Ford

23

FordSitul original Ford: http://www.ford.com/

Situl Ford in Romania: http://www.ford.ro/

114 Comentarii

  • Salutari tuturor fordistilor!
    Despre modelele ford mai vechi nu se vorbeste nimic…de ce?

  • Baza de date este in constructie, iar fotografiile modelelor vor aparea in versiunea finala.

    Din pacate, nici datele existente nu sunt complete. Daca nu apar probleme deosebite ar trebui sa avem totul pus la punct (inclusiv dictionarul de terminologie auto) undeva la sfarsitul toamnei.

  • imi poate spune si mie cineva unde gasesc seria de la motor laun ford fiesta,1.4 benzinar,din 2002?

  • as dori si eu detalii tehnice la un ford fiesta din 2000 turbodiesel de 1.8.de unde pot sa obtin asa ceva?multumesc

  • Daca doriti o fisa tehnica a acelui model, in mod cert nu va pot ajuta intrucat nu o am. Singura solutie ar fi un dealer Ford (ma gandesc la Romcar). Stiu (in Bucuresti) ca ei au un soft special prin care se pot afla caracteristicile unor modele mai vechi.

    E limpede ca un model 2000 poate figasit doar ca SH. Daca il doriti pentru piese dati pe Google „dezmembrari Ford” si veti gasi cateva surse.

    Daca vreti sa cumparati o astfel de masina de afara (UE), este bine sa tineti minte ca poate fi Euro2.

  • Am un Ford Mondeo (2004)cu cartea tehnica in limba germana, dar m-ar interesa una in limba romana. Oare se gasesc ?

  • Alesandru

    1 – la noi, o masina devine veche (adica intra la categoria second hand) dupa ce implineste 6 luni.

    2 – la liber nu am auzit sa se gasesasca manuale de utilizare automobile Ford.

    De aceea, exista doar 3 sanse de rezolvare cu asta 1 – sa fie dragut un dealer Ford; 2 – sa iti imprumute cineva cartea lui ca sa iti faci o copie (sa scrii aici modelul, etc); 3 – sa o dai la un birou de traducere.

  • valentino – sorry. N-am inteles intrebarea. Vrei sa cumperi un Ford din Romania si ai contract de munca in Italia? Zi-i si tu mai clar. 😯

  • Am un ford fiesta 2005/09 1,4 tdci kw 50 cutie viteze 5 trepte manuala.Am achizitionat-o din Franta si m-am interesat inainte sa fie euro 4, dar dupa verificarea RAR a aparut euro 3.La reprezentanta Ford mi s-a spus ca in baza lor de date figureaza dupa cod euro 4.In tabelul de pe situl dvs cu normele euro 3 seria mea de motor nu figureaza la euro 3.Se poate sa fie gresala RAR ?Daca da ce pot face?

  • Septembrie 2005… Ford Fiesta… Euro4 in baza de date Ford…

    Da, miroase a eroare RAR. Cereti in scris de la Ford (din Romania, de la Romcar) o hartie care sa ateste pozitionarea in baza de date Ford la Euro4. Ideea este sa aveti „hartie la mana”, aceasta fiind singura cale de dialog intr-un sistem birocratic si – posibil – indolent. Ulterior mergeti la biroul de consultanta Rar si rugati-i sa constate eroarea in scris si sa va schimbe incadrarea.

    Daca va dau un raspuns in scris negativ, ne mai sfatuim o data.

    Daca nu coopereaza, depuneti plangere oficiala la ei, la protectia consumatorului, la principalele televiziuni si ziare, etc. va garantez ca vor coopera in cele din urma :mrgreen:

    Oricum, incercati sa nu va confectionati probleme pana nu apar. Poate ca vor constata singuri eroarea si vor rezolva totul fara nici o complicatie. TOTUL ESTE SA AVETI HARTIE de la producator!!

  • m-ar interesa si pe mine un manual de utilizare la un fiesta din 2005 motor 1.4 TDCI.Daca ma poate ajuta cineva, va rog

  • Eu am manual de fiesta 1,4 tdci 2005 dar e in franceza nu in romana.Daca te ajuta scrie pe site si luam legatura.Apropo, tie in ce norma de poluare ti l-a trecut RAR.

