mart. 012006
 

PeugeotSitul original Peugeot: http://www.peugeot.com/

Situl Peugeot in Romania: http://www.peugeot.com.ro/

  199 comentarii despre “Peugeot”

  1. Nui,tastatura este montata ulterior,dar am rezolvat problema.Dupa introducerea codului in mod gresit de cel putin trei ori,iti este imposibil sa mai pornesti motorul,insa,acest lucru dureaza pana se reseteaza.Dimineata am introdus codul ,i-am dat cheie dar tot nu mergea.Era bateria aproape moarta.Insa am rezolvat-o. Multumesc mult! Aveti grija cum conduceti si la bizonii din trafic!

  2. Super. Toate bune. ๐Ÿ˜€

  3. am un peugeot 406 nu porneste la rece.Am schimbat releul de bujii sa verificat bujiile sunt bune,am bagato pe test si nu da nici o eroare. a verificat injectoarele si compresia ok daca dau cu sprei f putin o ia din prima si pot sa o opresc de 100 de ori porneste f usor iar dimineata nu mai porneste.la servis mia spus ca nu da comanda lainjectoare sa le deschida si nu stie de unde ar putea fi.au scos senzorul de pe volanta si de la rampa iar tesrerul nu ia dat nicio eroare .pina la urma ia dat tot cu sprei si a pornito si a zis ca ei nu au cei mai face.poate sa ma ajute cineva_?

  4. Acest tip de defectiune este foarte viclean, deoarece poate ascunde mai multe cauze.

    Faptul ca nu porneste la rece nu cred ca are legatura cu injectoarele, ci mai degraba cu pompa de combustibil. Peste noapte pompa de dezamorseaza fie pentru ca este defecta, fie pentru ca pierdeti cumva altfel combustibilul de pe conducta de aspiratie.

    Pentru a imi face o idee completa, spuneti-mi va rog CE SPRAY folositi cand porniti masina? La ce va referiti exact? Ungeti ceva?

  5. cred ca folosesti spray de pornire in admisia de aer.Eu v-asi recomanda sa folositi spray-ul acesta cat mai putin,deoarece forteaza motoru prin exploziape puternica,care se produce in cilindri atunci cand spray-ul ajunge in interiorul acestora.Motorul,practic,nu porneste pe combustibil,ci prin spray-ul din aerul admis.Eu v-as sfatui sa incercati fara spray,dand de mai multe ori la automat(perioade scurte)pana se amorseaza bina pompa de injectie.Asta pana va remediati defectiunea.Dupa cum a spus si domnul Iulian,cel mai probabil aveti o pierdere de combustibil printr-o fisura in instalatia de alimentare sau vreo garnitura pe la filtre,trebuie sa va verifice cineva toata instalatia de alimentare pana la intrare in pompa de injectie,daca e in regula,atunci cel mai probabil problema e la pompa de infectie.

  6. Cred ca amicul nostru si-a rezolvat problema si a uitat sa ne zica… ๐Ÿ˜€

  7. Buna ziua,

    Am un Peugeot 307 pe benzina, de 4 ani. In februarie am fost la revizia de 80.000km cand mi s-a propus sa se schimbe kit-ul de distributie.
    Dupa schimbarea kit-ului de distributie, masina avea un zgomot ciudat parca era diesel. Am spus atunci donului care mi-a predat masina si explicatia a fost „e de la alternator”.
    Trageam mai greu la volan si mi-am explicat ca era din cauza ca m-am enervat eu.
    Dupa 1 luna ma duc la ITP si-mi spune ca am o problema la servodirectie. Cand am ajuns in service mi s-a spus ca trebuie sa-mi schimb servodirectia. M-am infuriat si am cerut sa vad ce are masina si am spus ca nu mi se pare normal ca fara sa vada care-i problema, doar testand volanul sa-mi propuna schimbarea servodirectiei. Pina la urma, cica, mi-au splalat ceva pe servo, mi-au schimbat uleiul de servo si masina meargea, mai putin zgomotul de la motor care era in continuare si se auzea foarte bine in viteza 1 si a 2, ca si cum ceva se invarte si nu-i la locul lui.
    Acum o luna am ramas la semafor. Masina n-a mai vrut sa porneasca, lumini la bord aveam. Am tractat-o la Peugeot si cei din srvice mi-au spus ca pompa de apa este distrusa: o paleta rupta, iar capul pe care merge cureaua de distributie avea un joc. Cureaua de distrbutie era franjuri si injumatatita pe lungime de atita frecat si mi-au spus ca poblema este destul de grava si dupa 3 zile cand ei tot au desfacut la motor, au ajuns la concluzia ca 2 supape sunt distruse.
    Inainte de a-mi schimba kit-ul de disributie am sunat la mai multe magazine de piese si mi s-a spus ca kit-ul de distributie se vinde impreuna cu pompa de apa. La Peugeot mi s-a spus ca nu are de a face.
    Cei de la Peugeot vorbesc despre o suma destul de mare pt a repara motorul.
    Dupa mine a fost o problema de la montarea kit-ului de distributie si eu zic ca asta a dus la distrugerea pompei de apa, iar kit-ul de distributie este in garantie.

