mart. 012006
 

FordSitul original Ford: http://www.ford.com/

Situl Ford in Romania: http://www.ford.ro/

  114 comentarii despre “Ford”

  1. lili – restabilirea comunicatiei intre cheie si receptorul masinii este o treaba care se rezolva simplu in service si cu costuri mici. Cred ca asta ar fi cea mai buna solutie.

    In mod normal, schimbarea bateriei ar trebui sa fie suficienta, fara alte resetari suplimentare ale cheii. Cred ca cipul cheii are o problema, ce poate fi rezolvata doar in service.

  2. am un ford focus fabricat in 1999,si inmatriculat in 2000,are motor pe benzina de 2000cp,as vrea sa-mi spuneti daca cunoasteti unde gasesc scrisa seria pe motor.va multumesc.

  3. mihai – trebie sa gasesti placuta producatorului. Nu stiu sa iti indic cu exactitate unde anume este plasata pe motorul tau (in timp si de la model la model pozitia difera), dar sigur este intr-o pozitie vizibila din care sa poata fi fotografiata.

  4. sal eu momentan sunt in italia si am un ford fista dei 1994 1300 benzina as dori sa stiu si eu ce taxa de in matriculare as avea de platit dca vreau sa o inscriu in romania va multumesc

  5. radu – in calculatorul care are link aici trebuie introdus:
    – euro 1
    – varsta exacta a masinii
    – cilindreea exacta (1400 este o cifra rotunjita)

    succes!

  6. VREAU SA ACHIZITIONEZ UN FORD MONDEO 1.8 BENZINA MODEL DIN 2001.IL IAU DIN FRANTA UNDE CUM STIE TOATA LUMEA NU AU ASA CA IN GERMANIA NORMA DE ¨POLUARE TRECUTA IN TALON.DE UNDE STIU DACA E EURO 3 SAU EURO 4?

  7. ROB ROMEO – in Bucuresti RAR are un birou de consultanta, iar tot deranjul costa vreo 30 RON. la ei poti obtine unraspuns corect 100%.

    In particular, cred ca Mondeo 1,8 benzina din 2001 este Euro3. Sunt sigur 90%. Fa-ti calculele cu Euro3 – daca iese 4, raman bani de vacanta.

  8. DAR DACA IAU UN FOCUS 1.6 MODEL 2000 CE SANSE SINT SA FIE EURO 2 SI NU 3?

  9. 50% – anul 2000 este unul f complicat pentru Ford. S-au produs si E2 si E3.

  10. as vrea sa ma duc in germania sa iau un ford focusd diesel din 2005-2006,la ce trebuie sa fiu atent sa nu iau tzeapa?Si ce acte trebuie sa fac acolo?

  11. grig – un raspuns absout complet la intrebare nu poate fi dat, deoarece nu poate fi prevazut totul. Cred ca acesta ar fi primul sfat – fara fixatii de-acasa.

    Al doilea sfat de numeste caiet de service. Fara caiet de service, masina este suspecta de defecte ascunse.

    Al treilea sfat – atentie la lovituri. Exista scanere speciale pentru detectarea loviturilor reparate sau a straturilor mai groase de chit.

    Este obligatorie verificarea detaliata a seriilor din acte cu cele reale ale masinii. Indiferent de explicatii, insistati sa cunoasteti proprietarul din acte – un refuz e suspect.

    Ca acte va trebuie un contract de vanzare cumparare cu vechiul proprietar + chitanta LA NOTAR. Daca masina este in proprietatea unui MAGAZIN, este suficienta factura + chitanta.

    Nu uitati de actele masinii, cartea de identitate (brief) si talon. Actele provizorii de export se fac doar cu asigurare.

    Contati pe biroul lor de inmatriculari si veti primi toate detaliile.

    Daca doreste cineva sa completeze…

  12. mai spune-mi te rog si unde gasesc acele scanere pt.detectarea loviturilor si cam cat costa?Se poate lua numere din germania si pe 5 zile sau doar pe 30 zile?MULTUMESC MULT.

  13. grig – nu stiu in Germania cat costa o verificare de caroserie (poate ne spune cineva), insa in Vitan e vreo 120 ron. In Germania e mai ieftin.

    Nr provizorii internationale se pot lua fie 15 fie 30 de zile. Bafta!

  14. scuza-ma dar sunt putin nedumerit.un coleg si-a adus o masina sh din germania si a zis ca a platit 80 EURO pe 5 zile.se poate? MERSI.

  15. grig – nu am cunostinta de asa ceva. Colegul a fost acolo, poate ca stie mai bine. Nu confirm, dar nici nu contrazic.