Acasă Automobile Drive test Aventura cu agentul Cooper

Aventura cu agentul Cooper

8

MINI interior Cred in dragoste la prima vedere. Stiti despre ce vorbesc: acea caldura brusca ce porneste direct de la inima si radiaza in tot corpul pana la degetele de la picioare, ce te face sa-ti pierzi inima in cateva secunde. Acel sentiment puternic ce uneori este imposibil de controlat. Bataile inimii devin necontrolate, palmele ce ti se umezesc, privirea e usor lunatica. Am ajuns la volanul primului Mini Cooper S Myfair, editia aniversara de 50 de ani. Am simtit ca atunci si acolo avea sa inceapa o aventura extraordinara.

Se intampla un lucru straniu cu Mini, insa asta inseamna „clasic”: desi arata aproape neschimbat, este dovada clara ca exista masini care nu se demodeaza. Este compact si nazdravan si se bazeaza pe imaginea lui. Pentru o masina de clasa mica, Mini este incredibil de spatioasa si te face sa te simti foarte bine. Cu siguranta Mini este foarte bun pentru doua persoane chiar daca are si doua locuri pe bancheta. Alegerea este in totalitate a voastra, insa trebuie sa stiti ca daca rabatati bancheta, spatiul portbagajului devine extrem de generos.

Am stat la volanul multor masini, fie ca au fost personale, fie in drive test, insa in momentul in care am fixat centura de siguranta la Mini am stiut ca va fi o calatorie minunata. Finisajele interioare excelente, tapiteria de piele, consola sportiva, ceasurile mari si elegante, posibilitatea de a-ti alege lumina de interior ce are o gama de culori de la… flacara violet pana la portocaliu, spatiul de depozitare modest ca si capacitate, insa excelent desenat, impresia ca masina este aproape sa-si ia zborul cand ii calci pedala.

MINI 2010

Cea mai buna parte a masinii (in afara „risipei” de gadget-uri) este condusul. Mini are o raza de virare foarte stransa, lucru ce-l face sa fie extrem de interesant de condus mai ales cand trebuie sa intorci intr-un loc stramt. Are o acceleratie foarte receptiva facandu-l sa treaca extrem de usor de la un condus lent, de promenada, la unul foarte iute cand traficul iti permite si te grabesti. Insa trebuie sa fii cu bagare de seama: masina asta se simte mai bine cand o conduci mai repejor si poti depasi 100 de km/h fara sa iti dai seama, facandu-te repede ilegalist nu doar pentru drumurile din localitati ci si din afara lor. Fascinant este cand masina ti se opreste pur si simplu la semafor: ai scos maneta la punctul mort, ai ridicat piciorul de pe ambreiaj si … liniste! Masina a tacut, dar revine imediat la viata cand apesi din nou ambreiajul ca sa bagi in viteza intai.

MINI display bord Dupa cum va asteptati, ascultandu-i pe toti cei ce vorbesc despre piste de curse, cuplu si suspensie rigida, Cooper S nu este chiar o boare peste bumpere ori alte obstacole de care sunt pline drumurile noastre, socurile fiind la fel de sportive cum este si Mini.

Aproape la fel de placut ca si condusul este parcatul. La sub 4m lungime (3,6m) este usor sa parchezi calutul aproape oriunde. Daca sunteti ca mine, adica locuiti la bloc intr-un cartier aglomerat si va loviti de vesnica problema a locurilor de parcare, veti iubi noile posibilitati ce vi se deschid spre lumea minunata a parcarii aproape oriunde.

Poate ca e pacat ca nu am o astfel de masina ce cred ca mi s-ar potrivi stilului, insa deocamdata un Mini nou e un strop cam scump, iar eu imi astept inca masina visurilor. Pana la acel moment insa, a conduce Mini-ul a fost realmente o placere. Si, intr-un fel, ma bucur ca a fost doar pentru cateva zile, pentru ca la cum necheaza calutul (ori poate mai corect calutii) din el, cred ca m-as umple de amenzi pentru depasirea vitezei legale.

Articole similare

Drive test

Mitsubishi ASX 4X4 – ofiterul japonez sub acoperire

Clasa mica a devenit tinta predilecta a marketerilor de automobile crossover. Avantajul...

Drive test

Criteriile testului auto personal

Dintotdeauna, Total Auto v-a incurajat sa faceti propriul test auto inainte de...

Drive test

Secretul blocajelor din trafic

Blocajele din trafic sunt una din cele mai mari surse de frustrare...

Drive test

Duster 4×4 – dincolo de clabuc

Nu discutam despre evolutii pe bulevard sau pe sosea, unde Duster este...