Mar 012006
 

PeugeotSitul original Peugeot: http://www.peugeot.com/

Situl Peugeot in Romania: http://www.peugeot.com.ro/

Articole cu tema apropiata:

  199 comentarii despre “Peugeot”

  1. Buna seara…

    Imi poate spune si mie cineva va rog,din ce an a aparut motorul de Peugeot 307 hdi cu norma de poluare Euro4?

    • Ma obligati sa va raspund cu o intrebare. La ce motor HDI va referiti (ce cilindree)?

      Daca va referiti la 1,6 HDI, chiar daca exista versiuni Euro4 inca din 2003, acestea au coexistat pana in 2005 (posibil chiar an prod. 2006) cu Euro3. Anul de productie nu este o garantie pentru norma Euro.

      Incercati sa va orientati spre modele FAP (cu filtru de particule). Fara FAP nu exista Euro 4 inainte de 2006.

  2. Ms mult de informatie Iulian.
    Sa stii ca nu e prea placut pt mine fiindca vorbesti cu „dvs” mai ales fiindca banuiesc ca sunt mai tanar ca tine(eu am 25 de ani si din cate observ din poza de la avatarul tau,tu esti putin mai matur…:P ).Si apropo,sper sa nu te deranjeze fiindca eu mi-am permis sa vorbesc fara „dvs” totodata…

    Si acum in legatura cu dilema mea,intr-adevar,tocmai am observat ca Euro 4 si Euro 3 au cam mers in paralel la motoarele lor cativa ani buni…

    Ai dreptate si referitor la FAP.Am observat la toate modelele mai ales dupa 2004,care au si filtru de particule,ca vin cu Euro 4 ca norma de poluare.

    Ma gandesc sa imi iau un Peugeot 307 1.6/2.0 HDI la mana a doua din Germania si de aceea aveam nevoie de informatia asta.Imi dati o parere daca e o masina care merita 6-7 mii de euro?

    • Salut BAD_MAD, prefer sa gresesc vb cu a 2a plural, decat sa gresesc vorbind la „per tu”. 😀

      Alegerea masinii depinde decisiv de uzura sa. Eu unul as fi extrem de rezervat in cazul unui 307 cu peste 60.000 la bord. Acest model a alternat seriile excelente cu serii dezastruoase. Intotdeauna este asa, dar in acest caz iti recomand un plus de vigilenta.

      Eu as pune doua conditii la cumparare: 1 – sa fie sun 60.000 km uzura; si 2 – sa aibe caietul de service la zi. In ciuda legendelor, dieselul are uzuri mai mari decat benzinarele la aceiasi km parcursi.

      • cam greu sa gasesti un 307 sub 100.000 km acum…sub 60.000 km nici nu mai spun 🙂

        eu as fi preferat un Passat sau un Gold IV,dar din astea gasesc mai greu la banii astia si mai ales cu Euro 4.

        Oricum,ma mai gandesc si poate ca nici nu mai imi iau anul asta,mai strang ceva banuti anul viitor si imi iau una noua 😉

  3. Am si eu o itrebare . Nu mai merge clacsonul(goarnele merg au fost probate direct la baterie si merg) care sa fie cauza, am auzit la cineva ca ar fi „pamblica s-au comul de semnalizare” nu stiu ce este asta. Cert este ca nu merge. Am uitat sa spun masina este un peugeot 307 1,6 16v.

  4. am un peugeut 307 HDI si am probleme cu pornirea.porneste dimineata fara probleme si in special la rece,dar dupa ce merg cu ea vreo 2 ore,ba porneste ba nu mai vrea sa porneasca.o las vreo 15 min si porneste fara probleme. la servisul peugeut de la braila mi.a spus sa schimb calculatorul,fapt ce l-am facut dar si cu acesta are aceiasi problema cu pornirea.in mers nu se opreste si merge f bn.in prezent de la service mi-au spus ca nu-si dau seama unde este defectiunea. la ce service ma pot adresa?

    • Buna seara,

      In mod normal, ar trebui sa solicitati garantie la reparatie. Va trebuie o dovada ca defectul este identic cu cel de dinaintea reparatiei, eventual comanda din service. Daca nu, Protectia Consumatorului este de partea dvs..

      Am inceput raspunsul asa, intrucat schimbul calculatorului mi se pare (din cele povestite…) ca a intervenit prea usor. Pot gresi in cazul concret, insa in general defectarea unui calculator este insotita si de simptome in mers, nu doar de pornire la cald.

      Masina consuma mai mult ca de obicei?

      Pe internet nu se pot constata defectiuni, insa – ca simpla ipoteza – o cauza poate fi si clapeta de acceleratie sau senzorul acesteia. Ar fi trebuit sa aveti si pierderi de putere in mers. Prin urmare, nimic sigur, doar o idee in plus.

      Puteti scrie si importatorului. Sunt moscaiti, dar este un drum mai sigur.

  5. pe tester apar probleme la control calculator etaj superior privind controlul bujiilor,dar un specialist in calculatoare peugeut mi.a spus k nu poate crede ca la ambele calculatoare sa apara aceeasi defectiune. al doilea calculator a fost cumparat de la SH dar mi s-a garantat ca masina de la care a provenit nu a avut nici-un fel de problema cu calculatorul.

    • Raman la parerea ca nu calculatorul a fost de vina. Oricum, decizia de a monta un calculator de la dezmembrari nu a fost una buna, indiferent de pret.

  6. Mersi mult pt informatie! Din discutiile purtate cu un mecanic mi.a spus ca e posibil sa se intample acest lucru de la injectoare sau de la bobina de la rampa de alimentare a injectoerelor .Acum masina se afla in servisul Peugeut pt noi investigatii si o sa va tin la curent cu constatarile facute.

  7. Am un 308 1,6hdi fap 110cp din 2008 si nu mai vrea sa porneasca, am ajuns seara cu el iar a doua zi dimineata nu a mai pornit ( cand pui contactul se aude doar un releu si nu invarte electomotorul. Pe bord nu apare nicio eroare totul este ok.). Am inlocuit bateria si la fel face. Rog o parere.

    • Buna ziua,

      Din cele povestite, pare sa fie intradevar bateria. Ati inlocuit la propriu bateria sau ati incercat alimentarea in paralel de la alt automobil? Daca alimentati de la alt automobil, este bine sa decuplati bateria dvs.

      O alta intrebare este: – ce tip de alarma auto aveti? Daca este un Autowatch, dupa remontarea bateriei trebuie sa executati un ciclu complet de armare-dezarmare inainte de dati prima cheie. Este vorba despre sistemul de protectie la decuplarea bateriei al alarmei insasi, in caz de taiere a alimentarii.