Mar 122008
 


Aseara a fost lansata Laguna 3 in Romania. Amplasamentul evenimentului de lansare a fost ales la Palatul Regal, in chiar Sala Tronului. Vorbim despre marele pariu al sefului Renault, Carlos Ghosn, care a trasat sarcini precise „armatei” sale – pozitionarea acestui model intre primele 3 in lume in termeni de calitate produs si calitate service. Punctul ochit, va fi si lovit?

Am tras cu urechea cat am putut la comentariile oamenilor. Cei mai multi au inimile rapite de interiorul exceptional finisat, probabil cel mai sofisticat finisaj din clasa medie superioara. La fel de multi urasc blocurile optice fata, parca prea mari si parca prea apropiate, detaliu care induce senzatia vizuala de tip „frunte ingusta”.

In discursul sau, directorul comercial Jaques Daniel (adica omul nr.2 de la Renault Romania) a spus ca noua Laguna respecta traditia Renault pentru confort, siguranta si alte caracteristici dominante pentru un automobil (detaliu omis de traducatoarea speach-ului), afirmand in acelasi discurs ca Laguna 3 este un model revolutionar. Cum poate fi un model traditional si revolutionar in acelasi timp?

Poate ca vom afla maine si poimaine (pe 13 si 14 Martie) secretul acestui mic paradox, in cadrul testului national organizat de Renault Romania. Performantele dinamice ale noii Laguna, nu neaparat ca numar de secunde in care „prinde suta”, cat – mai ales – confortul la rulare (senzatia de „barca pe apa”, de „plutire”, caracteristica modelelor premium) si a rigiditatii componentelor asamblate pe caroserie, care nu ar trebui sa permita vreo zbarnaitura sau alt zgomot, strain celui functional.

Cum va fi?
Primele impresii pe scurt le vom publica in seara zilei de vineri, imediat dupa „aterizarea” in redactie, iar articolul final, cu toate detaliile aferente va aparea luni dimineata, la prima ora. De asemenea, subiectul Laguna va fi prezentat in direct sambata de la ora 12, in emisiunea „Total Auto”, de la care (nu intamplator) vine si numele sitului dvs. preferat – TotalAuto.ro .

Articole cu tema apropiata:

  4 comentarii despre “Inainte de test – pro si contra LAGUNA 3”

  1. Cea mai importanta schimbare in bine pe care o poate face Renault (in Romania, cel putin) este sa renunte la atitudinea dispretuitoare fata de client. Adica sa invete ce este respectul.

  2. Respect??? Asta este deja obraznicie… :mrgreen:

  3. Am un MEGANE de 2 ani si am parcurs deja 32000KM ; fara nicio problema
    . La AMAT Pitesti am fost tratat foarte bine ( la revizii ).Omuletii cu fite sunt d’aia cu ” nemtesti ” de la second -hand ……

  4. Probabil ca problemele sunt doar in Buc.