dec. 152008
 


Dupa o saptamana de tensiuni generate de taxa auto, care cica ar fi fost instituita tocmai pentru a ajuta productia interna de automobile, lucrurile incep (in sfarsit…) sa intre pe un fagas european. Producatorii romani de automobile Renault si Ford solicita garantii de stat pentru imprumuturi pe termen scurt.

TotalAuto.ro sustine cu caldura acest demers al celor doi constructori auto, subliniind ca aceasta maniera de sprijinire a industriei auto este agreata si in Franta, Germania, Spania sau Suedia. Renault si Ford merita sprijinul Romaniei.

Pai, daca Renault are nevoie de acest sprijin, ce sens mai face taxa auto? Devine evident ca producatorii interni nu sunt nicidecum ajutati de Taxa. Pe cine ajuta Taxa?

In asteptarea „ougeului cel bun”, aveti mai jos comunicatul oficial, emis de Presedintie.

–––––––––––––

Comunicat oficial al Preşedinţiei României:
Primirea domnului Christian Esteve, preşedinte Dacia Renault pentru Europa şi regiunea mediteraneană

Preşedintele României, Traian Băsescu, l-a primit la Palatul Cotroceni, pe domnul Christian Esteve, preşedinte Dacia Renault pentru Europa şi regiunea mediteraneană.

Cu prilejul întalnirii, au fost discutate perspectivele pieţei auto din România şi problemele cu care se confruntă industria auto şi compania Dacia-Renault în momentul de faţă. În cadrul discuţiilor au fost abordate două subiecte importante pentru producătorul de automobile: continuarea proiectului de la Titu şi situaţia sub-funizorilor din România.

Preşedintele Traian Băsescu a susţinut necesitatea sprijinirii industriei auto din România de către autorităţile române, inclusiv în baza concluziilor Consiliului European din 11-12 decembrie a.c., pe fondul crizei economice şi financiare.

PreÅŸedinÅ£ia României – Departamentul de Comunicare Publică

  4 comentarii despre “Romania Auto – in sfarsit, o atitudine europeana”

  1. salut din pacate ne a convins guvernanti nostri cu taxa de poluare care in afara de nume nu are nimic cu protejarea mediului in care traim . dl Tariceanu si a demonstrat inca o data ca acesta taxa protejaza pe propria afacera a domniei sale !!! sper ca sint oameni conpetenti din uniune care va rezolva si de aceasta data problema creata de alesi nostri.

  2. mare porc tari si base poate sa spuna ca sa lins pe bot de la urmatoarele alegeri

  3. am o nedumerire! am sa ma refer la Renault, desi poate aceeasi situatie este si la alte marci! sa luam un model : Megane! daca te uiti pe site-ul francez si pe cel romanesc al firmei la acest model vei gasi preturi cu totul diferite! situatia s-ar putea explica prin faptul ca si variantele nu corespund! adica ale noastre sunt alea ramase in urma? de aia sunt mai ieftine cu 5000 de euro? adica ce nu se mai vinde in FR de ani de zile in RO inca merge? chiar si asa nu intelg de unde 5000 de euro diferenta! ce au ale lor si nu au ale noastre ? …

  4. La francezi a intrat deja pe oferta noul Megane. La noi se va lansa prin aprilie. Cred ca de aici este diferenta asta asa mare.