sept. 122009
 

satisfactie-garantata Oferta este inima comertului. Probabil ca acesta este motivul pentru care GM a adoptat in Statele Unite o oferta ciudata, caracteristica mai degraba vanzarilor prin posta, decat celor din showroom: – „In 60 de zile primiti garantat banii inapoi”. Publicitatea facuta noii oferte GM aminteste de un demers asemanator desfasurat de Chrysler la inceputul anilor ’80 – „daca gasesti o masina mai buna, cumpar-o!”.

Noul advertising spune „May the best car win!” („Fie ca masina cea mai buna sa castige!”). Campania are ca scop recastigarea clientelei, astfel incat actuala cota de 20% din piata americana a GM sa se reintoarca cat mai aproape de varful istoric de 50%, atins in 1962.

Chiar daca nu produce niciun efect in piata romaneasca, probabil ca este interesant de cunosct structura acestei oferte, macar pentru profesionistii din retelele de distributie auto. Iata planul ofertei:

– Acopera doar marcile Chevrolet, Buick, GMC si Cadillac, model 2009 si 2010, singurele care in mod cert vor ramane sub influenta GM si in viitor.

– Permite clientilor sa inapoieze masinile nu mai devreme de 31 de zile, insa fara sa fi rulat mai mult de 4000 de mile (6400 km).

– Nu acopera masinile in leasing.