  8. Una dintre idei ar fi sa cumpar un motor de la second hand, in loc sa platesc repararea si piesele noi.
    Care sunt avantajele si dezavanajele la „a inlocui piesele de la motor” si „a cumpara un motor second hand”.
    Multumesc,

  9. Waw. E un ghinion mare.

    Voi imparti raspunsul in trei:

    1. Ce as face eu in locul dvs

    Eu as repara masina cu cele mai mici costuri posibile, i-as face un pret bun (nu exagerat de mic) si as scoate-o la vanzare. Eu nu as mai avea incredere intr-o masina careia i-a cedat distributia (ma refer la masina dvs, nu la intreaga gama Peugeot). Mi-as cumpara alta masina.

    2. Raspunsul exact la intrebare.

    Evident, primul criteriu de cercetare ar fi costurile. Deoarece nu sunt la curent cu preturile pieselor Peugeot, nu ma voi hazarda pe aceasta directie.

    Tehnic vorbind, motorul SH trebuie preluat de la cineva cunoscut si de incredere. Altfel, este posibil sa va intalniti cu un motor provenit dintr-o tranzactie ca cea descrisa la pct.1.

    Motorul dvs este foarte greu de reparat, deoarece necesita niste reglaje de fabrica. Ma indoiesc ca service-ul care v-a distrus masina este capabil sa regleze un motor caruia i s-a dus distributia.

    Prin urmare, varianta motorului SH este singura cu sanse rezonabile de reusita. Dar implica riscuri majore, deoarece la un motopr nu aveti cum sa ii cunoasteti uzura reala decat in timp.

    3. Varianta presiunii.

    Acceptand povestea dvs ca adevar fundamental (fara sa stim si pozitia service-ului), mi se pare IMPOSIBIL ca sa fiti singura victima a acestui gen de prostie. Incercati sa aflati cumva si sa contactati alte persoane „fripte” de acest service.

    Daca sunteti macar 5 persoane (cu cat mai multe cu atat mai bine), va ajut sa contactati colegi din presa centrala pentru a va face dreptate si pentru a pune presiune pe cei care v-au distrus masinile, ca sa obtineti intr-un fel sau altul despagubiri.

  10. Inca ceva – ne puteti spune despre ce service este vorba?

    Numele pe care il veti publica aici nu este automat cel al unui vinovat, fiind necesare cateva cercetari preliminare. O sa cerem cateva referinte despre service de la importator.

  11. Multumesc de raspuns si pt sustinere.

    1.Acum 6 luni, am scris e-nail, daca doriti il pot trimite, in care semnalam ca dupa schimbarea kit-ului se aude un zgomot la motor si cu raspunsul Peugeot.

    2. Acum 3 saptamini cand am bagat masina in service i-am rugat pe cei de la Peugeot cand dau jos „acoperisul” de la kit-ul de distributie sa-mi dea voie sa vad si eu cum arata inauntru. Au zis „da, cum sa nu doamna”, m-au chemat dupa ce dadusera jos cureaua de distributie.

    Mi-am luat o zi concediu cu speranta ca o sa apuc sa vad unde este distrus ceva in interiorul motorului, insa ei au tot dat ca e mult de desfacut la motor, incepusera la 10:00 si pina la ora 14 inca nu ajunsesera la chiuloasa.
    Am inteles si asta.
    A treia zii mi-ai spus ca-au descoperit cauza: 2 pistoane erau distruse si trebuia ca sa-mi dea chiuloasa si sa ma duc eu cu ea la un mecanic ca sa calibreze, ce am inteles eu sa refaca pistoanele.

    Am scris la Peugeot Bucuresti ca nu sunt de acord ca eu sa ma plimb prin oras, dupa 2 ore am primit telefon ca o sa rezolve interm Peugeot.
    A 3-a zii, mi-au dat vestea :”7000 RON, manopera si piese, asta este pretul minim, urmand ca apoi pe masura ce asamblam sa gasim si alte piese”. Chestia cu „pretul minim”, m-a infuriat asa ca am cerut la Bucresti sa faca o a2-a evaluare si sa-mi spuna rezultatul, am cerut pe e-mail asta, la relatiaclientela.

