mart. 012006
 

OpelSitul original Opel: http://www.opel.com/

Situl Opel in Romania: http://www.opel.ro/

  140 comentarii despre “Opel”

  1. snyper – cred ca n-ai intrebat pe cine trebuie. Nu pot sa cred ca RAR a spus ca nu gaseste motorul pe lista Euro3 si ca d-aia e Euro2…

    Poti sa imi dai mai multe detalii despre ce ai facut la RAR si cu cine ai vb? Ai fost chiar la RAR in curte sau ai vb cu o cunostinta de-a ta?

    RAR este autoritate nationala in Romania. Nu prea poti sa-i contrezi in Romania decat cu o omologare facuta afara pentru o motorizare identica.

  2. senos am fost la RAR la Neamt k de acolo sunt…nu au stiut ce euro e motorul asta…au trimis la Bucuresti si au primit inapoi euro 2…deci mi-au pus euro 2…dak motorul are cod Y16XE,deci cu Y ar trebui sa fie euro 3,sau ma insel?in plus acuum vreo 3 saptamani am apelat prin cunostiinte la cineva de la RAR…la tel iam spus k e cu codul cu y la motor,iar el mia raspuns sigur pe el k e euro 3…nu iam spus k deja miau catalogato k fiind euro 2…apoi knd m-am intalnit cu el si i-am spus k au pus deja euro 2 a inceput s-o dea la intors k ar mai fi posibil si sa iasa euro 2 chiar dak are y tinind partea la colegii lui de la RAR…deci chiar nu pot face nimic sa le demonstrez k este euro 3?

  3. masina a costat cu tot cu drum,acte si numere provizorii 5200 pai si cum sa mai platesc taxa 2000 knd putem sa iau una din ’96 aceeiasi masina mai batrana cu 4 ani si cod motor X16XE kre este tot euro 2 si mar costa cu totul in jur la 3000+2000taxa=5000 pai asta e bataie de joc:(…Iar la RAR au acel tabel vechi cu euro 3 inclusiv si motoare euro 4 insa Y16XE nu se gaseste in acest tabel,in schimb sunt altele cu Y22SE,Y26SE Y32SE motoare mult mai mari…este chiar si un Y57XE adik motor de 5700 kre era pus pe omega de prin ’96 asta motor kre polueaza si ei zic k e euro 3

  4. snyper – aceasta motorizare este cu bucluc. Intradevar y-urile de la Opel sunt in general Euro3, insa nu esti primul care are surpriza cu acest y16xe…

    Solutia este sa gasesti o omologare straina, pe un brief strain.

  5. merci mult Senos pt sfat k nici nu m-am gandit la o omologare straina…dar totusi cei de la RAR vor accepta un asemenea document?

  6. Ai o baza de plecare, te poti agata de ceva solid. RAR nu poate contrazice o alta autoritate de profil din UE.

  7. salut! as vrea sa cumpar o astra diesel de 1.7 din 2005. exista vreo posibilitate sa fie euro 3? multumesc!

  8. tbd – in 2005 Astra a trecut la generatia H. Fiind model nou a fost obligat sa respecte Euro4 incepand cu 1 ian 2005. Modelele vechi au avut 1 an de tranzitie.

    Daca este Astra H, sunt sigur 99% ca este Euro4. 100% poate fi doar RAR. Mai bine intrebati-i si pe ei inainte. Au birou de consultatnta.

    Tot ce am scris mai sus este valabil doar daca prima inmatriculare a fost facuta intr-o tara UE (la data respectiva)…

  9. ola, am citit si nu-mi vine a crede… pana la urma e Euro3? am un astra-g-cc din 06.2001, (cutie automata, 4 trepte), cu seria de motor Z16se. masina e luata din austria, iar la emisii scrie Klasse: Euro3/4… pana la urma ce euro e?

  10. ripan nicolae valentin – asa cum scrie, este Euro3. Secventa de dupa Euro3, acel 4, este probabil echivalentul normei D din Austria. Sorry.

  11. imi puteti da date complete pentru calculul taxei pentru un opel af 2000-2001 1.6 litri sau 1.7 litri mersi

  12. andrei marius – nu pot face asta, deoarece nu pot stabili norma Euro din datele oferite.

  13. va multumesc pentru raspuns. am citit totusi undeva ca motoarele care incep cu litera „z” sunt euro 4…

  14. ripan nicolae valentin – intradevar, exista o oarecare legatura intre primul caracter din tipul motor Opel si pragurile de emisii de noxe. Insa respectarea pragului de emisii nu inseamna automat si norma in cauza.

    Mai clar – exista masini Euro3, care respecta pragurile de emisii de noxe Euro4, insa nu si alte caracteristici ale standardului Euro4 (cum ar fi uzura in mii de km, de-a lungul carora noxele masurate sa fie pastrate sub pragurile respective – 100.000 km la Euro4 si doar 60.000km la Euro3). Dvs aveti acel Euro3/D4, care – in Germania – este privit si taxat ca Euro4, chiar daca tehnic este Euro3…

    Sper ca am fost coerent ๐Ÿ˜€

  15. as dori sa-mi cumpar un opel astra berlina din germania euro 3 cu motor de 1600 cmc benzinar sau 1700 cmc diesel sa spunem din 2000 luna mai si nu stiu ce sa trec la rubrica emisiilor de co2 pentru un calcul mai exact al taxei. multumesc de intelegere andrei marius