Feb 062009
 


In contextul trist in care mai multe saloane auto (inclusiv cel din Bucuresti – SIAB) au anuntat suspendarea editiilor din 2009, Salonul Auto de la Geneva pare sa fie exceptia fericita. Toate marcile auto – mai ales cele europene – promoveaza indirect Geneva prin promisiuni atractive legate de noi modele auto, ce se vor constitui in premiere continentale sau mondiale.

Bineinteles ca nu putem scapa din vedere anumite excese ale organizatorilor. Nu putem sa nu observam calitatea indoielnica a temei grafice a salonului – „femeia fara chip, care isi maseaza sanul stang”. Un san mic (probabil o preferinta locala), dar bine apasat de cele 2 maini incordate, care incearca sa ia (cat mai fidel…) forma simbolului grafic de „inima”.

Singurul detaliu auto din cadru este acela ca femeia poarta la gat un medalion in forma de automobil. Gaselnita nu este doar ieftina, ci si ne-auto. Prin simpla schimbare a medalionului, cu exact aceeasi doamna aflata in exact aceeasi pozitie vom putea promova carti, locomotive sau materiale de constructii…

Trecand peste acest exces amuzant si cu aparente misogine, salonul genevez se bucura de un puternic curent de sustinere atat din partea presei, cat si din partea producatorilor auto. Toti producatorii auto, fara exceptie, promit publicului spectacol. De-a lungul lunii Februarie, va vom prezenta step-by-step majoritatea noutatilor auto care vor prinde viata in standurile Salonului Auto de la Geneva, intre 5 si 15 Martie 2009.

„Doamna fara chip” va asteapta…

Articole cu tema apropiata:

  1 comentariu despre “Doamna fara chip – 5-15 Martie 2009”