  • Am trimis azi cererea in scris catre Romcar prin posta la Bucuresti(sint din Baia Mare si nu avem in oras Romcar doar dealer autorizat Ford).Baietii de la dealerul Ford din oras mi-au spus ca dupa seria de la caroserie apare codul 2000EEC (EE7)ceea ce ei stiu ca e euro 4 .Ei mi-au explicat ca in cadrul Ford nu le catalogeaza gen euro 2, 3 ,4 au niste coduri tehnice specifice Ford, iar codul meu 2000EEC(EE7)e euro 4 . Itrebarea mea este:seriile de la motoare de unde le are RAR-ul?nu de la producatori?Nu producatorii le trimit datele la RAR?Oare o sa ne trezim intr-o zi ca un motor diesel e dat de RAR ca fiind pe benzina?

  • Romey – cand esti obligat de lege sa produci euro4, este imposibil sa nu ai o evidenta dupa norma euro.

    Ideea este ca aceasta norma poate fi dedusa de pe „placuta producatorului” (e bine sa-i faci o poza clara cu un aparat bun) care este lipita pe motor (nu stiu exact unde) si NU din seria sasiu.

    Seria sasiu nu contine informatii legate de motor.

  • Poze nu pot sa fac din cauza spatiului foarte mic , dar am reusit sa notez tot ce e scris pe ea. Cred ca si asta trebuia sa fi scris in cerea catre Ford ,nu? Dvs puteti deduce norma de poluare daca va trimit datele?

  • Nu, eu nu am baza de date Ford, dar stiu sigur ca cei de la Romcar va vor cere aceste date. Fara ele, nu au cum sa afle norma masinii dvs.

  • Va salut. Am un ford focus 2002,1.8diesel, 75.000km, adus recent din germania personal, nu a facut nici un fel de zgomot la motor, dar dupa ce i-am schimbat uleiul (pus dupa cod)5W30 ARAL, imediat ce s-a incalzit motorul apare un zgomot de la 1800 turatii ceva de genul: uuuuu, cum scade turatia dispare, reapare la aceeasi turatie si se pastreaza, nu am ajuns la reprezentanta ford deoarece am auzit ca cei de la ploiesti sunt pusi numai pe jupuit, nefiind bine informat nu as vrea sa imi dea vreun verdict „schimbi jumatate de motor”. va multumesc

  • Sunetul „uuuuu” (scris pe net) nu ne ajuta cu nimic. Poti sa faci „uuuu” in 10 mii de feluri. E limpede ca nu putem avea nici cea mai vaga idee la ce zgomot te referi.

    Totusi…

    Chiar daca sunt jepcari, du-te pana in service la Ford, spune-le cinstit ca nu ai bani si spune-le ca vrei sa afli cam cat costa reparatia ca sa te apuci sa pui deoparte. Poate tine, poate nu. S-ar putea sa ai totusi surpriza ca primesti un sfat avizat despre ce anume are masina.

    Crede-ma cu „uuuu” nu ajungem prea departe 😀

  • Am manualul de utilizare in format electronic pt. ford focus model 2007 si ma intereseaza site-uri cu accesorii ford tuning!

  • Am un ford focus 1,8 TD din 2002 la care am o deficienta ciudata prin modul de manifestare:aparatura de bord nu functioneaza citeodata si niciodata nu de intrerupe sau revine in timpul functionarii motorului ea apare sau dispare doar dupa oprirea-pornirea motorului iar cind se manifesta la rasucirea cheii pe contact se aprind doar patru becuri din bord si cind pornesc motorul nu functioneaza nimic la bord,

  • raul adrian – cea mai sanatoasa idee este aceea de a merge in service. Trebuie pusa doar intrebarea „cat ma costa, ca sa stiu cati bani sa am la mine…” – cu putin noroc poti obtine o diagnosticare gratuita.

    In reteaua Bosch Car Service diagnosticarea este sigur gratuita (ei asa se lauda) si au softurile pentru orice model din 2002.