    In primele 3 zile am inchiriat masina Peugeot, dupa 3 zile m-am dus la seful de service si l-am intrebat cum sta treaba si mi-a zis ca sunt in tratative cu dealerul sa vada daca nu se poate scoate lucrarea pe garantia curelei de distributie. (Atunci i-am spus sefului de service ca eu nu-mi pot permite sa mai inchiriez masina si doresc masina in schimb. Foarte mirat:”nu ati avut pina acum masina de la noi?Am sa verific”

    Deci o saptamina am avut masina de la Peugeot, apoi am renuntat eu.)

    Joia trecuta am primit raspuns in scris pe e-mail de la Peugeot in care mi se spune:”Ca urmare a noului dvs mesaj, transmis in atentia Departamentului Relatie Clientela al Importatorului Peugeot pt Romania, va infromam ca in urma diagnosticarii vechiculului dvs, a rezultat necesitatea inlocuirii reperelor cuprinse in devizul atasat…”, factura fiind acum de 4000 RON, seful de service spunind ca restul pieselor vor fi suportate de Peugeot.(mie mi se pare cusuta cu ata alba)

    Cu toate ca eu am primit acest e-mail, cand am fost in service oamenii de acolo aveau urmatoarea placa „cand platiti ca sa reparam masina”, din discutii apoi cu cei din service am inteles ca oamenii care primesc clientii din service sunt oameni de vanzari si sunt incurajati sa „vanda” cat mai multe piese, asta
    imi explica de ce ei nu repara masini, doar inlocuiesc piese.

    De fapt nu este service Pugeot ci schimbat piese Peugeot.

    In momentul in care au spus ca va trebui sa demonteze motorul am spus:”eu numai am ce face cu masina asta”.

    Acum eu am o dilema: daca eu tin masina s-ar putea sa apara si mai multe probleme, daca o vand s-ar putea ca celalalt sa aiba probleme si ma va injura sau imi va telefon, etc.

    Mie mi se pare o problema foarte grava a Peugeoului, mai ales ca eu am anuntat si le-am cerut sa reverifice instalarea kit-ului de distributie.

    Pe de alta parte cand am cerut sa-mi faca bay-back au fost atunci cand am dus masina in servicw, acum mi se spune ca s-ar putea sa intervina 1%, ca seful de la vanzari sa dea un motiv ca nu o poate lua.

    Masina mea este in leasing, si mai am de plata. Practic de 2 luni platesc masina fara s-o am.

    Astept idei si sugestii cum sa rezolv problema ca Peugeot sa-si asume responsabilitatea.

  12. Sunt multe puncte:

    1. masina este in garantie? Mergeti la protectia consumatorului si se rezolva totul rapid.

    2. Probe sunt doar hartile emise de ei. Sigurele hartii despre care vorbiti sunt cele care va instiinteaza despre faptul ca trebuie sa platiti 4000 RON. Incercati sa mai gasiti oameni pagubiti acolo. DESPRE CE SERVICE ESTE VORBA?

    3. Nu trebuie sa va uitati dvs la distributie. Reparatiile masinii au garantie. Daca s-a stricat masina, ei raspund. Dovediti cu factura si foaie de service (caiet de sarcini sau cum se numeste…) ca masina are probleme pe reparatia gresita de la distributie si restul este treaba protectiei consumatorului. Da rezultate.

    4. E grav daca ati platit chirie la masina de serviciu. Peugeot se lauda ca da masina la schimb, nu ca inchiriaza. conform legilor actuale, publicitatea mincinoasa va da dreptul la despagubiri.

    5. Nu aveti dreptate cu piesele. niciun producator auto nu permite repararea unor piese , ci inlocuirea cu piese de origine. Altfel, se pierde garantia.

    In concluzie, eu zic sa va adresati cu incredere protectiei consumatorului. ei vor sti sa va zica exact cum sa procedati ca sa intrati in avantaj.

    Totusi, de ce nu ne spuneti despre ce service este vorba? Din ce oras sunteti?

  13. Garantia la Peugeot este 2 ani, insa pentru kit-ul de distributie si manopera ei dau 1 an si jumatate.
    Masina mea ara 4 ani si DOAR la ei mi-am facut revizia in acesti 4ani.

    Timisoara

  14. Inteleg ca nu doriti sa ne spuneti despre ce service este vorba…

    E ok. Incercati totusi sa vb cu cei de la protectia consumatorului. Nu stiu cum se misca la Timisoara, insa in Bucuresti au dat rezultate. Au negociatori destul de buni. Nu-i amendeaza pe ei, dar este posibil sa obtineti un compromis rezonabil. Cred ca este o idee buna.

    Pastram legatura.

  15. Exista un singur service Peugeot:MEGA GROUP in Timisoara

    Ceeace eu imi amintesc este ca joi, in 13 noiembrie cand mi s-a oprit masina aveam apa in borcan, iar luni cand m-am dus si dupa ce au bagat-o in service mi s-a spus ca n-a mai fost apa in borcan.