mai 122009
 


Opel Insignia a reusit sa devina in prima parte a lui 2009 lider de piata pe segmentul berlinelor de clasa D in Europa, segment din care mai fac parte VW Passat, Ford Mondeo sau Renault Laguna III. De aceea, optiunile Insignia capata o relevanta interesanta. Oare cum si-au configurat europenii masinile?

Optiuni clienti Insignia:

– 56% din clientela a ales sistemul de iluminare de noua generatie Adaptive Forward Lighting (AFL+) cu noua functii;

– 80% dintre comenzi includ sistemul de navigatie cu DVD si ecran color;

– 35% dintre clienti optand pentru sistemul de sasiu FlexRide (un ESP foarte avansat);

– 67% dintre clientii modelului Insignia au dorit ca autovehiculul lor sa fie echipat cu cele mai mari jante disponibile: 40% aleg jantele de 18″, fiecare al treilea cumparator optand pentru cele de 17″;

– 50% aleg scaunele certificate „Aktion gesunder Rucken” (cu protectie la impact);

– 50% aleg diesel;

– Cel mai popular motor (33% din total vanzari Insignia) este 2.0 CDTI de 160 CP.

In concluzie, clientii de automobile de clasa medie superioara (probabil cei mai pretentiosi din intreaga piata…) vor navigatie, lumini adaptive, roti mari si motorizari de peste 150 CP, in conditii de maxima securitate.