Acasă Xtra Topuri & Premii Obiceiuri de cumparare

Obiceiuri de cumparare

26


Opel Insignia a reusit sa devina in prima parte a lui 2009 lider de piata pe segmentul berlinelor de clasa D in Europa, segment din care mai fac parte VW Passat, Ford Mondeo sau Renault Laguna III. De aceea, optiunile Insignia capata o relevanta interesanta. Oare cum si-au configurat europenii masinile?

Optiuni clienti Insignia:

– 56% din clientela a ales sistemul de iluminare de noua generatie Adaptive Forward Lighting (AFL+) cu noua functii;

– 80% dintre comenzi includ sistemul de navigatie cu DVD si ecran color;

– 35% dintre clienti optand pentru sistemul de sasiu FlexRide (un ESP foarte avansat);

– 67% dintre clientii modelului Insignia au dorit ca autovehiculul lor sa fie echipat cu cele mai mari jante disponibile: 40% aleg jantele de 18″, fiecare al treilea cumparator optand pentru cele de 17″;

– 50% aleg scaunele certificate „Aktion gesunder Rucken” (cu protectie la impact);

– 50% aleg diesel;

– Cel mai popular motor (33% din total vanzari Insignia) este 2.0 CDTI de 160 CP.

In concluzie, clientii de automobile de clasa medie superioara (probabil cei mai pretentiosi din intreaga piata…) vor navigatie, lumini adaptive, roti mari si motorizari de peste 150 CP, in conditii de maxima securitate.

Articole similare

Topuri & Premii

Cele mai bune nume de modele auto

Probabil ca ati observat deja, lumea auto din Statele Unite difera substantial...

Topuri & Premii

Export pe plus, import pe minus

Dupa doi ani complicati, in care Dacia si-a facut singura rau promovand...

Topuri & Premii

Top 10 „Esec Auto” in America

De-a lungul timpului, mai multe modele auto, foarte reusite din punct de...

Topuri & Premii

J.D.Power 2009 Europa

J.D. Power a finalizat executia cercetarilor din Europa pe 2009, introducand pentru...