mart. 012006
 

PeugeotSitul original Peugeot: http://www.peugeot.com/

Situl Peugeot in Romania: http://www.peugeot.com.ro/

  199 comentarii despre “Peugeot”

  1. Si pe viitor cum sa fac?

    Sa stau linga ei si sa platesc doar dupa ce am verificat masina si am semnat o foaie de predare primire?

  2. Exact. Trebuie sa luati in primire cu atentie. Nu semnati nimic pana nu aveti convingerea ca intr-adevar sunteti multumita.

    Indiferent de tertipurile lor, atat timp cat nu semnati foaia de service (sau echivalentul de la ei) nu poate fi vorba de plata.

    Atentie – acest lucru functioneaza DOAR IN BAZA COMENZII. Pe comanda trebuie trecut explicit defectul (simptomele, dar semnalati-le poetic, nicidecum tehnic, ca sa nu le dati ocazia sa foloseasca impotriva dvs vreun termen folosit inexact) la care sa adaugati ca „in rest, masina se afla in stare perfecta de functionare”.

    In acest caz, fie si daca sunteti rau intentionata, atat timp cat ei au luat in primire masina, vor raspunde pentru orice defect. Totul este scris negru pe alb, nu?

    daca nu vor sa semneze inseamna ca urmeaza o noua teapa si puteti apela la Protectia Consumatorului INAINTE SA SEMNATI CEVA CU EI in vreo forma convenabila lor. Pur si simplu bagati masina in service impreuna cu Protectia Consumatorului.

    Normal ar fi ca ei sa ia in primire masina dupa ce au facut o tura cu dvs. si ati cazut de comun acord asupra simptomelor.

  3. am un peugeot 407 1,6hdi si nu stiu daca este in regula de ce nu se aprinde siguranta de bujie incandescenta de la bord la pornirea la rece la punerea contactului cind afara sint -5celsius

  4. Nu se aprinde DELOC? Poate ca se aprinde f scurt… V-ati uitat cu atentie?

    Oricum, ca in fiecare situatie de acest gen, exista 2 variante: – ori nu functioneaza bujia – ori nu functioneaza martorul (bujia fiind ok).

    Pana va lamuriti in service (nicidecum acasa…) despre cauza reala a neaprinderii martorului, cred ca ar fi intelept sa folositi motorina aditivata (gen OMV Alpin).

    E scumpa rau, dar este ceea ce va trebuie pentru situatia in care bujia nu functioneaza. Aceasta masura nu poate face nimic rau masinii.

  5. MULTUMESC Iulian am vazut ca dupa doua zile de stat s-a aprins mai am doua intrebari cum pornesc la rece diselu pun contactul si astept sa se stinga toate becurile de la bord sau ii dau imediat la chieie ? am pus un parfum in gurile de ventilatie de pe centrul bordului si s-a scurs pe primele doua planse debord exfoliindu-se vopseaua unde a-si putea gasi cele doua planse in afara de servis?/

  6. Indiferent de temperatura de afara, la motorul diesel se da cheie DUPA ce s-a stins martorul bujiei incandescente. Timpul de stingere variaza, fiind cu atat mai lung cu cat este mai rece afara.

    Nu am incredere in piesele de la dezmembrari. Alta sursa paralela nu stiu (si – sincer – nici nu ma muncesc sa aflu). Eu sunt fan „piese noi”.

  7. Am o problema , un senzor aprins
    senzorul cu pricina este: martor ptr. controlul gazelor de evacuare.
    pun contactul dar martorul nu se mai stinge si nici masina nu porneste

    nu am mentionat -1.9 dci
    exista vreun interblocaj intre functia martorului si pornirea masinii ?
    multumesc!

  8. Daca spuneti 1,9 dci, inseamna ca aveti un Renault (intrebarea este postata la Peugeot). Blocajul dvs este unul care decurge implicit, functional.

    Sunteti absolut sigur ca aveti baterie buna? Electromotorul se invarte usor sau se chinuieste ?

    Va rog sa redati cat mai exact ce se intampla cu masina. Martori care se aprind, care se sting, mici explozii care ar dovedi o anumita tendinta de pornire, etc.