  • buna ziua,
    am un focus c max diesel din noiembrei 2004,luat din franta la rar a fost trecut ca are norma euro 3 dar din cartea lui tehnica din franta reiese ca are euro 4.ca urmare am platit o taxa mai mare ,cum pot si cui trebuie sa ma adresez pt a afla oficial ce norma euro aare masina.
    stima ,negoite g

  • RAR este autoritatea nationala pt aceasta problema. Dar ce anume din cartea tehnica va indreptateste sa credeti ca masina dvs este Euro4? Din cate stiu, francezii nu evidentiaza norma Euro in specificatiile tehnice…

  • salutare!am un astra 2,0 dtl din 2000 si a iesit la rar e2.se poate sa fie e2 din 2000 fabricatie,pt ca la opel spune ca dupa 1 ian 2000 s-au produs numai auto cu e3.ma pute-ti ajuta cu un raspuns?seria sasiu este.wolotgf48y5172664.multumesc!

  • am un ford mondeo 2004, 6 trepte ,cumparat de aproape 1 an ,dupa 10 mii de km am facut schimbul de ulei si a aparut un fel de zgomot la motor pe care inainte nu o avea,eu am pus ulei 5w30 ca asa scrie in carte,sa fie uleiul de vina? e prea subtire? ce tip de ulei imi recomandati? va multumesc

  • augustin – este imposibil de spus pe net de ce apare un anume zgomot la o masina pe care nu ai vazut-o niciodata. Acest lucru este valabil pentru orice website sau forum care pretinde ca poate identifica „batai” pe net. Atentie la riscuri…

    Mergand pe mana dvs si nefiind specialist Ford, sunt de parere ca uleiul 5w30 este pentru vreme rece, adica prea subtire pentru temperaturile de primavara. Insa tot dvs spuneti ca va este recomandat in cartea masinii… Sigur nu este recomandat doar pentru iarna?

    Cred ca o vizita scurta pana la un dealer Ford ar fi cea mai inspirata miscare. Un Mondeo merita un minim efort, nu-i asa? :mrgreen:

  • MA POATE AJUTA SI PE MINE NU STIU CU SA FAC SA AFLU CE TAXA AM DE PLATIT LA UN FORD FOCUS ANU 2000 MOTOR 1.8 ADUS DIN GERMANIA AM FACUT RARU SI MAI AM DE PLATIT TAXA DE IMATRICULARE SI NU STIU CUM SA AFLU INAINTE SA AJUNG LA YAXE SI IMPOZITE VA MULTUMESC

  • STIE CINEVA CIT ESTE TAXA DE IMATRICULARE LA UN FORD FOCUS DIN 2000 MOT 1.8 BENZINA ESTE EURO 4
    ADUS DIN GERMANIA IAM FACUT RARU

  • MARY – daca il inmatriculezi ACUM este o taxa, iar daca inmatriculezi dupa 1 iulie va fi o alta taxa.

    Ce taxa te intereseaza?

  • date despre ford mondeo 2.l ce taxe trebuie sa platesc,va multumesc.

  • gigi – trebuie mai multe informatii pentru un raspuns corect.

    – masina a fost inmatriculata vreodata in Romania?
    – daca masina este la prima inmatriculare in Romania, cand intentionati sa inmatriculati masina, acum sau dupa 1 iulie?
    – ce norma de poluare euro indeplineste masina?
    – ce varsta are masina?
    – daca este Euro3 sau 4, cunoasteti emisiile de co2?

    In fc de aceste raspunsuri va pot schita un mic buget.

  • am luat un ford fiesta an 2000 din italia.Acolo nu au vrut sa imi dea cartea de identitate a masini spunand ca cu hartiile care mi leau dat ei este de ajuns sa-mi inscriu masina in orce tara din UE.aici fara aceasta carte nu imi pot inscrie masina.ce pot sa fac?

  • rusu adrian marcel – este prima oara cand aud de un asemenea caz. ceea ce va scriu mai jos este o idee pe care va trebui sa o verificati la politie.

    CRED CA E SUFICIENT SA DECLARATI PIERDUTA CARTEA DE IDENTITATE.

    Daca masina nu a fost declarata furata, cred ca totul va fi ok, asa cum s-ar intampla si in cazul cartii romanesti. Daca a fost declarata furata (nu de dvs, ci daca ati fost pacalit de italian) lucrurile se complica mult.

