sept. 132011
 

Renault a ales cea de-a 64-a editie a salonului auto international de la Frankfurt pentru face public conceptul Frendzy, cel de-al 4-lea concept car din suita impusa de noua strategie Renault, lansata in 2010.

Dupa „dragoste la prima vedere” cu DeZir, aventura invelita in captur si atmosfera de familie degajata de R-Space, Frendzy se concentreaza pe munca de zi cu zi. Frendzy este un MPV electric comercial, de business, care se dedubleaza perfect intr-o masina confortabila.

Tot la Frankfurt 2011, Renault a ales sa prezinte veriga lipsa din lantul evolutiv clasic al oricarui automobil, trecerea de la faza de concept car la cea de automobil de showroom. Noul Twingo este primul automobil construit sub semnul Rombului Argintiu care a adoptat liniile noi de design Renault, preluate de la „concept car”-urile recente. Gratie atractivitatii sale, a exteriorului expresiv si a gamei largi de versiuni de personalizare, noul Twingo aspira la o clientela mai larga decat pana acum. Aceasta masin practica de oras are un spatiu record in habitaclu si se simt la fel de bine atat in oras, cat si pe autostrada. Totodata, consumul motorizarilor sprintene este cel mai mic din istoria Renault.

Insa cel mai spectaculos punct din standul Renault de la Frankfurt 2011 sunt cele mai noi motorizari, punct forte al marcii. Dupa lansarea recenta a motoarelor Energy dCi 130 si 2.0 Energy 130/150, francezii au dezvoltat noile Energy TCe 115 pe benzina si Energy dCi 110, o versiune extrem de avansata a actualului propulsor diesel 1.5 dCi. Gama Energy de la Renault este un interesant studiu de caz despre cum pot inovatiile sa aduca simultan cresteri de performante dinamice si scaderi de consum de combustibil.
Concept car FRENDZY