Iun 132007
 

Avem noi detalii legate de „Fiat 500”, generatia reloaded. Unul din aceste detalii ne aduce aminte de nebunia iscata inaintea lansarii Logan in Romania – comenzile care au rezervat deja productia fabricii pe o luna de zile. Daca pana acum se stia ca noul Fiat 500 va avea initial 3 motorizari, 2 pe benzina de 1,2 8v (69CP) si 1,4 16v (100CP) si una diesel 1,3 Multijet (de la 75CP in sus), iata ca a aparut si un detaliu extrem de interesant pentru romani. Toate motorizarile Fiat 500 sunt conforme Euro5, ceea ce inseamna in Romania taxa de inmatriculare zero. Motorizarea de 1,2 litri benzina arunca in atmosfera 119 grame de CO2 la fiecare kilometru parcurs, in timp de Multijetul coboara sub 111 grame.

Dar haideti sa gustam si partea cea mai delicioasa – performantele motorizarilor…

Acceleratie 0-100km/h:
– 12,9 secunde (pentru motorizarea 1,2 8v), 10,5 s (1,4 16v) si 12,5 s (1,3 Multijet).

Viteza maxima:
– 160 km/h (1,2 8v), 182km/h 1,4 16v) si 165 km/h (1.3 Multijet).

Consum combustibil:
(drum intins, fara ambuteiaje, doar cu soferul la bord, fara AC pornit)
– 5,1 l/100km (1,2 8v), 6,3 l/100km (1,4 16v) si 4,2 l/100km (1,3 Multijet)

Dimensiuni:
– lungime 3,55 m, latime 1,62 m, inaltime 1,49 m.

Numar de locuri pasageri: 4.

Deocamdata atat, revenim imediat ce vom avea noutati.

Articole cu tema apropiata:

  13 comentarii despre “Fiat 500 – taxa de inmatriculare zero”

  1. E bun pentru nevasta-mea, dar pretul ???
    :)))

  2. Senosh, am observat k 1,3 multijet, are aceleasi caracteristici ca si 1,3 cdti de pe corsa….e acelasi motor, nu?
    Nu cred k e o coincidenta!

  3. am uitat sa mentionez, ma refer la 1,3 de pe grande punto! 😀

  4. Piticul se va lansa pe 4 iulie in vest, iar la noi se pare ca va ateriza prin 2008. Inca nu au dat preturi.

    Fiat a vandut licenta Multijet la Opel si BMW.
    Ai intuit corect – 1,3-ul de pe Corsa diesel este Multijetul Fiat.

  5. E foarte bun ca motor, exceptional chiar!
    Am ramas foarte uimit de ce poate sa faca….acum vorbesc de corsa 1.3 cdti, model 2004, nu cea noua!
    Nu obisnuiesc sa laud vreo masina, dar corsa 1,3 cdti, are un singur defect, portbagajul, in rest NO COMMENT !!!

  6. Poate scoate si BMW ceva cu 1,3 cdti…:-p

  7. S-ar părea că cei de la Fiat când chiar vor să facă ceva bun reuşesc. Văzând modelele pe care le au sau se pregătesc să le lanseze nu pot decât să mă bucur pentru revenirea lor în prim-plan.

  8. O-ho-ho…

    Incepand cu Stilo (in 2002 parca), Fiat a revenit la o fiabilitate peste medie. Da, este una din cele mai spectaculoase reveniri auto.

    Apropo de reveniri, nu intamplator construiesc masini impreuna cu Suzuki 😉

    Si Opel a avut o revenire importanta. A fost la un pas sa inchida portile la sfarsitul anilor 90.

  9. Da dar a reusit sa treaca peste criza economica, si mie sincer sa fiu, chiar imi place Opel si chiar recomand!
    In schimb nu am incredere in fiabilitatea Fiat si mai ales in seriozitatea dealerilor…dar aici, la capitolul dealeri…ma doare sufletul, la toate marcile habar nu au asta ca sa nu mai vorbim de service-uri… 🙁

  10. fiat doblo panorama family 1.3 multijet este fantastic asa cum scrie pe el! Consuma exact ca in carte!

  11. sincer la 14 ani as vrea o masjina de asta numa bujetu i canm rau 10000 de euroi o masinutza de asta………..

  12. la cat costa nu cred k merita. varianta Pop este 11.500 euro iar cea Sport 13.800. Cam mult, sincer.