    Sper sa aveti contractul beton. Eu asa as proceda.

  • mersi de mesaj Iulian.am rezolvat pana la urma.am trimis pe un alt italian si el a reusit sa imi scoata cartea-care mie nu a vrut sa mi le dea statul italian-si acum astept sa vina sa mi le aduca.eu il ultima instanta am consultat un avocat si mia zis sa dam in judecata pe cei de la inscrieri sa-i oblig cu hartiile ce le am sa-mi inmatriculeze masina.dar acum nu mai este nevoie am reusit prin acest italian de treaba pe care nici nu il cunosc doar prin reprezentantul sau din Romania-are o firma in Romania-

  • am luat un ford focus din Franta, 1.6 diesel cu data primei inmatriculari 10.01.2006. cand m-am dus la RAR sa il inscriu mi-au spus ca pe acte imi va scrie 2005. intreb daca e normal acest lucru pentru ca pe certificatul de inmatriculare (romanesc) scrie data primei inmatriculari nu data fabricatiei si data e 2006. Multumesc!

  • tbd – impartim problema in doua, „ACUM” si „DUPA 1 IULIE”:

    – ACUM – in talomul romanesc apare la campul 2 data inmatricularii curente (nu neaparat prima) si la campul 15 in casuta a 2a apare anul fabricatiei. Prin urmare, RAR are dreptate.

    – DUPA 1 IULIE – ordonanta spune ca vechimea masinii se va calcula dupa data primei inmatriculari. Probabil ca pe langa cele doua date deja existente va aparea si cea noua. sa asteptam totusi noutatile oficiale.

  • am un ford fusion caruia iam schimbat bateria la cheie,dupa aceasta schimbare cheia trebue resetata,dar mi sa furat manualul si nu stiu sa o resetez,ma poate ajuta cineva?

  • lili – restabilirea comunicatiei intre cheie si receptorul masinii este o treaba care se rezolva simplu in service si cu costuri mici. Cred ca asta ar fi cea mai buna solutie.

    In mod normal, schimbarea bateriei ar trebui sa fie suficienta, fara alte resetari suplimentare ale cheii. Cred ca cipul cheii are o problema, ce poate fi rezolvata doar in service.

  • am un ford focus fabricat in 1999,si inmatriculat in 2000,are motor pe benzina de 2000cp,as vrea sa-mi spuneti daca cunoasteti unde gasesc scrisa seria pe motor.va multumesc.

  • mihai – trebie sa gasesti placuta producatorului. Nu stiu sa iti indic cu exactitate unde anume este plasata pe motorul tau (in timp si de la model la model pozitia difera), dar sigur este intr-o pozitie vizibila din care sa poata fi fotografiata.

  • sal eu momentan sunt in italia si am un ford fista dei 1994 1300 benzina as dori sa stiu si eu ce taxa de in matriculare as avea de platit dca vreau sa o inscriu in romania va multumesc

  • VREAU SA ACHIZITIONEZ UN FORD MONDEO 1.8 BENZINA MODEL DIN 2001.IL IAU DIN FRANTA UNDE CUM STIE TOATA LUMEA NU AU ASA CA IN GERMANIA NORMA DE ¨POLUARE TRECUTA IN TALON.DE UNDE STIU DACA E EURO 3 SAU EURO 4?

  • ROB ROMEO – in Bucuresti RAR are un birou de consultanta, iar tot deranjul costa vreo 30 RON. la ei poti obtine unraspuns corect 100%.

    In particular, cred ca Mondeo 1,8 benzina din 2001 este Euro3. Sunt sigur 90%. Fa-ti calculele cu Euro3 – daca iese 4, raman bani de vacanta.

  • as vrea sa ma duc in germania sa iau un ford focusd diesel din 2005-2006,la ce trebuie sa fiu atent sa nu iau tzeapa?Si ce acte trebuie sa fac acolo?

  • grig – un raspuns absout complet la intrebare nu poate fi dat, deoarece nu poate fi prevazut totul. Cred ca acesta ar fi primul sfat – fara fixatii de-acasa.

    Al doilea sfat de numeste caiet de service. Fara caiet de service, masina este suspecta de defecte ascunse.

