apr. 182007
 

Capetele patrate se intalnesc zilnic sa discute despre taxa auto. Sau ecologica. Sau de prima inmatriculare. Sau cum li se va nazari. Cuburile cu ochi nu inteleg prea exact despre ce este vorba si cam care ar fi problema cu sacaitorul UE. Balmajesc cu privirea incetosata ceva despre „trebuie sa fie mai mica”. A duduit presa (inclusiv acest blog) despre problemele ridicate de taxa auto, dar degeaba. Ei nu pricep. „Trebuie sa fie mai mica…”.

Capetele patrate plasate deasupra gulerelor albe se clatina vesele si rad subtire la gandul ca micsorand o taxa proasta, construiesc de fapt o taxa buna. Patrateii cred ca pot rezolva orice cu jocul de contraste tupeu-indolenta. Oare asta va fi partea noastra de contributie la arhitectura UE?

Am decis sa nu mai pronunt numele politicienilor – fie somnorosi, fie interlopi – care nu sunt capabili sa inteleaga fenomene simple. Vin la putere, paraziteaza, fac greseli, iar in momentul in care sunt trasi la raspundere tipa pe toate canalele mass-media ca sunt victimele „politiei politice”.

Nu simpatizez cu niciun partid politic. Vreau sa fie limpede, dezgustul este valabil pentru marea majoritate a politicienilor, raspanditi prin absolut toate partidele politice. Exceptiile au o pondere atat de mica, incat nici nu sunt sigur ca exista.

  7 comentarii despre “Capete patrate si taxe rotunjite”

  1. Senosh,

    Tocmai vin de RAR si astia din Oradea nu sunt siguri daca Laguna mea 1.6 16 v din aprilie 2001 e Euro 3 sau 4. Au cerut lamuriri de la Bucuresti si acum stau pe ghimpi. Ce fain ar fi sa fie Euro 4.

    Intrebare: cum pot afla sigur ce Euro e Laguna mea? Ca astia de la RAR s-ar putea sa dea o solutie care le cade lor mai la-ndemana.

    Merci.

  2. Ce spune RAR e sfant. Ei sunt autoritatea in domeniu. Daca ar exista un tabel cu euro4, tot de ei ar fi fost facut.

  3. Eu cred ca RAR mai poate sa si greseasca. Am citit destule astfel de topicuri in care RAR dadea niste solutii uimitoare.

    Cum pot eu sa verific daca ceea ce spun ei e intr-adevar asa. Am discutat cu unii care zic c-ar fi vorba de un motor Euro 4.

  4. s-ar putea sa aiba dreptate virgil…am postat mai demult o intrebare in legatura cu un Fiat Punto din 2000 cu cod motor 188A4000…toata lumea zice ca e motor euro3…dar un prieten de-al meu a inmatriculat un Punto din 1999 cu acelasi cod de motor si a iesit euro4…deci se poate…asa ca cel mai bine Virgil, sa mergi la mai multe rar-uri daca nu-ti convine rezultatul…ca cine stie…:)

  5. seat coroba din 17 12 1999 inmatriculata in ianuarie 2000 motor 1400 16 v norma d4 ce euro scoate rar?

  6. salut george, nu ma ajuta prea mult datele tale. rar stabileste norma euro dupa alte criterii, pe care le gasesti in documentul emis chiar de ei

  7. INCHIDEM ACEST TOPIC DEOARECE SUBIECTUL NU MAI ESTE DE ACTUALITATE. Comentariile pe marginea taxei continua la articolul http://www.totalauto.ro/2008/01/24/taxa-auto-2008-va-oferim-documentele-originale/