    Aveti antigel bun? Exista vreo posibilitate de obstructie a vreunui sistem ca urmare a aparitiei vreunui dop de gheata? De unde sunteti si ce temperatura a fost asta noapte la dvs? Bujia incandescenta de incalzire a motorinei functioneaza?

  9. Da este RENAULT scenic rx4 , imi cer scuze dar , dar eram disperat ca nu porneste! Bateria este noua , (mai incercasem si alta baterie noua) , bujiile , filtrul de motorina noi, iar la antigel am verificat doar nivelul- este bun .La punerea contactului, martorul respectiv ar fi trebuit sa se stinga ,dar nu se stinge se pare daca temperatura exterioara este sub 0 grade.Exista posibilitatea ca din cauza acestui senzor sa nu porneasca motorul? se invarte greoi la automat dar atat – fara nici un fel de exploziii. Bateria este de 65 Amp. Multumesc!

  10. Teoretic, da se poate ca aprinderea aceslui senzor sa justifice nepornirea motorului.
    Practic, acest lucru este mai putin probabil.

    Cheia cazului dvs (cred ca) este legata de invartirea cu greutate a electromotorului. Viteza de rotatie este decisiva pentru pornirea unui motor diesel.

    Incercati urmatoarele:

    – Cand dati cheie calcati ambreiajul. Astfel usurati misiunea electromotorului.

    – Daca folositi o alta baterie, inlocuiti-o pe cea existenta pe masina. Nu o legati in paralel deoarece este foarte posibil sa pierdeti multa energie prin cabluri, suficienta cat sa faca diferenta intre a porni sau nu.

    Intrebare suplimentara – martorul bujiei incandescente se aprinde-stinge la contact?

  11. Martorul bujiei incandescente se aprinde-stinge la contact.
    De invartirea cu greutate a electromotorului aveam parte si vara dar motorul pornea (invartire greoaie insemna 3-4 sec de automat , dar fac comparatie cu o masina pe benzina).Posibil EGR-ul sau sonda lambda ?Vara in schimb martorul ptr. controlul gazelor de evacuare se stingea.Acum 2 zile am reusit sa o pornesc , doar dupa ce martorul cu pricina s-a stins dupa mult-mult timp. Cu motorul pornit masina functioneaza perfect, si reporneste bine cat timp motorul mai este cald.
    Multumesc!

  12. Faptul ca masina functioneaza perfect la cald, exclude complet o problema la sonda lambda. EGR nu joaca niciun rol la pornirea masinii. Doar daca ar fi pornit si s-ar fi oprit repede, am fi putut banui EGR ca functioneaza incorect.

    Defectul dvs nu este grav, ci doar greu de depistat. Am convingerea ca dupa oprirea motorului de acum 2 zile, undeva s-a format un dop de gheata.

    Cred ca simpla incalzire a masinii deasupra unui canal, sau intr-un garaj sau alta metoda fara flacara deschisa veti putea porni.

    poate fi luata in considerare si calitatea carburantului. ideal ar fi sa folositi o motorina aditivata anti-inghet.

    Oricum, dupa pornire, prima oprire va trebi sa o faceti in service. Sunt sigur ca cei de la Renault cunosc mai bine aceste comportamente de la Scenic pe timp de iarna.

  13. De acum 2 zile, nu mai pot inchide/deschide masina din telecomanda originala; am schimbat bateria si nici o schimbare, am verificat eventuale sigurante arse si nu sunt…
    mentionez ca s-a intamplat cand eram in parcare la un supermarchet, nu gaseam masina si incercam s-o descopar apasand repetat pe comanda de inchidere ca sa avertizeze sonor si luminos …

    masina nu am auzi sa semnalizeze insa ajungand langa am realizat ca nu mai merge telecomanda…. inchiderea functioneaza perfect doar comenzile din telecomanda nu merg…

    ce imi sugerati?

    ps. nu am o a doua telecomanda!

  14. Ca sa putem avea un „suspect” cat de cat intemeiat in problema dvs, va rog sa imi spuneti ce masina aveti (banuiesc Peugeot, caci la Peugeot ati postat anuntul…) si ce sistem de alarma aveti pe masina?

  15. Vreau sa cumpar un electromotor pentru Peugeot 307 2.0 Hdi de la „www.carcontact.de”
    Pretul este destul de mic si se ofera si garantie 2 ani.
    Ce spuneti d-l Senos, merita acordata incredere?