Acesta este primul articol scris aici de o doamna. Fiind vorba de un debut si cunoscuta fiind „cruzimea” masculina in materie de comentarii auto, colega noastra va semna cu numele mic – Lucia. Are carnet dintotdeauna si conduce impecabil. Abordarea de tip life-style este o conventie, lipsa detaliilor dinamice nefiind un minus. Nu intamplator, a fost ales modelul Fiat 500. Cum percepe o femeie Fiat 500? Raspunsul in articol…
…………………………………………
LUIGI… Astept unul de ziua mea !
de Lucia
Ati vazut „Cars”? Daca va plac masinile, mergeti la cinema sau cautati-l in programul HBO! Luigi este un senzational personaj de desen animat, intruchipat de un Fiat 500. Asadar, Luigi sa-i ramana numele!
Saptamana trecuta m-am intalnit si eu cu Luigi. Noua buburuza e fasneata si usoara. Luigi este o masina care te invita sa-i cunosti povestea si s-o iei acasa, ca pe un vechi prieten. Consuma decent si se parcheaza foarte usor. Este delicata si eleganta in acelasi timp, mica si incantatoare, discreta dar incredibil de pasionala. Lumea zambeste cand o vede. Nici un model cred ca nu reuseste sa surpinda mai bine decat FIAT 500 emotia condusului.
In cazul noului Cinquecento, sentimentele primeaza. In drive-test-ul desfasurat prin Bucuresti si imprejurimi, am fost acompaniata de priviri curioase si claxoane admirative. Cinquecento nu este o masina si atat, ci mai degraba un model pentru care emotia este principalul atu. La volanul sau devii atractia principala a strazii. Toate privirile se indreapta asupra ta, unele dintre acestea probabil cunoscatoare, stiind ce se ascunde sub invelisul masinutei ce pare ca a evadat din parcul de distractii, (stiti masinutele electrice, pentru tamponari de divertisment ?!), altele pur si simplu mirate de aparitia unei masini care se poate strecura atat de usor prin aglomeratia nesfarsita de masini, iar altele absolut necontrolate ce te insotesc doar admirativ!
Cu 500, nu treci neobservat! De la volanul unui Cinquecento nu cobori schimband impresii de condus cu ceilalti, ci vorbesti despre privirile atintite asupra ta. Pentru a descrie Cinquecento nu iti trebuie masterat in domeniu. Trebuie doar sa faci abstractie de entuziasmul personal, ce m-a insotit de-a lungul celor 5 zile de plimbat cu Luigi.
Bile albe: 4
– modul inedit in care au fost aranjate comenzile de pe bord. Nu sunt deloc complicate; asezarea inedita si formele noi ale acestora (cercuri concentrice ce reprezinta vitezometrul, turometrul si display-ul central ce monitorizeaza nivelul rezervorului si temperatura motorului, precum si alte cateva informatii utile);
– acoperisul panoramic de sticla, element ce continua succesul versiunillor Cinquecento cu plafon rabatabil din trecut, care de altfel se gasesc si astazi in numar foarte mare in Italia;
– inchiderea/blocarea usilor din interior (stiti ca noi fetele vrem sa fim protejate oricat de curajoase am fi!), care imita intr-o maniera moderna si absolut electronica vechiul design de acum 30-40 de ani;
– calitatea aproape impecabila a materialelor de interior;
Bile negre: 1
– locurile din spate dispar daca impingi scaunele fata intr-o pozitie convenabila. In fata incap neasteptat de confortabil doua persoane de 1,85 m, fiind absolut ok pentru un cuplu, insa pe bancheta din spate va avea loc doar… cainele;
5 zile am fost in rai si nimic n-a mai contat, decat eu si Luigi. Ma gandesc deja cum sa imi configurez propriul LUIGI. Astept unul de ziua mea. Ciao.
Lucia iti place mai mult fiatul 500 decat mini rover? 😛
ca sa pot sa-ti raspund la intrebare, sper sa vada si iulian postarea ta si sa-mi aduca un mini in drive test;
nu pot compara o masina pe care am condus-o, cu una vazuta in poze si pe strada;
Da… Am inteles fina ta aluzie…
Am văzut că noul 500 face o impresie foarte bună. Am citit foarte multe articole despre acest model ÅŸi peste tot e lăudat. Cât de curând o să mă duc la un drivetest cu el. ÃŽn poze ÅŸi pe stradă arată foarte bine, să vedem ÅŸi dacă o să convingă…
hihihi… oricum cred ca am comparat cam aiurea.. mini e ceva mai select chiar daca esti micutz. 😀