aug. 152011
 

Hyundai a dezvaluit prima schita a noii generatii i30, prezentand un design complet nou pentru cel mai bine vandut hatchback de segment C al marcii, a carui premiera este programata la Salonul Auto de la Frankfurt (IAA) din septembrie. Noul i30 a fost desenat si conceput integral la Centrul Tehnic Hyundai Europa din Russelsheim, Germania, si reprezinta o evolutie a designului distinctiv al marcii, „sculptura fluida”.

Noul i30 are linii puternice si fluide pentru a sculpta o masina cu un design atletic, ce ofera un sentiment de miscare constanta, chiar si cand stationeaza. Din schita preliminara se poate observa optiunea pentru o postura impozanta, ce transmite o atitudine indrazneata prin caracteristicile sportive si proportiile dinamice. Noua generatie i30 poate fi recunoscuta si prin semnatura frontala Hyundai – grila cu forma hexagonala.

Noua generatie a modelului i30 este asteptata sa joace un rol important in dezvoltarea imaginii de marca la nivel european si sa intareasca pozitia celui mai bine vandut vehicul al marcii in Europa. Din 2007, numele „i30” a devenit sinonim cu „calitate”, „fiabilitate” si „emisii scazute”.

Sub sloganul „Gandire noua, noi posibilitati”, Hyundai a conceput o masina care se integreaza perfect contextului european, datorita designului curajos si hotarat.
– Allan Rushforth, Senior Vice President si COO al Hyundai Motor Europe.

(extras din comunicatul Hyundai Romania)