mart. 012006
 

PeugeotSitul original Peugeot: http://www.peugeot.com/

Situl Peugeot in Romania: http://www.peugeot.com.ro/

  199 comentarii despre “Peugeot”

  1. Dle Salajan, daca ceea ce spuneti dvs este EXACT, trebuie sa faceti o plangere la ei. O omologare a unei autoritati europene nu poate fi contrazisa de alta autoritate europeana (decat daca e ilegala, falsificare, etc…)

    Daca este inexact ceea ce spuneti, adica in brief scrie Euro3/D4 (si nu explicit Euro4) este posibil ca masina dvs sa fie chiar Euro3.

  2. Buna! Am si eu o problema cu un peugeot 307 HDI 1,4 2003. Problema e ca nu il mai pot deschide de la butoanele alea de pe cheii. Daca bag cheia in gaura e stricat si nu pot. Singura metoda sa-l descid e de la butoane si nu mai merge. Am schimbat bateria si nimic tot asa. Poate ma ajutati si pe mine ca chiar nu as vrea sa stric ceva ca sa o deschind. Mersi anticipat

  3. Eugen – suna la service. Cred ca emitatorul cheii a fugit din frecventa si nu mai comunica cu masina.

    Oricum, nu cred ca e „secure” sa ceri pe net sfaturi despre cum sa-ti spargi masina.. ๐Ÿ˜ฏ

  4. am cumparat un peugeot 407 cu motorizare 1600 hdi fabricatie septembrie 2005 am fost cu masina la rar si acolo au gasito euro 3 . m am interesat si toate persoanele detinatoare de peugeot 407 chiar si cele din 2004 cu aceeasi motorizare de 1600hdi sunt euro 4 ! ce trebuie sa fac cui trebuie sa ma adresez ? cu stima

  5. musat bogdan – la RAR exista un birou de consultanta. Toata treaba costa aprox. 30 lei.

    Ideea este ca in 2005 au existat si 407 – 1,6hdi Euro3…

    Treaba asta a fost posibila datorita existentei modelului si inainte de 1 ian 2005, aceasta data fiind „de granita” Euro4 doar pentru modelele absolut noi.

    Modelele deja existente pe piata la 1 ian 2005 au avut dreptul la o tranzitie de 1 an (1 ian 2006) pentru a intra in legalitate. Exista sanse ca tu sa fi nimerit un Euro3. Nu-i imposibil, ci doar putin probabil…

    Am fost coerent? ๐Ÿ˜ฏ

  6. Am achizitionat recent din Germania un Peugeot 306 2.0 , HDI SW, din 2001 cu euro 3 inscris in talonul masinii. Am problema cu inchiderea si deschiderea din butoanele de pe cheie. Nu functioneaza desi am schimbat bateria.
    1. Unde pot rezolva problema si care ar putea fi ea?
    2. Ce ma sfatuiti sa fac? Sa o inmatriculez acum cu 1714 euro si cu eventuala posibilitate de a recupera taxa de inmatriculare (macar partial) in urma unui proces, sau sa astept 1 iulie si sa o inmatriculez cu 1350 de euro?
    Va multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi(oricare ar fi ele).

  7. 1. Butoanele telecomenzii sunt capsulate si nu cred ca pot fi curatate clasic. In mod normal ar trebui sa inlocuiti cheia… Puteti rezolva si altfel, prin montarea unei alarme auto (va recomand Autowatch) care lucreaza cu telecomanda proprie si care comunica cu calculatorul masinii si poate actiona inchiderea centralizata. Autowatch se instaleaza in 5 minute existand o versiune dedicata Peugeot. Se infige o mufa intr-un slot existent al masinii si gata instalarea.

    2. Habar n-am ce sa va zic. Vedeti ce va spune inima. daca n-o mai rabdati in parcare si vreti s-o conduceti… inmatriculati-o. Doar dvs stiti daca merita sau nu sa economisiti diferenta de 364 de euro. In ce priveste recuperatul diferentei, sa fiti sigur ca va fi o procedura greoaie si descurajanta, ca sa va lipsiti de recuperarea banilor.

  8. Multumesc pentru raspunsul promt. Am vizitat deja site-ul Autowatch. Pare solutia optima. Pe alt topic am gasit o discutie despre filtrul de particule. Oare Peugeot 306 2.0 HDI are asa ceva?(scuze, dar nu ma prea pricep si cartea tehnica e in limba germana, alta necunoscuta …). Si daca nu va suparati, cine face parte din grupul PSV care a implementat printre primii aceasta tehnologie? (sa fie si Peugeot?). Inca odata multumiri pentru un (eventual) raspuns.
    O seara placuta!

  9. 1. HDI-ul a aparut in 1998. Motorizarile cu filtru de particule de la PSA – DPFS – au fost introduse prima oara in anul 2000 pe 607. Modele mai mici au incorporat tehnologia mai tarziu de ultimul an in care a fost produs 306, 2002. A treia generatie DPFS de la PSA a fost lansata in 2004, aceasta primind numele de FAP (marca inregistrata) in 2006.
    Poate am gresit un pic la ani… Oricum, sigur-sigur, 306 nu este nici DPFS, nici FAP.

    2. Denumirea completa a PSA este PSA Peugeot-Citroen. Cele doua nume din denumire sunt si singurele marci auto ale grupului.

  10. am schimbat bateria la telecomanda de la cheie si tot nu merge inchiderea centralizata la peugeot 407 ce poate fi?

  11. E incorect sa ai pretentia ca un defect poate fi stabilit pe net.

    Totusi – de dragul discutiei – cred ca problema dvs poate fi cauzata de emitatorul din cheie, care uneori isi poate pierde frecventa de comunicare cu masina (mai exact cu receptorul montat in masina).

    Rugati-i pe cei de la Peugeot sa verifice aceasta ipoteza. Reglajul (sau inlocuirea) ar trebui sa fie simplu si rapid de facut in service, dar poate presupune o comanda speciala pentru care sa fie nevoie sa asteptati cateva saptamani.

    Daca nu-i asta,inseamna ca problema se complica destul de mult. Trebuie vazut ce sistem de alarma aveti montat, cat de bine functioneaza, samd….

  12. Buna ziua
    Ma numesc Cosmin si vreau sa imi iau un Peugeot 308 1,6 HDi. Ce parere aveti despre aceasta masina? Merita banii sau sa mai caut?

  13. Din pacate nu avem o imprsie despre aceasta masina intrucat nu am condus-o… Dar vom cere una la test.

  14. Va multumesc..astept raspuns de la dumneavoastra

  15. Buna ziua
    Am facut o comanda la un Peugeot 308. Dealerul de la care am cumparat spune ca cei de la Bucuresti nu au actualizat baza de date si nu pot sa imi spuna daca masina a fost fabricata sau nu si cind ajunge in tara. Importatorul din Bucuresti imi spune sa ma adresez dealurului de la care am cumparat pentru informatii. Pina la urma cum aflu si eu daca masina e fabricata si cind ajunge in tara? Cine trebuie sa urmareasca masina ..de la fabricatie pina ajunge in tara?
    Multumesc mult