mart. 012006
 

OpelSitul original Opel: http://www.opel.com/

Situl Opel in Romania: http://www.opel.ro/

  140 comentarii despre “Opel”

  1. am un opel corsa 26.07.99 ..973 cc 12 valve..pe brief scrie d4 ..cat imi iese ?:)..Eu sunt cetatean germana …mama fiind acolo de 20 de ani
    si eu studiez in romanaia ..si masina era in germania e4..aici cat o scoate?

  2. Norma Euro este una tehnica. De aceea, o masina Euro 4 in Germania este Euro 4 peste tot.

    Ideea este ca D4 este o norma FISCALA germana, care incadreaza masina dvs la acelasi nivel de impozit cu Euro4. Asta nu inseamna ca si este Euro4.

    O masina incadrata la impozit de nivel D4, poate fi Euro2, 3 sau 4.

    In cazul Opel, puteti afla norma tehnica Euro in functie de primul caracter din tipul motorului. x = euro2; y = euro3; z = euro4. Aceasta regula este valabila in 99% din cazuri.

  3. am un opel vectra 1.8 16 valve. seria de la motor este Z18xe1. la ce norma crezi ca se incadreaza, masina a fost adusa recent din germania, pe brief scrie ca s-a inmatriculat in 2000 insa un mecanic mi-a spus sa ma uit la geamuri si alea erau facute in ’99 si mecanicul mi-a spus ca atunci s-a fabricat, ce crezi ? Inca o problema: s-a intamplat ceva la relanti, nu mai tine, poate este o problema din computerul de bord, crezi ca afecteaza la RAR cand ma duc la emisia de gaze,precizez ca am intins un pic cablul de acceleratie si sta oarecum fortat in relanti. Scuze de mesajul prea lung.

  4. salut. pe rand:

    – cred ca este Euro3; treaba asta nu are legatura nici cu geamurile, nici cu cablul intins.

    – faza cu geamurile e ridicola. conteaza doar data inmatricularii din hartii.

    – faza cu geamurile este relevanta doar daca geamurile sunt mult mai noi decat masina, acesta fiind un indiciu sigur de accident.

    – acceleratia intinsa te poate incurca la ITP (ies rau noxele), nu la omologarea normei Euro. Euro se ia din tabele, nu se masoara nimic.

  5. am un opel calibra accidentat anmatriculat an romania si asi vrea sa -i fac recarosare cu o caroseria dela o masina cu numere de italia .asi vrea sa stiu ce acte ami trebuie si daca se plateste taxa de prima anmatriculare {mediu}.

  6. Problema dvs este foarte intortocheata birocratic. Trebuie sa ma documentez si revin cu un raspuns… Revin astazi.

  7. un opel astra caravan de la care am scos borna si nu mai functioneaza casetofonul unde pot sa-i aflu codul de deblocare?
    esta dein anul 2001 casetofonul original

  8. cornel – cu scuze pentru intarziere: conf. oug50/2008, art.3 lit.”e” – automobilele recarosate nu platesc taxa auto, daca inainte de recarosare masina in cauza a fost inmatriculata in Romania.

    Deci: – importati masina cu caroserie buna, recarosati masina veche, casati ceea ce va ramane.

    Succes.

  9. adriana – nu puteti sti daca masina folosea codul initial (de uzina), sau daca nu cumva l-a schimbat proprietarul (ceea ce cred ca s-a si intamplat).

    Cel mai bine ar fi sa mergeti intr-un centru Opel si sa intrebati acolo. In mod normal nu ar trebui sa coste mai mult de 100 ron o resetare a codului.

  10. cei de la opel mi-au spus ca este posibil sa nu gaseasca codul de la casetofon in cazul in care a fost schimbat de proprietar.Ce pot face in situatia asta? Multumesc mult pentru raspuns.

  11. Cel mai simplu mod de recuperare a parolei este vechiul proprietar. Il puteti contacta cumva?

    Cred ca puteti gasi numele sau prin reteaua Opel. Ii scrieti o scrisoare si nu vad niciun motiv ca sa nu va ofere codul. De obicei, oamenii folosesc coduri simple pentru ei si nu le uita nici dupa ani de zile.

    lasati-i mai intai pe cei de la Opel sa vada daca a ramas codul uzinei sau daca a fost schimbat.

  12. am si eu nevoie de un cablu de kilometraj la un opel astra cabrio bertone 2.0 din 1994…..si nu gasesc nicaieri…mati putea ajuta? cumva ?? sau sami spuneti unde gasesc

  13. Modelul este cam vechi. Incercati la firmele de dezmembrari.

    Poate ca este bine sa va consultati si cu un mecanic cu experienta pe modelele Opel, pentru a incerca sa aflati o eventuala compatibilitate si cu alte modele.

    Aveti grija ca cel care va recomanda cablul de la alt model sa nu fie aceeasi persoana cu cel care vi-l vinde.

  14. am un opel combo c-van di 2006 cu motor 1.3 iar seria la motor e z13dt.e euro 3 sau 4 va rog dati-mi o parerea de a voastra inainte sa ajung la rar.mersi

  15. Z13DT este Euro4, stiu sigur de la detinatori de Corsa.

    Insa…

    Cunosc un caz de Combo utilitar motorizat Z13DT, care este omologat Euro3 din cauza transmisiei diferite (fata de Corsa) si a lipsei filtrului de particule.

    Intrebarea este foarte grea. Motorul este si NU este Euro4…