    Al treilea sfat – atentie la lovituri. Exista scanere speciale pentru detectarea loviturilor reparate sau a straturilor mai groase de chit.

    Este obligatorie verificarea detaliata a seriilor din acte cu cele reale ale masinii. Indiferent de explicatii, insistati sa cunoasteti proprietarul din acte – un refuz e suspect.

    Ca acte va trebuie un contract de vanzare cumparare cu vechiul proprietar + chitanta LA NOTAR. Daca masina este in proprietatea unui MAGAZIN, este suficienta factura + chitanta.

    Nu uitati de actele masinii, cartea de identitate (brief) si talon. Actele provizorii de export se fac doar cu asigurare.

    Contati pe biroul lor de inmatriculari si veti primi toate detaliile.

    Daca doreste cineva sa completeze…

  • mai spune-mi te rog si unde gasesc acele scanere pt.detectarea loviturilor si cam cat costa?Se poate lua numere din germania si pe 5 zile sau doar pe 30 zile?MULTUMESC MULT.

  • grig – nu stiu in Germania cat costa o verificare de caroserie (poate ne spune cineva), insa in Vitan e vreo 120 ron. In Germania e mai ieftin.

    Nr provizorii internationale se pot lua fie 15 fie 30 de zile. Bafta!

  • scuza-ma dar sunt putin nedumerit.un coleg si-a adus o masina sh din germania si a zis ca a platit 80 EURO pe 5 zile.se poate? MERSI.

  • salut tuturor fordistilor,vreau sa va anunt ca din pacate aproape la toate fordurile care sunt aduse RAR nu le da corect norma de poluare,eu mi-am adus un mondeo din 1996 care este euro2 si RAR mi la scos la euro1 afirmand ca seria corespunde la euro1, pai atunci cum un mondeo din 1993 inscris este euro2 si al meu din1996 este euro1, dar mai dureros este ca m-am adresat la Romcar pentru a intra in posesia documentelor cu care a iesit masina din fabrica si ei mi-au trimis raspuns ca singura autoritate competenta pentru poluare este RAR nici macar nu mi-au trimis adresa fabricii pentru europa.Daca cunoaste cineva adresa rog sa mi-o comunicati.

  • Salut.Detin un Ford Fiesta 1,4 TDCI si as dori sa stiu daca e normal sa-mi ”agate”schimbatorul uneori.Se intampla uneori dar nu am reusit sa descopar care ar fi motivul si in ce cinditii se intampla.Merci

  • Marius – salut. Poti fi un pic mai specific si sa descrii mai exact in ce consta agatarea schimbatorului? Ramane in viteza sau nu intra?

  • Ok.Intra si iese din viteza fara probleme,dar simt ceva care ma tine,ca si cum m-ar ”agata”.Se intampla rar ,dar din pacate se intampla.

  • rusu adrian marcel – la felul in care ati formulat intrebarea, raspunsul este nu. Un Ford din 1997 este Euro2.

    Insa pot exista situatii in care intrebarea sa nu fie pusa bine:

    1 – masina se cumpara din Germania, iar vechiul proprietar (din orice motive) si-a scos un nou brief. in acest caz exista posibilitatea sa aveti Fordul Euro1 cu breif emis in 1997.

    2 – masina sa fi fost inmatriculata prima oara intr-o piata non-Euro (de ex Statele Unite).

    Insa in principal, masina ar trebui sa fie Euro2, intrucat este din ultima generatie lansata in 1995, care nu ar fi facut sens sa fie Euro1.

  • salut marius!am avut si eu un ford,si avea aceeasi problema,daca se poate numi problema.nu mi s-a intamplat nimic la ea.cand schimbi vitezele apasa ambreiajul pana la fund,iar cand ti se pare ca ramane „agatata” impinge maneta de viteze pana la capat.masina trebuie condusa mai sportiv.Asta e doar parerea mea.daca se intampla des consulta un specialist.cu cate o intrebare despre Ford te mai pot ajuta.Salutare!

  • daca va dau toate seriile pasibile scrise pe masina si pe actele masinii imi poate spune cineva 100% ce euro e un ford focus omologat in 1999 si inmatriculat in iulie 2000?pentru masina asta intrebarea asta e foarte complicata.toti imi recomanda rar-ul dar masina e in spania,iar spaniolii nu stiu de euro.

