mai 182007
 

Astazi este vineri, 18 mai. Urmeaza doua zile libere sambata si duminica. Luni vom fi pe 21 mai, data la care expira ultimatumul UE cu privire la taxa speciala auto. Inainte de aceasta constatare seaca, trebuie amintit si comunicatul Reprezentantei Comisiei Europene, dat pe 16 mai, care are urmatorul continut:

In legatura cu articolele aparute in presa cu privire la taxa de prima inmatriculare si la amanarea discutiilor dintre autoritatile romane si Comisia Europeana referitoare la acest subiect, Reprezentanta Comisiei Europene in Romania precizeaza urmatoarele:

1. Comisia doreste sa spuna ca, pana acum, nu a refuzat niciodata o intalnire pe acest subiect;

2. Procedura de constatare a incalcarii legislatiei UE se desfasoara intre administartia Statului Membru respectiv si serviciile Comisiei;

3. Publicul este informat numai cand se obtin rezultate concrete (pozitive sau negative) in urma acestui proces, dar nu si cu privire la toate intalnirile, schimburile de informatii, etc.

Daniela Rosca, Purtator de cuvant, Reprezentanta Comisiei Europene.

Practic, nimic nu se mai poate intampla pana pe data de 21 mai. Romania incalca legea ca un infractor de rand. Nici nu mai conteaza ca de vina este incompetenta sau indolenta membrilor guvernului. Incredibilul domn Tariceanu, un gafeur cu guler scrobit, a reusit sa impinga efectele propriului orgoliu bolnav dincolo de granitele Romaniei.

„Nu schimbam nici o taxa…”, „Nu stam in genunchi in fata UE…”, „Nu trebuie sa ne speriem de UE…” si alte declaratii inregistrate (cu acordul premierului) pot fi considerate probe in justitie.

Singurul vinovat pentru actul de incalcare a legislatiei UE este doar Calin Popescu Tariceanu, pe care il rugam sa isi asume personal responsabilitatea propriei greseli. In caz contrar, cerem Presedintiei si Parlamentului Romaniei sa se autosesizeze si – in deplina conformitate cu articolul 109 (alin.2 si 3) din Constitutia Romaniei – sa ceara urmarirea penala a primului ministru.

Desigur, doar daca nu cumva premierul este bolnav si nu poate raspunde pentru faptele sale…

  76 comentarii despre “Taxa auto – sa aduca Tariceanu bani de acasa !”

  1. conform ziarului,,Gardianul,,din 8.06.2007 in primele 5 luni ale anului s-au adunat 62 milioane euro din taxa de prima inmatriculare…pe unde or fi banii astia????

  2. nu stiu ce sa zic guvernul asta e de dus la oi si nici acolo,ei cred ca toata lumea are bani ca ei si ca toti o duc bine ma refer la cei tineri ca cei batrini si-au cam trait viata buna rea cum a fost.Ce sa zic dar aici sintem noi de vina ca-i alegem ar trebui sa ne unim putin dar e foarte departe lucru asta,ca suntem ROMANI,si nu prea tine la noi si asa ne trebuie. Va pup pe toti-CRISTI-ATENA

  3. Am auzit ca daca nu platesti taxa asta nenorocita si pastrezi masina neimatriculata ar exsita niscaiva amenzi cand te duci sa o inmatriculezi? Cine stie? Ziceti-mi si mie daca este adevarat? Eu am inscris masina la circa financiara si platesc impozit, dar nu am inmatriculat-o in circulatie, platesc vreo amenda?

  4. mariuswbo si eu am stat cu masina o luna in parcare pana s-o inmatriculez…nu am platit nici o amenda…cred ca atata timp cat nu te prinde in circulatie cu ea,nu are ce sa-ti faca…deci nu cred sa existe vreo amenda!

  5. Singura amenda care ar putea interveni este una stramba, dar… legala. E vb de fisc.

    Prin lege esti obligat sa iti declari masina la cel mult 1 luna de la dobandire si nu de la inmatriculare (cum ar fi normal).

    Cel mai cuminte este se mergeti la fisc sa declarati masina, impozitul este ok pentru masini pana la cilindreea de 2 litri.

    La cilindree mari, impozitul este naucitor, poate chiar depasi 1000 euro/an.

  6. iulian…mariuswbo a declarat-o la fisc…in schimb eu nu o declarasem pe a mea si am platit 50 ron amenda…dar s-au luat dupa data cand am facut rar-ul si nu cand am dobandit-o…era foarte greu sa-si dea seama deoarece pe contractul de vanzare-cumparare nu trecusem nici o data…

  7. dar cred ca mariuswbo se referea si la alte amenzi date de politie la inmatriculare…

  8. scuze, inseamna ca am citit eu prea in fuga.

    ai dreptate catalin, politia nu da nici o amenda pentru neinmatriculare (daca masina sta in parcare si nu e condusa pe drumul public).

