mart. 012006
 

VolkswagenSitul original Volkswagen: http://www.volkswagen.com/

Situl Volkswagen in Romania: http://www.volkswagen.ro/

  70 comentarii despre “Volkswagen”

  1. masina este 1.4

  2. a si a avut catalizator care nu mai functioneaza sitele sunt sparte, unul universal se poate monta neavand pe el sonda lamda?aceasta este pe toba

  3. Cred ca veti avea probleme serioase la RAR. Ei verifica existenta si starea de functionare a catalizatorului, chiar daca in acte masina apare cu catalizare.

    Este posibil sa iasa non-euro.

    Tipul motor este un cod cuprins in seria motorului. 1,4 este cilindreea si nu ne ajuta prea mult. Incercati sa aflati seria motorului…

  4. buna seara
    masina are itp valabil din franta pana la 12 07 09
    vreau sa stiu dak dupa expirarea numerelor rosii din romania se poate inmatricula cu itp-ul din franta , revine la nr respective din franta?

  5. Daca va referiti la numere franceze de inmatriculare permanente, DA, puteti circula cu ele atat timp cat nu v-au fost retrase. In acest caz nu inteleg de ce ati mai scos numere rosii…

    Altfel NU. Daca numerele provizorii franceze de export au expirat, nu mai pot fi folosite. Este exact acelasi lucru cu a circula cu cele rosii expirate.

  6. treaba este ca nu sunt sigura dak acolo au fost scoase din uz , nu am luat-o direct din franta, iar cel de la care am luat-o adik cel din arad a spus k ar mai fi valabile o luna. pe talul respectiv este scrisa data de 10 11 08 cu pixul si trase 2 linii dea lungul talonului. am mai vb cu cineva si nea spus k este probabil sa fie scoase numerele din uz chiar din ziua din care a fost cumparata adik data de pe talon. nu stiu ce sa cred. as avea o rugaminte imi puteti trimite un email cu nr dumneavoastra sa vb sotul meu cu dumneavoastra poate va intelegi mai bine la explicatii.

  7. Acum am inteles. Ati avut numere provizorii de export si au fost anulate pe data scrisa in talon.

    Prin urmare, fara nicio urma de indoiala, nu mai puteti folosi numerele franceze sub nicio forma.

    In schimb, cred ca este posibil sa mai obtineti o prelungire de nr rosii, daca nu ati depasit 3 luni de cand aveti nr. provizorii romanesti. Intrebati la ei la ghiseu, intrucat personal nu stiu sa va detaliez prea bine aceasta situatie.

  8. am inteles, chestia era k ar fi fost bine dak puteam beneficia de itp-ul respectiv, intrucat e problema cu catalizatorul acela si dak nu iese euro 2 sau makr euro 1 platim o super taxa, iar dak acesta universal nu este montat intrucat sa functioneze conform normelor rar este aceeasi problema. oricum va multumesc.si apropo totusi unde gasesc tipul motorului mai exact? ca sa-mi dau seama ce euro este, aici pe talon scrie ceva de gen vw H0ABD24 este benzina. in fine sunt foarte putine date pe talon cp sau kv nu sunt mentionati si asa mai dep.

  9. Daca seria VWH0ABD24 este trecuta si pe placuta producatorului de pe motor, inseamna ca aceasta este seria motorului. In acest caz secventa ABD este tipul motorului.

    Daca ar fi asa, ABD este euro1, cu catalizator original sau chiar Euro2 cu catalizator upgradat (schimbat ulterior).

    Fara catalizator este posibil sa iasa non-euro.

    Dar INAINTE DE ORICE ALTCEVA, verificati va rog daca seria de la care am plecat cu discutie este intr-adevar seria motorului dvs. Daca ipoteza e falsa, e falsa si demonstratia.

  10. Buna seara!Am o intrebare.Am cumparat din Germania un vw golf III din 1993.Pe brief scrie ca este E2.Cei de la RAR au constatat ca este de fapt E1.Este posibil sau sunt ei in eroare.Motorul este AAZ caroserie WVWZZZ1HZPW471196 prima inmatriculare 16.02.1993.Cum pot obtine un certificat de conformitate de la producator?

  11. Intre E2 si Euro2 este o diferenta mare. Daca pe talon scrie chiar asa „E2”, inseamna ca este o masina non-euro, euro1 sau 2 care plateste in Germania taxe la nivel E2.

    In 1993 masina nu poate fi Euro2 din fabrica. Cel mult poate fi un Euro2 dobandit ulterior prin upgradarea catalizatorului. Problema este ca RAR nu prea agreaza upgrade-urile decat daca s-au pastrat toate hartiile, inclusiv garantia.

    AAZ este un motor cu mai multe generatii. A existat si in versiune Euro2, insa din 1995.

  12. de ce nau bagat noua taxa(3×09-12-2008)inainte de alegeri pt ca sint lasii,hotii,porcii ??????????????????????????????????????????????

  13. care este norma euro la vw golf 2 motor 1588 intercoler an 1991

  14. Cel mai probabil, non-euro.

    Daca ne indicati tipul motorului (numele exact sau macar seria motorului), aprecierea poate deveni ceva mai exacta.

  15. daca se poate as dori si eu codul motor pt un vw golf 3din 1996cu seria wvwzzz1hztb097607 cc1595