Iun 042008
 


Modelul Sandero este al cincilea din gama Dacia. Dimensiuni generoase: lungime 4,02 m, latime 1,75 m, ampatament de 2,59 m si un volum al portbagajului de 320 litri. Pret de pornire, 6.890 euro (cu toate taxele incluse). Garantie 3 ani sau 100.000 km.

Noul model este disponibil in cinci versiuni de echipare: Sandero, Ambiance, Preference, Laureate si Prestige.

Versiunea Sandero este disponibila la un pret de 6 890 euro. Aceasta versiune este echipata cu motor de 1.4 l 75 CP si dispune, printre altele, de airbag sofer, ABS si AFU (asistenta la franarea de urgenta), 3 centuri de siguranta spate reglabile pe inaltime, pre-echipare radio si bancheta rabatabila.

Ambiance poate fi comercializat la un pret de 7 350 euro pentru motorul 1.4 l 75 CP si 7750 euro pentru motorul 1.6 l 90 CP. In functie de motorizare si in plus fata de versiunea numita Sandero, Ambiance beneficiaza de urmatoarele echipari: calandru cu bandou superior in culoarea caroseriei, baghete laterale de protectie gri, iluminare portbagaj, comanda reciclare aer. Vopseaua metalizata, radio CD-ul, airbag-ul pasager si cele laterale fata, directia asistata, pot fi comandate optional.

Preference poate fi comandat la preturi cuprinse intre 8050 euro si 8 450 euro, in functie de motorizari. Echipamentele suplimentare fata de versiunea Ambiance sunt: radio CD, geamuri electrice fata, inchidere centralizata cu telecomanda, directie asistata hidraulic, airbag pasager sii doua tetiere spate reglabile pe inaltime. Optional sunt disponibile vopsea metalizata, proiectoare ceata si airbag-uri laterale fata.

Laureate se indreapta spre varful de gama in materie de echipari si este comercializat la preturi situate intre 8950 euro si 9350 euro pentru cele doua tipuri de motorizari disponibile. In plus, fata de Preference, aceasta versiune este echipata, printre altele, cu retrovizoare exterioare electrice si degivrante in culoarea caroseriei, proiectoare de ceata, computer de bord, aer conditionat manual, volan reglabil pe inaltime si bancheta rabatabila 1/3 – 2/3. Optional se poate alege vopsea metalizata, airbaguri laterale fata, geamuri electrice spate, jante din aluminiu si radio CD cu MP3.

Prestige, versiunea de top a gamei Dacia Sandero dispune de motorul 1.6 l 90 CP, la un pret de 9850 euro. Prestige introduce o noutate absoluta in gama Dacia, tapiteria si armonia interioara de culoare bej. Principalele echipamente suplimentare fata de versiunea Laureate sunt: jante din aluminiu, tapiterie bej, volan si maneta schimbator de viteza imbracate in piele, geamuri electrice spate si radio CD cu MP3. Clientii pot alege optional, vopsea metalizata si airbaguri laterale fata.

Preturile gamei Dacia Sandero au TVA inclus.

Articole cu tema apropiata:

  8 comentarii despre “Dacia Sandero – 5 versiuni de echipare”

  1. volanul e renault (sigla afisata), dar tabla e tot de rugina de dacia; cu o garantie de 3 ani sau 100.000 km nu e asa de proasta tehnic; un frate are solenza, un cumnat logan, dar eu ma mai gandesc sa trec la sandero sau, mai bine un second hand strain… bordul (interiorul chiar) seamana a logan spartan, farurile alungite dau o nota interesanta, spatele e ok… o masina ieftina, relativ buna, sigura comparativ cu chevrolete fabricate in coreea

  2. De acord, mai putin partea cu SH-ul. Nimic nu se compara cu o masina noua.

    Lasand un pic la o parte anumite accidente care se pot intampla (si se intampla la absolut toate marcile!) nu cred ca Renault face masini care nu ruginesc pt brandul propriu si masini care ruginesc pentru Dacia. Ar fi absurd.

    Francezii au bubelele lor. Ok. Insa de aici si pana la „masinile ruginite” este un drum lung, bazat mai mult pe folclor decat pe o observatie tehnica rezonabila.

  3. buna ziua,
    arata bine si va fi o masina ptr.femei mai mult decit ptr.adevaratii asi ai soselelor-barbatii.
    ==pe mine ma intereseaza facilitati de achizitionare in lesing pe firma.
    =viata lunga daciei sandero-daca se poate la fel de lunga ca”vechea dacie”

  4. Renault va folosi componente ieftine pe modele scumpe
    Jean-Louis Ricaud, vicepresedinte Renault, a anuntat ca marca franceza va folosi componente low-cost in productie.

    RENAULT = DE RAS

  5. george anton – cu respect, dar Jean-Louis Ricaud nu a spus asa ceva.

    Nu stiu care a fost sursa dvs, insa aceasta declaratie a sunat cam asa – parafrazez – „vom folosi materiale incluse pe super-low-costul Renault din India si pe modele mai scumpe”.

    Adica – inventez – daca plasticul de la butonul de deschis geamul de la Twingo este acelasi cu cel din fata de usa de la modelul indian, asta nu inseamna ca Twingo este o masina indiana sau de slaba calitate.

    Nu cred ca se poate deduce din declaratie ca veti putea regasi plastic indian pe Laguna sau VelSatis…

  6. tot respectul pt. twingo, e o masina cocheta, dar pispirica… am inteles ca trebuie sa apara o noua versiune; la romani, nu prea prind masinile mici, decat la femei, pt. ca exista sa fie cu portbagajul mare; la subiect, se pare ca ii tenteza si pe francezi modelele cu costuri scazute (sandero fiind un lux pe langa acestea), dar in india

  7. O sa radeti, dar doamnele vor SUV-uri 😀

    Cat despre Twingo, l-am ales ca exemplu tocmai pentru ca este pispirica. Ca sa subliniez nuanta lui „mai scumpa”, Twingo fiind mai scump decat „jucaria” indiana, dar nefiind in sine un model scump.

  8. as vrea sa aflu co2 de un golf 4 cu euro4 de anul 2000 si motor 2.0 benzina
    = off-topic =