mart. 012006
 

PeugeotSitul original Peugeot: http://www.peugeot.com/

Situl Peugeot in Romania: http://www.peugeot.com.ro/

  199 comentarii despre “Peugeot”

  1. Si dealerul dvs, dar si cel din Bucuresti trebuie sa aibve aceste informatii. Uitati-va in contract si cautati sa vedeti ce obligatii are dealerul in acesta privinta.

    Daca nu respecta contractul, cereti-le banii inapoi. Fac pariu ca in 15 minute de la cererea banilor veti sti unde este masina ๐Ÿ˜€

  2. Gata. M-au sunat. Sapt viitoare ma duc sa ridic masina. Of

  3. FELICITARI !!!! Sa ne trimiteti pe e-mail niste poze. ๐Ÿ˜€

  4. buna. am si eu o intrebare: vreau sami iau un peugeot 206, 55kw, anul 2000, 1360 cmร‚ยณ, cod motorului 2nfx.mi sa zis ca are D4. intra oare in categoria Euro3? multumesc mult!!!

  5. salut chris, codul motor dat de tine este gresit:
    – motoarele Peug. au codul de tip din 3 caractere, in 99% din cazuri 3 litere.
    – motoarele de 1360 cmc au primul caracter K.

    Atentie la o eventuala confuzie intre seria motorului si tipul motorului (codul de 3 litere). Nu iti spune nimic codul KFW??

  6. mi sa spus ca il gasesc undeva la motor, da vad ca am fost informat gresit. ma miram dece nici un cod nu corespunde cu cele din lista masinilor cu Euro3 care am luato cu mine. poti sami zici tu unde tre sa gasesc codul motor? eu chiar acuma sunt in germania, poate ma poti salva tu ๐Ÿ˜‰ iti multumesc!!!!!!

  7. N-am avut niciodata Peugeot ca sa-ti zic sigur, dar normal ar fi ca numele de cod al motorului sa fie cumva continut in seria motorului.

    mai caut si iti mai scriu…

  8. am un citroen xsara 2.0 hdi.daca ma poate ajuta cineva va rog
    porneste greu,apoi merge normal si se opreste in mers,pot merge 2km sau 100km
    pe calculator nu arata nimic ce ar putea determina sa faca astfel.

  9. marius lopsa – la ce calculator va referiti cand spuneti ca „nu arata nimic”? La martorii din bord sau la computerul de verificare din service?

  10. la cel de verificare din service.spune doar de supapa EGR,senzorul de la pedala de frana,o problema la debitmetru si cam atat.
    Dar nu sunt motivul pornirii greoaie si a opririi din mers.Cand porneste nu scoate fum,nici in mers,de turat se duce pana in 5000.

  11. marius lopsa – in principiu, o defectiune la sistemul EGR poate cauza functionarea defectuasa a motorului si poate conduce la oprirea motorului. Nu spun ca-i sigur, ci doar ca-i posibil.

    In locul dvs, eu as mai face o diagnosticare, la un alt service.

  12. multumesc iulian senos.
    mai am o pista:regulatorul de presiune,si daca nu e asta cauza am sa merg la alt service.dar nu prea sunt specialisti in iasi

  13. marius lopsa – dealerul autorizat TREBUIE sa aibe oameni specializati…

  14. cine ma ajuta.ma intereseaza cantitaea de emisii de co2 la un peugeot 307 , 1600, benzina ,2001,euro 3 pentru a calcula noua taxa auto.

  15. mihai – 170g/km. Cam asa
    +/- 5g.