  • fane spania – daca e diesel e sigur Euro2. Daca e benzina, poate fi si Euro3. Nu pot fi 100% indiferent cat de multe serii postezi. 100% nu este decat RAR. Sorry.

  • fordul escort e luata din italia si e diesel motor de 1800 si dupa normele scrise pe talon apere ca fiind euro 1.se poate asa ceva?

  • rusu adrian marcel – daca scrie in acte Euro 1, orice comentariu este de prisos. Cred ca ne aflam in situatia 1 din raspunsul precedent: – masina este mai veche de 1997, in acest an fiind refacut brieful (pierdut, re-omologat, etc).

    Sau poate ca omul a luat o masina care a stat foarte mult pe stoc (mai mult de 1 an). Alta explicatie nu vad…

  • multam de raspuns.Am observat ca daca masina este condusa mai sportiv,adica mai turata la schimbarea vitezelor e ok.(cel putin asa mi se pare)

  • am si eu o intrebare:daca schimb motorul se schimba si euro,indiferent de anul de fabricatie al masinii?
    expl.:ca sa inmatriculez o masina in tara euro2,din 2000 ma costa 2500 euro.un motor din 2001 cu euro3 il iau cu 1000euro cu tot cu montaj.as avea doua avantaje:economisesc 1500 euro si ma aleg si cu un motor poate mai bun,dar oricum in garantie o jumatate de an(dezmembrari),plus motorul meu pe care pot sa-l vand.De potrivit stiu sigur ca se potrivesc.

  • fane spania – e limpede, nu s-a mai gandit nimeni la asta sau – cel putin – nu am mai auzit eu. Aici ar trebui facute 2 discutii:

    1. Nu cred ca este suficient sa schimbi motorul. Probabil ca trebuie aduse modificari profi si la softul masinii, adaptari la catalizator, filtre, etc. Cred ca ar trebui facut un calcul ceva mai atent.

    2. Bun, treaba s-a sfarsit si masina este in realitate Euro3. In acest caz trebuie neaparat facut test dinamic in vederea reomologarii si costa. Nu stiu cat ar costa in Spania, dar sigur nu este gratis.

    Bineinteles, astea sunt doar niste presupuneri personale. Oricum, atentie la bani si bafta!

  • Ce sanse sint la un focus C-Max din 2004 motor 1,8 TDCI de 110 cai sa fie euro 4?

  • Romey – sincer sincer sunt tentat sa zic ca toate 1.8 tdci din 2004 sunt Euro4…

    Insa nu m-as hazarda sa zic 100%, intrucat C-Max a avut si motorizari Euro3 in 2003, anul lansarii. Probabil si la inceputul lui 2004 au mai fost cateva…

    Raspuns final – nu stiu exact, dar este foarte posibil ca 1,8 tdci din 2004 sa fie Euro4.

  • Am luat un FF cu jante de aliaj care nu erau montate.(avea cauciucuri de iarna pe jante de otel)
    Cand sa le montez am observat ca nu se potrivesc piulitele.
    Am intrebat la un distribuitor de piese auto (diverse) si mi-a spus ca am nevoie de alte piulite care m-ar costa 40 RON piulita?!?!
    Adevarat sau fals? Neamtu` de la care am cumparat masina sustine ca lui nu i-a solicitat nimeni nimic cand isi schimba jentile(iarna/vara). El facea schimbul la Ford (service). Posibil ca aia sa ii fi schimbat piulitele asa „de la ei”?

  • Sile Onica – nu cunosc detalii atat de intime ale modelelor Focus, dar eu unul nu am intalnit pana acum la niciun model jante cu piulite diferite la aliaj si otel.

    dar asta nu inseamna ca nu exista. Oricum, atat timp cat ati constatat PERSONAL ca nu se potrivesc, nu cred ca mai exista vreun dubiu – neamtul nu stie ce vorbeste.

    In ce priveste pretul la piulite, nu m-ar mira sa coste atat, deoarece accesoriile auto de marca sunt exagerat de scumpe.

