iun. 062008
 


Cu toate ca este un dispozitiv gonflabil, noul gadget a fost gandit sa lucreze in exact acelasi mod ca si portbagajul conventional exterior, care vine montat deasupra masinii. Primul pas este ca bratele gonflabile sa fie atasate pe masina, urmat de cel de-al doilea, rigidizarea sistemului cu ajutorul unei pompe de mana sau a unui minicompresor auto.

Ingenioasa adaptare textila ofera un spatiu de depozitare suplimentar de 280 litri. Adica un volum comparabil cu al unui portbagaj obisnuit din interiorul unui hatchback mediu actual. Face fata unei incarcari de pana la 50 kg de bagaje, ceea ce-l propune ca posibila solutie fie ca vreti sa carati bagajele de vacanta, fie ca aveti nevoie sa carati cumparaturile de la supermarket.

Folosind doar bratele gonflabile puteti cara chiar si mobilier usor, o placa de surf sau un caiac.

Stratul impermeabil asigura continutul uscat, protejand totodata si tabla acoperisului masinii. Cele doua bari transversale (vezi foto) sunt armate cu fibra de sticla si sunt fixate foarte rigid de acoperis. Acest detaliu da sistemului posibilitatea de a prelua intreaga greutate fara probleme. Este silentios, iar cand nu-l folositi poate fi extrem de simplu depozitat in portbagaj.

Singura contraindicatie se refera la masinile decapotabile, insa doar la acelea cu acoperis textil.

Va prezentam mai jos clipul publicitar al produsului (difuzat doar in Marea Britanie), alaturand precizarea ca nu suntem parte in niciun demers promotional. Pur si simplu veti putea vedea cat de simplu poate fi montat acest nou gadget.

9X7s7V1JM24

  6 comentarii despre “Gadget ingenios – portbagajul gonflabil”

  1. nu mi se pare o idee ingenioasa sa transporti cate ceva deasupra masinii, nici macar in timpul vacantei: te limitezi la cat loc ai in portbagaj iar daca nu e loc, iti iei o masina mai mare, eventual camioneta

  2. imi pare rau, dar ideea este f misto, mai ales pentru cei care fug de toparlanime si merg intr-un loc mai izolat. Intotdeauna bagajul de intoarcere este 50% din cel de la ducere. Pentru un drum pe an sa iti iei o barca mare este un non-sens dramatic.

    Ideea este ca romanii isi cumpara oricum vapoare mari, indiferent de nevoi. Cu toate acestea, articolul se refera la oamenii neatinsti de mania grandorii :mrgreen:

  3. Si eu sunt de parere ca nu are rost sa transporti 100-200 kg de tabla in plus tot anul in ideea unui portbagaj „incapator” folosit la capacitate doar in concediu, adica o data (de doua ori pt cei rasfatati de soarta, patron, partid, fisc) in anul respectiv.Cresterea consumului pe itinerariul de concediu datorat folosirii unui copirseu (topbox, ma rog) este minora raportata la consumul generat de diferenta de greutate dintre un sedan raportata la varianta hatchback a unei masini, respectiv break fata de sedan.Cam in aceeasi idee, mergind dimineata la serviciu intr-o coloana brincusiana constat ca in majoritatea masinilor se afla doar soferul.Si ma gindesc la Iustin Capra si afirmatia lui ca masina consuma(polueaza) mai mult pt a se deplasa pe sine, implicit la necesitatea unei alte abordari a conceptului de autoturism. Pina atunci masina tre sa fie SH, nemteasca, „pe dizel”, si sa nu-i lipseasca DVD-ul agatat de retrovizoare.Astia „care are cd-uri e depasiti, mosule !”
    Ma opresc, ies la balcon sa vad cum parcheaza Land Cruiser-ul(2,5 T banuiesc) vecina mea care are 30 kg cu tot cu piercingul de pe limba – sa nu-mi „stearga” piti+cutzul meu.Asta e pe bune !

  4. Toti incearca sa fie cumva competitivi. Ba cu DVD-ul, ba cu piercingul… ๐Ÿ˜€

    Abia acum mi-am amintit ca voiam sa public unul din comentariile tale.. Scuze, sunt batran si bolnav ๐Ÿ˜ฏ

  5. Nici eu nu sunt intr-o stare mai buna…VREAU CONCEDIU !
    Si sper sa ma descurc si in acest an cu portgagajul din dotare, cred ca voi vizita Ukraina vecina si prietena spre sfirsitul anului de unde pot achizitiona ieftin un topbox si barele transversale pt acesta.Si studiez necesitatea unui kit GPL pt Suzy…

  6. Portbagajul gonflabil se poate cumpara si in tara, de la caiac-shop.ro