mart. 132008
 


Tom si Jerry sunt simpatici. Fiecare in parte are convingerea intima ca joaca tare, insa tumbele facute pe ecrane ne ofera doar numere involuntare de circ. Si – cum au epuizat mai toate versiunile posibile de fugarire clasica – amicii nostri s-au apucat sa se joace de-a „TAXA AUTO”. De-a salvatul planetei. Sau de-a salvatul poporului… De fapt, nici ei nu mai stiu exact cine salveaza pe cine. Show sa fie…

Dupa ce tara a fiert si a dat si in foc, exact cand lucrurile si-au epuizat combustia, apare Tom cu „vitejia” proverbiala „de dupa razboi” si ii cere lui Jerry sa elimine taxa auto, exact dupa ce acesta declarase deja ca va inlocui taxa de prima inmatriculare cu una de mediu. Hodoronc tronc, un gest gratuit care tradeaza o distanta importanta intre perceptiile prezidentiale si starea de spirit a „supusilor”.

Evident, Jerry rateaza o noua ocazie sa taca (licenta Chirac…) si se repede cu toata viteza inainte incercand sa obtina cat mai mult dintr-o lovitura de plici: „nu facem din desenul nostru animat groapa de gunoi”.

Ideea ca anul 2011 va aduce interdictia de circulatie pentru masinile non-euro este o gogoasa umflata. Ceea ce sustine Jerry nu are nimic in comun cu spiritul european, cu protectia mediului sau cu vreo cursa intinsa lui Tom. Ideea acestei interdictii este rodul propriei sale imaginatii, hranite probabil de vreo soapta armeneasca, auzita pe vreun hol european.

Tom si Jerry salveaza planeta. Nu v-ati prins? E doar un an electoral…

  42 comentarii despre “Tom si Jerry salveaza planeta”

  1. ok ๐Ÿ˜€ da-mi linkul.
    trebuie sa fie o smecherie acolo… chiar si 0 km sa fie (neatinsa si nemiscata) si tot e imbatranita masina si plezneste la prima cheie. O fi tabla garantata la coroziune 16 ani si la varsta de 14 ani a masinii zice omul ca mai are 2 ani garantie ๐Ÿ˜€ . Tehnic este cu neputinta sa asiguri 2 ani garantie la o masina veche de 14 ani…

    Ar mai putea fi si „clauze cu litere mici” conform carora – aberez – daca respiri pierzi garantia… Sau poate ca cel care vinde este atat de antitehnic incat a luat de pe manualul masinii toate datele tehnice, inclusiv garantia masinii cand era noua. ma astept la orice ๐Ÿ˜€

    Da-mi si mie linkul te rog ca mor de curiozitate. Multzam Dane.

  2. AM AUZIT CA DACA D-AI V.I.N.-ul unei masini pe undeva ai toate datele acelei masini.Este adevarat?Eu am incercat si am gasit ptr. USA si nu pentru Europa.Daca stie cineva cum si unde spuneti-mi va rog!

  3. nu te sfatuiesc sa folosesti aceste servicii pe net. nu sunt updatate corect. mai bine vb la reprezentanta.

  4. linku e asta : http://www.lacentrale.fr/occasion-details-voiture-volvo-850-6058098.html ! nu stiu cum stai cu franceza, eu m-am uitat un pic peste garantia oferita , ce sa spun , nu acopera 100% , ba chiar te mai lasa si pe tine sa platesti o parte din reparatii (mica, dar … ) dar una peste alta e o garantie care acopera titusi destule !

  5. Am vazut, dar te contrazic in continuare. „Garantia” francezilor de 24 de luni este de fapt o oferta de asigurare (care acopera „le monde entier”) cu o fransiza foarte mare (peste 50%).

    Este cu totul altceva decat garantia clasica. Este un serviciu pe care il platesti separat, iar cand vei avea nevoie sa iti faci „garantia” mai ai de scos bani si atunci. Nu-i o sfaraiala foarte mare, mai ales ca am senzatia ca ei nu au birou (constatare etc) in Romania…

    Raman sceptic.

  6. pai garantia o plateste vanzatorul (o poate plati si cumparatorul), deci ca si cumparator nu ai bani de dat. 50 % din piesa (pt masini ce au mai mult de 60.000 km) dar restu (mana de lucru, care la ei e foarte scumpa, remorcatu, masina inlocuitoare sunt acoperite 100%) , iar faptu ca au sau nu birou in RO , deci ca un roman poate sau nu beneficia de aceasta garantie nu conteaza in discutia noastra. Sa zicem ca masina i-o cumpara un belgian, sau chiar un alt francez , deci problema biroului se va rezolva. Ca nu este o garantie ce acopera TOT , e clar , dar acopera marile probleme ce pot aparea. Ideea e ca aceasta , hai sa o numim asigurare, se face de vanzator ce plateste un 1.000 de euro (+ sau -) unei companii de asigarari ce are „CURAJU” sa acopere o masina de 14 ani … asta vroiam sa zic! daca un asigurator are „curaj” sa se bage intr-o asemenea masina , de ce n-as avea eu ca cumparator ?

  7. dane, eu cred ca ala este un pachet pentru care trebuie sa platesti. Nu cred ca este oferit gratuit.

    Este foarte interesanta abordarea francezilor, dar:

    1 – mana de lucru se refera SIGUR la service-uri frantuzesti (agreate de ei). Nu-ti vor face plati in Romania. Nu cred ca iti vor transporta ei Volvo-ul in Franta in contul celor 160 euro din garantie :mrgreen:

    2 – la piese, suma este limitata la 684 euro. Uita-te la lista elementelor acoperite de asigurare. Oricare din aceastea sunt MULT mai scumpe decat suma acoperita.

    E o chestie care suna misto, dar care nu va putea functiona. Garantia reala e zero. Omule, raman sceptic. Ma poti convinge intr-un sigur fel. Cumapara-ti de la ei o masina, ca sa vedem ce scrie in garantie ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  8. Dacia Logan Berlina are cea mai urata caroserie.Bineinteles ca nu trebuie privita atunci cand se afla langa masini vechi de 20 de ani.La uratenie loganu-l berlina e pe primul loc

  9. Sal baieti, am citit despre teoriile cu zidul si masina. Haide-ti sa va spun cum sta treaba, lucrez in domeniul centurilor de siguranta si asist la testele ce se fac pe masini care au un *Dummy* si centuri montate pt un impact frontal cu un zid la viteza de 50-55 km pe ora, adevarat va spun ca impactul este devastator daca se intampla cu o alta masina tot cu 50km/h. Intardevar viteza se dubleaza, deci vei avea sigur 100km/h in momentul izbiturii .

  10. Cat despre o noua Revolutie …. credeti-ma ca as fi foarte bucuros sa particip cu un kalashnikov in mana :))

  11. cred si eu ca taxa auto e o porcarie dar au altii grija de banii nostri