    Eu sunt adeptul „all seasons”, insa stiu de la amicii care folosesc jante de otel cu gume de iarna ca sistemul de prindere este identic la otel si aliaj, daca ambele sunt originale, luate de la importator.

    Daca ale dvs or fi vreo marca deosebita, poate ca apar diferente. Eu nu am vazut si nu am auzit de asa ceva… insa nici nu sunt pasionat de tuning ca sa fiu la curent cu toate noutatile.

  • buna, am si eu un ford mondeo 2001 2000cmc emisie 156 co2 dar nustiu ce sant aceste filtre de particule si cum pot sa aflu daca sant pe masina mea, va multumesc

  • lazar – filtrul de partocule diesel (DPF) are rolul de a retine particulelele materiale (ceva ruda cu fumul) care apare dupa arderea motorinei in cilindrii. Aceste particule au fost dovedite in State in anul 2000 ca au potential cancerigen.

    Ford a introdus DPF pe modelele sale diesel incepand cu anul 2004 in Europa. De aceea puteti fi absolut sigur ca – din pacate – masina dvs nu are DPF.

    In anul 2000 este posibil sa gasim diesel cu DPF doar la Peugeot si Citroen (nu la toate).

  • Pentru cei care ati schimbat uleiul si motorul a inceput sa bata. Observ ca e prima schimbare pe care o faceti,deci ati luat masini second. De obicei cine are o masina care are presiune scazuta la ulei si un motor mai zgomotos si vrea sa o vanda ,baga un ulei mai gros si rezolva problema ,cine o cumpara constata dupa primul schimb de ulei ce ati observat si voi.

  • Romey – mie mi se pare a fi o baza de date in curs de actualizare. Am tras cu ochiul dupa un SX4 si nu l-am gasit…

    E interesant, dar cu siguranta inca nu e gata. Probabil ca acolo unde sunt omisiuni, exista si greseli. Uramarim si vedem in timp.

  • Cred ca e aSa cum spuneti in curs de actualizare pentru ca am observat ca sint in tabel modele pina in 2004 citeva din 2005 si acolo se cam opreste.Ati pomenit de greseli.Unde ati gasit greseli? Mar interesa daca cumva ati sesizat greseli la ford ,renault, peugeut, vw ,?

  • Romey – nu am avut timpul necesar sa citesc cu atentie. Am spus doar ca ma astept ca intr-o baza de date in curs de actualizare sa fie si greseli. a fost doar o parere pe care v-am impartasit-o ca raspuns la intrebarea dvs – „cum vi se pare?”.

  • am un c-max cu navigatie problema e ca nu am harta pe romania si ungaria stie cineva de unde o pot procura(an 2005)sau daca exista?ms

  • La o masina adusa din strainatate ( Fanta)dar care nu mai are inspectia tehnica valabila in Franta se poate sa-i scot numere rosii in Romania pina la data la care am programare la RAR sau politia romana o sa zica ca nu am cum sa circul cu masina pina ce nu am inspetie?

  • Nu am parcurs procedura recent, insa nu cred ca trebuie ITP valabil. ITP-ul nu apare ca cerinta pentru emiterea de nr. rosii, pe lista oficiala cu documentele necesare emiterii.

  • Am adus din Olanda un Ford Mondeo din 2004, ca fiind euro4. Ajuns la RAR mi-a fost catalogat drept euro3. Seria motoru: tip HJBB, seria 4B17078, cilindree 1998, putere 85 kw. Cum as putea demonstra ca este euro4? Multumesc anticipat!

  • Din ceea ce mi-ati scris, nu rezulta ca masina este Euro4. Dieselul HJBB exista si in versiuni Euro3 si Euro4.

    Pe ce anume va bazati cand sunteti atat de sigur ca masina dvs este Euro4? Ce scrie in actele olandeze?

    Poate ca RAR a gresit. Insa este posibila si varianta ca dvs sa nu aveti informatia corecta… Cum stam?

  • In actele Olandeze nu se specifica euro, eu am cumparato fiind afisata pe internet euro4 la fel spunandu-mi si vanzatorul.Unde pot sa verific inafara de RAR ce euro este.Testul de noxe a iesit 148 g/km. Cum aflu daca are filtru de particule, in carte nu este precizat.Multumesc/

  • Cred ca cele 148g/km sunt emisii de CO2, nu noxe. Este mult prea mult pentru noxe.

