Acasă Documentare Salonul de la Detroit – NAIAS 2008

Salonul de la Detroit – NAIAS 2008

3

„North American International Auto Show 2008” (NAIAS 2008) a inceput! A inceput, dar isi va deschide portile pentru public abia pe 19 ianuarie. Nu este nici o contradictie, ci doar o confirmare a unui mod ingenios de organizare al Salonului de la Detroit, fapt firesc pentru un eveniment ce se desfasoare in chiar Tara Spectacolului.

Daca urmariti noutatile aduse de Saloanele Auto ale lumii, ati remarcat probabil ca in organizarea clasica intra 1-2 zile ale presei, 1 zi de business, dupa care urmeaza expozitia publica. Incepand cu acest an, americanii propun o alta impartire a zilelor de salon, una care – probabil – se va transforma intr-o veritabila tendinta expozitionala auto.

Primele trei zile, 13, 14 si 15 ianuarie, au fost dedicate presei. Ca jurnalist, in trei zile ai timp sa participi la orice eveniment, sa obtii exclusivitatea dorita si sa te informezi corect si complet. Jurnalistii auto au avut timpul necesar pentru a isi face o prima impresie despre noile modele expuse la Detroit.

Urmatoarele doua zile (16 si 17) sunt „business”. Gulerele albe pot vizita fara vreun stres din partea presei (sau a publicului) standurile fiecarei marci. Chiar daca NAIAS nu este un „targ de masini” (cum a fost SIAB, de pilda…), oamenii de afaceri se intalnesc, discuta si isi pot contura anumite intalniri pentru perioada imediat urmatoare expozitiei.

A sasea zi este una dedicata micilor festivitati. Se pot acorda distinctii angajatilor, sau premii clientilor importanti. Fiind un salon american, aceste facilitati privesc exclusiv firmele auto locale. Intr-un astfel de cadru, orice premiere devine un moment de neuitat.

Incepand cu 19 si pana pe 27 ianuarie, expozitia este deschisa publicului. Datorita organizarii din zilele premergatoare, pana la data deschiderii pentru public pot fi corectate semnalizarile din hale pentru a fi suficient de multe si explicite, se poate face reglajul fin al centrelor de informare, iar marele castigator este publicul.

Pentru participantii la NAIAS 2008 publicul nu reprezinta „aia care fura brichete”, ci pretioase unitati de potential ale pietei. Daca aveti timpul si banii necesari pentru o excursie de neuitat, mergeti la Detroit ca sa vizitati NAIAS, in „Capitala Auto” a lumii.

2 Comentarii

Comentarii închise.

Articole similare

Documentare

Honda – sistem de prevenire a blocajelor in trafic

Comportamentul de accelerare si franare „sportive” ale unui vehicul in traficul urban...

Documentare

Importanta culorii automobilului

Se spune despre masinile negre si argintii ca sunt o investitie mai...

Documentare

Primul hibrid – 1899 Lohner-Porsche

Lohner-Porsche Mixte Hybrid este consemnat de istorie ca unul din cele mai...

Documentare

Proiectul SARTRE – tren de automobile pe autostrada

Un nou proiect al Uniunii Europene, numit SARTRE – acronim de la...