Iul 042007
 

Incepand cu aceasta saptamana, modelul Dacia Logan MCV poate fi comandat in intreaga retea autorizata Dacia intr-o noua varianta de motorizare diesel, mai puternica decat cea actuala. Astfel, versiunile Logan MCV Preference si Laureate (in configuratie cu 5 si 7 locuri) vor beneficia de un propulsor 1.5 dCi care furnizeaza 85CP. Noul motor asigurt performante dinamice sporite si un consum extrem de avantajos.

Dacia Logan MCV echipata cu motorul 1.5 dCi 85CP are un consum de 5,2 l/100km in ciclu mixt si emisii de CO2 reduse, de 137 g/km. Motorul 1.5 dCi 85 CP afiseaza un cuplu maxim de 200 Nm, la 1900 tr/min.

Preturile noilor versiuni Logan MCV 1.5 dCi 85CP variaza intre 10.850 si 12.050 euro (cu TVA inclus). Toate vehiculele din gama Dacia Logan respecta exigentele reglementarilor Euro 4.

(comunicat DACIA, „copy-paste”…)

Articole cu tema apropiata:

  14 comentarii despre “Un nou motor diesel pe Dacia Logan MCV”

  1. de ce injectoarele la modelul 1,5 dci cad atat de repede?si cind te gindesti ca un set costa cam 5200 ron ?nu prea mai alegi aceasta varianta sincer..

  2. Daca ne dati mai multe detalii, poate ca vom sti de unde sa aflam raspunsurile…

    Care este povestea injectoarelor dvs? Cat de des (in km pracursi) va cad? Aveti masina in garantie?

  3. Cea mai mare jeanta ce potriveste la Logan MCV,in afara de cele 15″ de fabrica?

  4. Cred ca incaltata corespunzator (adica sa pastrezi diametrul final de rulare), merge fb janta aliaj de 16.

    Cu 17 cred ca te costa rotile mai mult decat intreaga masina. Riscant… 🙂

  5. ce? Dacia ee masina? haaaaa …aa fost si va fii an continuare oo masina de kkt asta ee adevaru’nu am avut ocazia sa conduc una dar nici nu ami doresc asta..daca as avea oo dacia cred ca antr-o luna oo fac varzaa……….

  6. George – pai de unde stii ca e rea? Tu judeci masinile din ce auzi la altii sau din ce conduci tu?

    Nu-i deloc sportiva, dar sigur e mai sus decat te astepti… Da-te cu ea si zi-mi daca am dreptate.

  7. frateee dacia tot daciee moaree

  8. adica ee puturuasa lenta….

  9. George – gata, te-am citit. esti „baiat rau” 🙂

    Corect, sportivitatea nu-i punctul forte al Loganului, dar asta nu inseamna ca nu are calitati importante.

    In concediu – de exemplu – stai mai confortabil in scaun de Logan decat in Golf, datorita pozitiei de condus mai inalte cu 5-10cm.

    Ia sa vedem… te oftici?? 😮 he he…

  10. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ce naiba sa ma oftic io am hiunday santa fe asa ca de ce sa ma oftic haaaaaa…aia masina fratioare

  11. nu ca as avea ceva cu dacia dar miee nu mi-a placut nici oo data.. nu are stil ,calitate,nu are nimic de aratat nimic,care ar putea sa ma atraga la fel ee si renault pentru mine nici aia nu ami place de loc nu stiu de ce dar nu ami merge la inima de loc aceste doua marci de masini,si sa nu se supere pe mine posesorii de DACIA sau Renault daa asta ee parerea mea proprie si personala pe care no oo sa mi-o schimbe nimeni niciodata(cred)

  12. george – e scula Santa Fe-ul. Fiind client de Santa Fe, nu te va interesa niciodata Dacia chiar daca ar face-o astia din aur si ar pastra pretul.

  13. exista o alternativa mai ieftina lainjectoarele de logan diesel?

  14. Salut Viorel – cred ca poti avea mai mult noroc sa gasesti un raspuns corect la intrebarea ta pe un site de tuning.