mart. 202009
 

Smart ForTwo interior Pure, USA 2008
Smart vrea sa transporte mai mai multi pasageri in mini-masinutele sale. Ideea de baza este dezvoltarea de modele aditionale, cu 2+1 si 2+2 locuri, folosind platforma existenta ForTwo.

Presa auto germana a scris despre Smart ca va debuta cu o noua generatie la Salonul Auto de la Geneva in 2010, facandu-se si cateva referiri interesante la versiuni cu nume sugestive ca ForOne, ForThree si ForFour.

ForTwo, cu o lungime de 2,7 metri este nevoit sa faca fata recent lansatului Toyota IQ de 2,99 metri si planificatului VW Up (cu dimensiuni de serie inca necunoscute) ce va aparea pana la sfarsitul lui 2010. Ambele, IQ si Up, transporta 4 persoane.

Planurile de „marire” ale Smart se afla in discutii de mai multi ani. Vanzarile scazute au facut Daimler sa inceteze productia pentru Smart Roadster si Roadster Coupe la sfarsitul lui 2005 si sa inceteze productia lui ForFour la mijlocul lui 2006.

Singurul supravietuitor a fost ForTwo, model lansat in 1998, care care a dezvoltat a doua generatie in 2006.

Optimismul a revenit in tabara germanilor de la Smart datorita debutului de succes al ForTwo pe piata americana in 2008, unde constructorul a vandut 24.600 de unitati. Plusul de 39% obtinut intr-un an dificil a condus la un total de 134.700 de masini vandute anul trecut.

  1 comentariu despre “Smart – ForOne, ForTwo, ForThree !”

  1. conteaza pretul si consumul,smartul daca comsuma putin totusi la ce aspect comerciat are este f f f scump