    In cazul Ford, filtrul de particule ar face diferenta intre Euro 3 si 4. A sti ca avem DPF inseamna rezolvarea enigmei.

    RAR este autoritatea nationala in materie de omologari auto. Puteti incerca serviciul lor de consultanta. Duceti-va la consultanta cu actele straine, ca si cum nu s-ar fi pronuntat ei.

    Sincer, cred ca totusi masina dvs chiar este Euro3. Ford, 2004, diesel 2 litri… Cam asta cred ca e realitatea.

  • pentru ROMEY
    Daca e de vanzare cartea service de ford fiesta 1,4TDCI,doresc s-o cumpar, chiar daca e in lb franceza. Astept raspuns.

  • ce pret are chit ambreiaj ford focus tdci 2003 si daca se merita reparata,va multumesc

  • ghita ion – preturi puteti gasi doar la Ford. Nu ne sunt parteneri si nu avem informatii atat de exacte.

    Daca merita facuta reparatia sau nu, asta puteti stabili numai dvs in fc de costul lucrarii. In principiu, este mai avantajoasa schimbarea kitului, decat achizitia unei alte masini din 2003-2004.

  • Salutare tuturor!
    Va rog, ma poate ajuta si pe mine cineva cu o carte tehnica de service ( mai exact partea electrica ) pentru un ford focus 2006 ! Multumesc anticipat!

  • imi puteti spune si mie cum e distributia la un ford de 1,6 litri TDCI pe lant sau cum? merci

  • SALUT AM SI EU UN FORD MONDEO DIN 2005 DE 2 L .. ASI VREA SA AFLU CE EURO ARE SI DACA SE POATE SA IMI DATI UN LINC CU O PAGINA UNDE ASI PUTEA SA IMI CALCULEZ TAXA DE INMATRICULARE

  • Mondeo MK3 poate fi si Euro3 dar si Euro4 in 2005.

    Pe banda bleu din dreapta (ceva mai sus) puteti accesa bannerul rosu pt calculatorul nostru sau – la rubrica Linkuti Utile – puteti accesa calc oficial de situl Min de Finante.

  • am un ford mondeo din 1993 la care de curand mi s-a aprins in bord un simbol care repezinta o cheie fixa.Stiu ca inseamna efectuarea reviziei,am facut-o,dar nu stiu cum se reseteaza computerul ca sa se stinga cheia.Am intrebat peste tot,dar toti imi spun ca este un buton dar eu nu il gasesc.Va rog frumos daca ma poate ajuta cineva.

  • Butonul la care va referiti nu este cu siguranta unul dedicat. Trebuie sa fie ori o optiune la jurnalier ori una la meniul computerului de bord (daca aveti).

    De asemenea este posibil ca versiunea „buton” sa nu fie valabila si pentru modelul dvs, resetarea putand fi facuta doar in service.

    Cred ca ar fi mult mai simplu pt dvs sa ii intrebati chiar pe cei care au executat revizia. Ei va pot da cu siguranta un raspuns mai exact. Nu cred ca va costa ceva o intrebare…

  • salut am si eu un ford fiesta 1300 cm din 1999 as vrea sa stiu si eu ce norma de poluare are daca stiti am sunat la rar si miau zis ca e posibil sa fie si e 2 si e3 ca tre sa vada masina altfel nu au de unde se stie voi ce ziceti e2 sau e3?

  • Eu nu raspund pt ca nu pot stabili norma Euro dintr-o poza… Prin urmare nu stiu sa calculez rezultatul final.

Comentarii închise.

Articole similare

Marci

Audi

Situl Audi: http://www.audi.com Situl Audi in Romania: http://www.audi.ro

Marci

BMW

Situl original BMW: http://www.bmw.com/ Situl BMW in Romania: http://www.bmw.ro/

Marci

Cadillac

Situl original Cadillac: http://www.cadillac.com/ Situl Cadillac in Romania: inexistent.

Marci

Chevrolet (Europa)

Situl original Chevrolet (Coreea): http://www.gmdaewoo.co.kr/ Situl Chevrolet in Romania: http://www.chevrolet.ro/