mart. 082010
 

Una din cele mai spectaculoase premiere mondiale consemnate pe meleaguri helvete este si Cayenne S, inzestrat cu un sistem extrem de sofisticat de actionare paralela full hibrida si caracterizat de un consum de combustibil in ciclu standard de numai 8,2 l/100km, ceea ce corespunde unei valori a emisiilor de CO2 de numai 193 g/km.

Modelul Cayenne S Hybrid imbina astfel performanta unui motor de opt cilindri cu economia specifica unui motor de sase cilindri, consumul de combustibil fiind redus considerabil.

Designul complet nou aduce generatia 2010 Cayenne mult mai aproape de linia intregii game Porsche. Modelul Cayenne isi dezvaluie caracterul de masina sport din toate unghiurile, iar elementele de forma si design tipice unui Porsche sunt mai clare ca niciodata. Chiar daca este mai usor si chiar daca a devenit cu o cincime mai putin poluant, noul Cayenne are dimensiuni mai mari. Este cu 5 cm mai lung si are un ampatament mai mare cu 4 cm.

Cel mai mic motor din noua generatie Cayenne este un V6 de 3,6 litri, care genereaza 300 CP si care consuma sub 9,9 litri/100 km in ciclu standard de masurare, in cazul echiparii optionale cu transmisia in opt trepte Tiptronic S. Tot in scadere este si consumul motorizarii diesel, de la 9,3 la 7,4 litri/100 km, pentru motorul V6 de trei litri, care genereaza o putere de 240 CP si dezvolta un cuplu maxim de 550 Nm.

(extras comunicat oficial)