca defectul este usor de constatat cu ochiul liber.

    Pana la urma v-au bagat la plata? Sau se repara pe garantia lucrarii?

  14. Revin.

    Azi mi-am lut masina.
    Am fost de acord sa platesc eu si dupa ce am luat masina am constatat:
    – acel zgomot la motor a disparut (ei spuneau ca putea fi de la chitul de accesorii); Habar nu am cum sa dovedesc ca am avut dreptate. M-ar ajuta ceva idei;Am piesele in portbagaj;

    – am inteles ca masina nu are senzor pt apa de la motor. In oras indicatorul cu temperatura de apa este peste mijloc; iar eu stiu ca atunci cand mi s-a oprit masina aveam apa in borcan + cu 2 saptamini inainte am fost la revizia intermediara si nu mi l-au completat, aproape de minim era, adica sub mijlocul borcanului, acum borcanul este plin;
    – acum 6 luni mi s-a spus sa-mi schimb servodirectia pt ca ci ar fi o scurgere, am verificat astazi impreuna cu mecanicul si nivelul de servodirectie este la maxim, inca la maxim dupa 6 luni;
    – acum 6 luni cand am intrebat de ce-mi curge ulei la motor mi s-a spus ca este un semering. Astazi i-am pus sa-mi arate care din semeringuri e de vin. N-au stiut, raspunsul a fost: „smeringii sunt din cauciud si stiti in timp cauciucul cedeaza”. Mie mi se pare a fi intregi.
    – si SURPRIZA: radiatorul, care este in fata motorului are urme de indoituri si intepaturi destul de mari. Am intrebat ce-i cu ele si raspunsul a fost „este radiatorul de la aerul conditionat, este din aluminiu si cand s-a montat motorul a fost atins, stiti ca aluminiu se deformeaza usor”.Mie mi se pare ca este lipsa de respect fata de client. Ce sa fac? Protectia consumatorului?

    Acel expert in drept a zis ca o sa-mi ia daca doresc pompa de apa la Bucuresti, dar el nu crede ca asta va schimba ceva, pentru ca sunt aceeasi experti si la Bucuresti si la Timisoara si nu va schimba cu nimic decizia luata la Timisoara.

    Multumesc,
    Diana

  15. Nu cred ca piesele din portbagaj vi le poate expertiza cineva. Chiar si asa, va fi aproape imposibil sa mai demonstrati ca de vina sunt ei.

    In legatura cu radiatorul, daca este intepat (eu prin asta inteleg „gaurit”) veti pierde agent termic si veti ramane fara AC. L-ati verificat? Raceste? Nu-i foate relevant testul acum, dar puteti incerca.

    Daca masina merge bine, nu prea vad cu ce ii puteti reclama acum.

    Ideea cu reclamatia era valabila daca ati fi refuzat plata. Insa, in acel caz ati fi stat mai mult timp fara masina.