  9. Parerea mea este ca suntem furati pe fata de toti guvernantii in timp ce ei joaca teatru ca se cearta prin parlament. E ca si cu spectacolul de strada pe care il vezi (politicienii) si care de fapt este o acoperire asupra furturilor care se fac din buzunarele noastre fara sa ne dam seama, deoarece suntem atintiti cu ochii la „spectacol”. Ne meritam soarta … Dar faptul ca noi ca niste oameni care nu avem un viitor sigur si pe care ne omoara mai mult stresul zilei de maine decat munca, si faptul ca de la noi se fura ca de la niste oameni fara dureri provocate de bani … ma intristeaza foarte tare. Oricum Tariceanu & Basescu se cearta la parlament, dar spritzul tot impreuna il beau …

  10. Si mai am un comentariu asupra declaratiei lui Tariceanu: „Nu vrem ca Romania sa ajunga parc de rable aduse din Germania.” Domnu Tariceanu. Compara dumneata un vw golf 4 din 98 cu un logan cu 10 km la bord. Si spune-mi daca le poti compara. Voi ce parere aveti ? De fapt … imi retrag propunerea pentru alta mai buna : Comparati un vw golf 2 din 88 cu un logan nou nout. Am auzit ca golful franeaza ceva mai bine … Si domnule Calin Prostescu Tariceanu … nu stiu ce intelegi dumneata prin „rabla” dar sa stii ca nu toata lumea are bani de Touareg ca al tau. Si inca ceva … toti ne-am dat seama ca vrei sa-ti faci vanzare la masinile de la reprezentanta Ford la care esti sef ๐Ÿ™‚ Deci o sa iti mearga bine pe lume … la cati oameni se roaga pentu tine ….

  11. Sa ma scuzati ca am comentat ceva mai mult … si fara nici un rost. Noi vorbim noi auzim, noi ne inervam si ramanem cu nervii si cu banii dati. Acum ar fi bun Iliescu sa le dea drumu la mineri sa ii repare Touareg-ul lu Tariceanu si a lui marineru. Si poate sa le faca o interventie chirurgicala pe la coaste si pe la creierashu ala sclipitor al lor.

  12. botoshel – golful 4 a fost o masina foarte reusita.

    Insa…

    Chiar si in acest caz uzura de-a lungul a 100.000 km are un potential de a furniza surprize neplacute mai mare decat un Logan nou. Bineinteles, asta u inseamna ca un SH nu poate fi o alegere foarte buna. Am enuntat doar un adevar statistic si nicidecum o propunere de polemica. ๐Ÿ˜€

    In rest, la partea cu animalele politice, sunt de acord cu tine 100% pana in panzele albe.

    Apropo, de unde o veni expresia asta „pana-n panzele albe” ?? ๐Ÿ˜ฏ

  13. Am si eu o intrebare?M-am interesat la Politie daca sunt obligat sa platesc taxa de prima inm…daca am achitat taxa vamala in anul 1995 la un autoturism non-euro,si mi s-a spus ca -,DA desigur.Valoarea masinii nu se mai justifica in acest caz.Ce-mi propuneti sa fac ?_

  14. emilio – intradevar este incorect sa iei si taxa vamala si taxa de prima inmatriculare.

    Din pacate, cei de la inmatriculari au o anumita reglementare de neplata a texei doar pentru cei care si-au adus masina in 2006 si care demonstreaza ca „nu au auvut in mod rezonabil timp sa o inmatriculeze in 2006”.

    Tot aici pe site ne-a mai scris cineva care si-a adus masina avariata in 2005, a platit vama, nu a avut resurse sa repare masina pana in 2007, iar dupa reparatie l-au pus sa plateasca taxa.

    Traim intr-o tara bananiera in care poporul este sclav si nu stapan. Din acest punct de vedere suntem unici intr-o Europa care asculta si se inclina in fata cetatenilor ei.

  15. mey lume stiu ca trebuie sa fim calmi si atenti intr_un fel la ce spunem dar……………sincer ca sa se termine cu taxa asta ar trebui sa dam cu bombe in tot ceea ce face si produce stiti voi cine si asta include:DACIA,CITROEN sa vedem dk dupe pierderi de cateva sute de mii de euro isi mai permite sa ne bage sula in coaste cu aberanta asta de taxa!cineva trebuie sa faca ceva!va salut